abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 februari 2009 @ 02:46:45 #102
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66432400
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ja meeste kinderen zouden in hun handen klappen met een moeder zoals Natasium..pff Hosannana ,Gezegend zijn haar kinderen ..
zo'n moeder moet gewoon in een kooi ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 25 februari 2009 @ 02:55:19 #103
6941 APK
Factual, I think.
pi_66432460
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:

Kunnen jullie opzouten met dat NL geneuzel? Het is totaal OT en daarbij bijzonder oninteressant.
Was jij niet de persoon die een paar topics terug half nowlive hier geplaatst heeft?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 25 februari 2009 @ 07:52:52 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66433341
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ja meeste kinderen zouden in hun handen klappen met een moeder zoals Natasium..pff Hosannana ,Gezegend zijn haar kinderen ..
Jazeker!!!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 08:56:40 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_66434069
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 02:55 schreef APK het volgende:

Was jij niet de persoon die een paar topics terug half nowlive hier geplaatst heeft?
Klopt, dat ging over de ruzie tussen Huub en Slaaaajjjj. OnTopic dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66435263
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 00:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach donder toch op met dat politiek correct gezeik over kinderen in de steek gelaten. Dat die soppers dat aanhalen, kan ik nog begrijpen, maar van jou had ik beter verwacht.
Het was geen in de steek laten. Menig kind zou willen dat hij of zij zo'n moeder had. Je zult ze de kost geven vader, waar kids het vele malen slechter hebben, en ja, hier in Nederland.

En Lieke hoeken was ook not done, maar vrouwen doen wel vaker rare dingen, soms zijn het alleen handtasjes, al heeft Lieke het eigenlijk aan jou te danken.
Denk daar maar over na. Jij had die hoek eigenlijk verdiend.

N.B. welke reactie bedoel je precies?
ik heb hier geen woorden voor,

haar kindje is ziek en zij gaat voor een jaar bij het kind weg........terwijl het een jaar of 5 is,

Ze laat de kinderen in een hele stabiele omgeving achter (not) (ze zegt zelf nadat ze eruit is dat haar kinderen haar vertelden dat er vreemde vrouwen bij haar vriend bleven slapen)

en ik weet niet of jij Chayenne heb zien huilen bij het vertrek van de moeder, maar ik heb later de mensen gevraagd die het draaiden of het echt was in scene gezet. Geloof mij, het was 100 procent echt.

Nou dat vind ik niet normaal,

Als ik die hoek verdiend had waarom kreeg ik hem dan niet? (in haar ogen was Lieke toch een versie van mij maar dan zonder piemel) Maar vind het raar dat ik van jou de schuld krijg dat Natasia Lieke geslagen heeft.

ie bent nie goed wies!
pi_66435790
Ja, en die trofeebeker die Lieke naar d'r hoofd kreeg gesmeten?
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:19:05 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66435827
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:17 schreef Mylene het volgende:
Ja, en die trofeebeker die Lieke naar d'r hoofd kreeg gesmeten?
Dat was Huub's schuld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66435946
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was Huub's schuld.
Alles was Huub zijn schuld!
Maar zonder gekheid, ik geef Huub helemaal gelijk wat Natasia betreft!
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 10:34:51 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_66436303
Ik denk dat het hokje precies wist wat die zwarte heks en zus Astrid van plan waren, kan toch bijna niet anders. Alleen al de uitlatingen van ZDNGMW in de media over Huub en Lieke, botten breken en zulks.
― Mark Twain
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:31:46 #111
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66443353
Thunderbitch je maakt jezelf volkomen belachelijk nu
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66443675
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat het hokje precies wist wat die zwarte heks en zus Astrid van plan waren, kan toch bijna niet anders. Alleen al de uitlatingen van ZDNGMW in de media over Huub en Lieke, botten breken en zulks.
het hokje was verdeeld, sommige wilden wel, sommigen wilden niet. Toen ik in de keuken al ruzie kreeg met Astrid (toen ik niet aan die taart mocht zitten en dus expres die taart de hele tijd vastpakte en Astrid mij dus al half aanviel met uitslaande nagels) werd ik naar achteren geroepen en zag ik een aantal hele nerveuze programma makers die mij vroegen om het rustig te houden. Toen dat in de MB gebeurde stonden ook de drie bazen binnen no time binnen, ze boden later zelfs excuses aan dat ze dit echt niet zagen aankomen.....

Maar nee hoor Thunderbitch, Natasia is een mooie vrouw!
pi_66444026
Huub, gaat de villa in Eemnes nog gebruikt worden voor andere programma's?
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 13:54:40 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_66444319
Tsja Huub, zelfs een blinde kon zien dat het bezoek van ZDNGMW uit de hand zou lopen, de streamers zaten op het puntje van hun stoel.
Hieruit blijkt maar weer de onkunde van het hokje, anders kan ik het niet zien.

Interview met Natasja voordat ze de Kooi gaat bezoeken.

Natasja gooit beker naar Lieke.

[ Bericht 21% gewijzigd door beequeen op 25-02-2009 14:02:15 ]
― Mark Twain
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:00:34 #115
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_66444535
Je kunt Natasia wel een mooie vrouw vinden qua uiterlijk ( smaken verschillen) maar het is jammer dat ze van binnen zo verrot en knetter gestoord is...
pi_66444685
25 Feb 09
Lelystad op de kaart met grootschalig kickboks spektakel
Zaterdag 4 april organiseert No Limit Events in samenwerking met Kickboks bond U.M.C. en Dangerzone, het eerste grootschalige kickboksgala in Lelystad. Te weten, Pain and Glory. Het beloofd een waar spektakel worden waar de beste vechters van provincie Flevoland het zullen opnemen tegen andere talenten uit heel Nederland. No Limit Events zet hiermee in één klap Lelystad op de kaart binnen deze groeiende sport in Nederland.

Na een maandenlange voorbereiding hebben de oprichters van No Limit Events, Victor & Marcelo Copra, het management van Dangerzone (de organisatie achter het grootschalig kickboksgala Dangerzone in Amsterdam) weten te overtuigen van de mogelijkheden binnen Lelystad. Door de jarenlange ervaring en het netwerk van Dangerzone, is het de organisatie gelukt om diverse toptalenten vanuit het hele land aan dit gala te verbinden. Hierdoor is een uniek evenement, met zowel regionaal als landelijk toptalent, mogelijk gemaakt.

Het sportevenement onderscheid zich van andere kickboksgala’s door de speciale betrokkenheid van de lokale sportscholen. Zo zullen sportscholen Metamorfose en Dynamicsports hun beste vechters aan het gala laten deelnemen. De volgende (lokale) vechters zullen hun opwachting maken:

• Dion Ronde - Middle weight
• Rudy Benjamin - Light weight
• Marcelo Copra - Heavy weight
• Zohed Nootzad - light weight
• Jerry Everts - light weight
• Jouad Kiri light weight

Het gala vind op 4 april plaats in sporthal de Rietlanden, de voorverkoop is inmiddels gestart. Het gala zal afgesloten worden met een professionele partij, met twee grote namen in de kickbokswereld.
Voor het bestellen van kaarten en meer informatie over het gala kunt u terecht op www.painandglory.nl of bij de sportscholen Metamorfose en Dynamicsports. Naast dit spectaculair gala heeft de organisatie een samenwerkingsverband met club Mystic in Lelystad. Daar zal namelijk de afterparty van Paind en Glory worden gehouden met een peformance van niemand minder dan Amanda bekend van de Gouden Kooi. Entree is voor Pain and Glory bezoekers gratis!
Wees er snel bij, want op is op.
bron http://www.verstuurpersbe(...)-kickboks-spektakel/

Als bonus voor het publiek geld het entree bewijs van Pain and Glory tevens als entree bewijs voor de afterparty van Pain And Glory in club Mystic aan de middenweg. Het thema van de afterparty is, Late Night Special met als hoogte punt een performance van Amanda uit de goudenkooi.
bron www.painandglory.nl
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:05:44 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66444734
Pauperevenement aan de taalonvaardigheid te zien.
pi_66446230
kan ik mijn gezicht maar beter niet laten zien
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:50:18 #119
125420 Starlie
pi_66446510
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:43 schreef ditisHuub het volgende:
kan ik mijn gezicht maar beter niet laten zien
Nee dan blijft er denk ik weinig van je gezicht over.....
  woensdag 25 februari 2009 @ 14:57:17 #120
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66446792
Wel frappant dat amanda daar haar opwachting maakt. Je zou Brian daar toch eerder verwachten.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:03:48 #121
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66447052
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

het hokje was verdeeld, sommige wilden wel, sommigen wilden niet. Toen ik in de keuken al ruzie kreeg met Astrid (toen ik niet aan die taart mocht zitten en dus expres die taart de hele tijd vastpakte en Astrid mij dus al half aanviel met uitslaande nagels) werd ik naar achteren geroepen en zag ik een aantal hele nerveuze programma makers die mij vroegen om het rustig te houden. Toen dat in de MB gebeurde stonden ook de drie bazen binnen no time binnen, ze boden later zelfs excuses aan dat ze dit echt niet zagen aankomen.....

Ik denk dat ze het misschien vermoedde en/of er bang voor waren, maar het niet zeker wisten. Volgens mij had Natasia haar eigen plan. Nadat ze eruit was, kon ze weinig doen met haar "bekendheid". vanwege haar contract. Denk aan haar boek. Als ik het goed inschat was ze nog tot 3 maanden inzetbaar. Door haar misdragen hoefde ze daar niet meer aan te voldoen. Alhoewel Huub er natuurlijk lekker op insprong, was het al de hele provocerende houding van Natasia en Astrid die de aanzet gaven.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:06:45 #122
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66447162
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:00 schreef Starlie het volgende:
Je kunt Natasia wel een mooie vrouw vinden qua uiterlijk ( smaken verschillen) maar het is jammer dat ze van binnen zo verrot en knetter gestoord is...

Natasia is alweer meer dan 18 maanden uit het televisieprogramma De Gouden Kooi.
Iemand haar nog gesproken of weet hoe het nu met haar gaat ?
Dieenebart wil haar wel willen interviewen, ben beniewd of dit nog door gaat.
pi_66447298
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 14:57 schreef sunny16947 het volgende:
Wel frappant dat amanda daar haar opwachting maakt. Je zou Brian daar toch eerder verwachten.
Club Mystic is een discotheek in Lelystad. Ze gaat daar van 2:00 tot 3:00 optreden. Paaldansen denk ik.
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:12:58 #124
125420 Starlie
pi_66447396
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hmmpff op deze foto ziet ze er bijna een soort van "knap" uit....
  woensdag 25 februari 2009 @ 15:43:21 #125
162917 tuinfluiter
pi_66448597
Donderdag 19 juli 2007, psychologe Anita in de kooi.

Anita: Jaap als je hier gaat snurken, krijg je te maken met heel veel agressie van mijn kant!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:01:04 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449285
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:56 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

[quote]ik heb hier geen woorden voor,

haar kindje is ziek en zij gaat voor een jaar bij het kind weg........terwijl het een jaar of 5 is,
Doe niet zo dramatisch, het kind heeft een chronische ziekte, en daar zal hij waarschijnlijk zijn hele leven mee tobben. Ik zeg niet dat het de meest ideale situatie is voor een moeder om niet 24/7 bij je kinderen te zijn.
Ze heeft misschien al voor meer voor haar kind moeten doen/afzien, dan menig andere moeder of jij die nu haar mond vol heeft en met het vingertje loopt te wijzen.
quote:
Ze laat de kinderen in een hele stabiele omgeving achter (not) (ze zegt zelf nadat ze eruit is dat haar kinderen haar vertelden dat er vreemde vrouwen bij haar vriend bleven slapen)
Ze DACHT dat ze haar kinderen in een stabiele omgeving achterliet, en b.t.w. wanneer is een omgeving stabiel. Ik zou ook niet verwachten dan mijn partner met andere vrouwen aan het donderjagen was, but there's a guy for you.

[quote]en ik weet niet of jij Chayenne heb zien huilen bij het vertrek van de moeder, maar ik heb later de mensen gevraagd die het draaiden of het echt was in scene gezet. Geloof mij, het was 100 procent echt
.

Natuurlijk huilde dat kind, wat denk je wel?!!! Had ze moeten juichen? Ze zullen niet minder van haar houden hoor, reken daar maar op, want ik denk dat ze voor haar kinderen door het vuur gaat. Ik vind het zielig dat je spijkers op laag water zoekt.
[/quote]
quote:
Nou dat vind ik niet normaal,
Er is zoveel wat ik niet normaal vind.
quote:
Als ik die hoek verdiend had waarom kreeg ik hem dan niet? (in haar ogen was Lieke toch een versie van mij maar dan zonder piemel) Maar vind het raar dat ik van jou de schuld krijg dat Natasia Lieke geslagen heeft.
Lieke ging het gevecht voor je aan. Daarom. Lieke was het mikpunt geworden. Zo gaat dat met vrouwen.
Maar ik denk dat jij er ook een kon krijgen, als je op het juiste moment op de juiste plaats was geweest.
Je heb van haar ook het nodige gehad. En inderdaad, het heeft Lieke meer goed dan kwaad gedaan om het spel op jouw manier te spelen. Gelukkig heeft ze dat uitiendelijk ingezien, alleen was de schade bij de anderen al te groot.
quote:
ie bent nie goed wies!
Fijn, dat is altijd gemakkelijk geroepen., maar dat mag jij vinden, vond ik van jou ook regelmatig.
[/quote]

[ Bericht 3% gewijzigd door ThunderBitch op 25-02-2009 16:40:39 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:06:02 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449511
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef beequeen het volgende:
Ach Huub had sowieso zelf ook de grootste bek, was ook niet normaal wat hij uitkraamde.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:06:07 #128
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66449514
ThunderBitch log uit en kom niet meer terug, serieus ik neem je nu in bescherming.. het is beter voor je dat je nu zwijgt.

straks ga je de holocaust nog ontkennen.. ga weg voordat het te laat is
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:07:17 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449555
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:31 schreef Suikeroom het volgende:
Thunderbitch je maakt jezelf volkomen belachelijk nu
Omdat ik mijn mening geef,? En ik meen elk woord. Dan maar belachelijk in jouw ogen. Ik zal het wel overleven.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:08:57 #130
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449623
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:06 schreef Suikeroom het volgende:
ThunderBitch log uit en kom niet meer terug, serieus ik neem je nu in bescherming.. het is beter voor je dat je nu zwijgt.

straks ga je de holocaust nog ontkennen.. ga weg voordat het te laat is
Flikker toch op gek. Wie denk je wel dat je bent. Ik zeg wat ik vind. Huub heeft zich schandaliger gedragen, maar die wordt hier als een of ander ' sukkel op een sokkel' in bescherming genomen.
Ik ben niet onder de indruk.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:10:34 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449693
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik heb haar tien keer liever.Je had ook met je tengels van die spullen moeten afblijven.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:12:48 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449774
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 13:54 schreef beequeen het volgende:
Tsja Huub, zelfs een blinde kon zien dat het bezoek van ZDNGMW uit de hand zou lopen, de streamers zaten op het puntje van hun stoel.
Hieruit blijkt maar weer de onkunde van het hokje, anders kan ik het niet zien.

Interview met Natasja voordat ze de Kooi gaat bezoeken.

Natasja gooit beker naar Lieke.
Ze hadden Huub beter in de hand moeten houden, but what's new. Het werd niet gepikt van Huubje. Die zus zat niet in het spel.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:16:18 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66449898
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het misschien vermoedde en/of er bang voor waren, maar het niet zeker wisten. Volgens mij had Natasia haar eigen plan. Nadat ze eruit was, kon ze weinig doen met haar "bekendheid". vanwege haar contract. Denk aan haar boek. Als ik het goed inschat was ze nog tot 3 maanden inzetbaar. Door haar misdragen hoefde ze daar niet meer aan te voldoen. Alhoewel Huub er natuurlijk lekker op insprong, was het al de hele provocerende houding van Natasia en Astrid die de aanzet gaven.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:21:53 #134
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_66450144
Tering zeg.
Moet jij niet hoognodig emigreren naar een eiland zonder internetverbinding?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 16:23:26 #135
135305 beequeen
Lost.
pi_66450200
@Mazaru, ik kan alleen maar heel hard
― Mark Twain
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:23:55 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_66450224
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Omdat ik mijn mening geef,? En ik meen elk woord. Dan maar belachelijk in jouw ogen. Ik zal het wel overleven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:25:54 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450309
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:21 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg.
Moet jij niet hoognodig emigreren naar een eiland zonder internetverbinding?
Hoogstaande reactie. Zolang bepaalde mensen maar door het slijk gehaald worden, is het goed zeker.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:26:28 #138
38396 mazaru
pi_66450333
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:

Ik heb al veel vreemde figuren zien posten over de gouden kooi, maar dit ding is wel heel raar
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:32:23 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450570
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:
Ik lach met je mee...
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:33:56 #140
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450627
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb al veel vreemde figuren zien posten over de gouden kooi, maar dit ding is wel heel raar
Valt niet mee he?
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:34:14 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450644
Zo, soppers, tot de volgende keer......
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:34:34 #142
125420 Starlie
pi_66450651
Mijn hemel zeg laat mensen toch een eigen mening hebben!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:36:09 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450721
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Starlie het volgende:
Mijn hemel zeg laat mensen toch een eigen mening hebben!
Nee, dat is alleen voorbehouden aan soppers.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:36:29 #144
38396 mazaru
pi_66450738
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo, soppers, tot de volgende keer......
Hoeft niet perse hoor
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:37:39 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450770
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hoeft niet perse hoor
Moet hier zeker net zo'n sekte worden als op Nolive. (voordat Huub het ook aan de stok kreeg met Sly)

[ Bericht 4% gewijzigd door ThunderBitch op 25-02-2009 17:11:22 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:38:38 #146
125420 Starlie
pi_66450796
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee, dat is alleen voorbehouden aan soppers.
Ja.. aan mensen die verder heel de dag niets anders te doen hebben dan andere mensen afbranden en uitlachen op fok... (is MIJN mening...)..
  † In Memoriam † woensdag 25 februari 2009 @ 16:39:22 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_66450816
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[ afbeelding ] Ik lach met je mee...
Fijn, gevoel voor humor heb je iig wel.

Het is rustig op VOL hè?
― Mark Twain
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:40:31 #148
38396 mazaru
pi_66450855
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar?? Waar??? Waar???
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:41:31 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450895
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:39 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het is rustig op Vol hè?
Ben blij dat je dat ook vindt.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:42:38 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66450928
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:38 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja.. aan mensen die verder heel de dag niets anders te doen hebben dan andere mensen afbranden en uitlachen op fok... (is MIJN mening...)..
Ja, daarvan zie ik er genoeg langskomen inderdaad.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:43:28 #151
125420 Starlie
pi_66450961
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik noem geen namen
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:44:55 #152
38396 mazaru
pi_66451009
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik noem geen namen
Mag ik het dan doen?
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:45:12 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66451026
Kunnen jullie niet gezellig gaan msn-en of zo?
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:45:51 #154
38396 mazaru
pi_66451050
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet gezellig gaan msn-en of zo?
Tegenwoordig is Skype toch de hype?
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:55:15 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66451403
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:43 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik noem geen namen
Niet nodig, de berichtjes zijn gemakkelijk te turven.
pi_66451419
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze hadden Huub beter in de hand moeten houden, but what's new. Het werd niet gepikt van Huubje. Die zus zat niet in het spel.
in dat filmpje van boulevard, ze zat daar te praten met een verslaggever en schreeuwde zo naar iemand die daar werkte en rinkelde met glazen...ik bedoel hallo......., dat is toch niet normaal.

Natasia heeft last van een verwrongen zelf beeld en van een verwrongen wereld beeld. Hierdoor leeft ze het grootste gedeelte van de tijd in een realiteit die niet strookt met de perceptie van realiteit van de meeste mensen. (en dat is best handig als je normaal wilt functioneren)

Daarnaast is ze behept met een lage intelligentie en een hoge mate van verbale en fysieke agressiviteit.

Deze kenmerken zorgen ervoor dat Natasia moeilijk functioneert in groepen,

ze heeft echter ook hele mooie kanten. Zorgzaamheid is daar 1 van.

Toch vind ik je gek thunderbitch. Echt gek, en laat je je eigen ware aard zien!

Maar goed, onze heer heeft vreemde kostgangers!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:56:29 #157
125420 Starlie
pi_66451451
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niet nodig, de berichtjes zijn gemakkelijk te turven.
Ben benieuwd of we het over dezelfde persoon hebben!
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:58:32 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66451532
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

in dat filmpje van boulevard, ze zat daar te praten met een verslaggever en schreeuwde zo naar iemand die daar werkte en rinkelde met glazen...ik bedoel hallo......., dat is toch niet normaal.

Natasia heeft last van een verwrongen zelf beeld en van een verwrongen wereld beeld.

Daarnaast is ze behept met een lage intelligentie en een hoge mate van verbale en fysieke agressiviteit.
Ja hoor, het ligt altijd aan een ander. Get a grip.
  woensdag 25 februari 2009 @ 16:59:05 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66451560
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ben benieuwd of we het over dezelfde persoon hebben!
Maakt me niet uit. Feiten spreken voor zich. Ik zeg .... 'turven'.
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:01:42 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66451661
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Natasia heeft last van een verwrongen zelf beeld en van een verwrongen wereld beeld. Hierdoor leeft ze het grootste gedeelte van de tijd in een realiteit die niet strookt met de perceptie van realiteit van de meeste mensen. (en dat is best handig als je normaal wilt functioneren)

Deze kenmerken zorgen ervoor dat Natasia moeilijk functioneert in groepen,

ze heeft echter ook hele mooie kanten. Zorgzaamheid is daar 1 van.

Toch vind ik je gek thunderbitch. Echt gek, en laat je je eigen ware aard zien!

Maar goed, onze heer heeft vreemde kostgangers!

Uit jouw mond is het een compliment, thanx....
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:02:11 #161
125420 Starlie
pi_66451680
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maakt me niet uit. Feiten spreken voor zich. Ik zeg .... 'turven'.
Done, we hebben het vast en zeker over dezelfde!

Ik ga nu weer verder met mijn leven
  woensdag 25 februari 2009 @ 17:03:23 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66451725
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

Done, we hebben het vast en zeker over dezelfde!

Ik ga nu weer verder met mijn leven
pi_66453383
pssst ThunderBitch en huub dgk is voor bij
maar ik lach wel om jullie
misschien kunnen jullie samen een tv programma beginnen
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_66453650
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Daar ben je zelf 1 van zo te lezen... Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:07:47 #165
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66455506
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef peeet1 het volgende:
Nee hoor. DGK is nog volop aan de gang. En Huub vindt het maar wat leuk ook, d.w.z. hier dan. Op VOL durft ie al niet meer te komen want daar krijgt ie iets meer oppositie dan hier.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:16:01 #166
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66455711
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Nee hoor. DGK is nog volop aan de gang. En Huub vindt het maar wat leuk ook, d.w.z. hier dan. Op VOL durft ie al niet meer te komen want daar krijgt ie iets meer oppositie dan hier.
wel jammer voor jou nu dat je het nu niet met iedereen oneens kan zijn omdat Natasia niet alleen anti-Huub is maar ook anti-Lieke.. nu moet je dus aan de zijlijn machteloos toekijken en wachten op het moment waar je weer een pro Lieke statement kan maken
pi_66456005
[quote]Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Doe niet zo dramatisch, het kind heeft een chronische ziekte, en daar zal hij waarschijnlijk zijn hele leven mee tobben. Ik zeg niet dat het de meest ideale situatie is voor een moeder om niet 24/7 bij je kinderen te zijn.
Ze heeft misschien al voor meer voor haar kind moeten doen/afzien, dan menig andere moeder of jij die nu haar mond vol heeft en met het vingertje loopt te wijzen.

Als werkende moeder ben je ook niet 24 uur per dag bij je kind en dat is helemaal niet erg.
Maar er is een verschil van niet 24/7 bij je kids zijn of een jaar lang je moeder maar 3x 1uurtje te mogen bezoeken.
Vrouwen die in de gevangenis zitten zien hun kinderen nog meer dan dat natasia gedaan heeft in de kooi.
En als moeder doe je alles voor je kind en zie je dat niet als afzien.
Nog even en je vindt dat wij natasia als voorbeeld moeten gaan zien als hoe goed moederschap is.
Beangstigend idee
pi_66456020
foutje
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:46:48 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66456611
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Daar ben je zelf 1 van zo te lezen... Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Nee lieverd, ik geef hooguit tegengas aan de soppers
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:51:21 #170
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66456760
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

wel jammer voor jou nu dat je het nu niet met iedereen oneens kan zijn omdat Natasia niet alleen anti-Huub is maar ook anti-Lieke.. nu moet je dus aan de zijlijn machteloos toekijken en wachten op het moment waar je weer een pro Lieke statement kan maken
Wat dondert dat? Soms staan meningen los van fan zijn.
En ik blijf erbij dat als Lieke niet met Huub geassocieerd was, het een hele andere situatie voor haar zou zijn geweest. Er is een periode geweest dat ze best leuk met elkaar omgingen, maar ja, ik blijf erbij Huub was de nagel aan Lieke's doodskist, om het zo maar even te zeggen.
Natasia en Lieke waren aan elkaar gewaagd. Huub was gewoon vies bezig tegen zijn eigen vriendinnetje.
Dat is het verschil. Lieke en Natasia waren in principe tegenstanders.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:53:26 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66456815
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:26 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als werkende moeder ben je ook niet 24 uur per dag bij je kind en dat is helemaal niet erg.
Maar er is een verschil van niet 24/7 bij je kids zijn of een jaar lang je moeder maar 3x 1uurtje te mogen bezoeken.
Vrouwen die in de gevangenis zitten zien hun kinderen nog meer dan dat natasia gedaan heeft in de kooi.
En als moeder doe je alles voor je kind en zie je dat niet als afzien.
Nog even en je vindt dat wij natasia als voorbeeld moeten gaan zien als hoe goed moederschap is.
Beangstigend idee
Het gezeik wordt schromelijk overdreven. Ik zou het ook niet doen, omdat ik a. geen aspiraties heb om in een kooi te gaan zitten en b. het niet zou aandurven om mijn kids alleen te laten. Maar niet iedereen is hetzelfde, maar het wil niet zeggen dat Natasia zo verguist moet worden. Ik wed dat die kinderen dol op haar zijn, en dat telt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 25-02-2009 19:59:31 ]
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:05:46 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66457292
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef peeet1 het volgende:
Ik ben het met je eens, maar hij kan het niet laten om te lullen over anderen. Maar oh oh oh wat is hij zo goed, en wat was het allemaal spel, en wat kan hij goed relativeren, en wat heeft hij het achter zich gelaten.
NOT.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:07:55 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66457376
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 16:23 schreef APK het volgende:

[..]

Zie nu pas jouw berichtje.
Zo te zien ben je geen kuddedier.
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:54:09 #174
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66459018
sopperdeflop !!!

iemand nog wat nieuws te melden

Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:55:42 #175
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66459065
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Het maken van een Lieke statement kan OVERAL en ALTIJD!!

LIEKE RULEZ !!!!!!!

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:43:50 #176
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66460810
jeeej

werkt Lieke eigenlijk of weet je dat niet?
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:48:28 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66461006
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het maken van een Lieke statement kan OVERAL en ALTIJD!!

LIEKE RULEZ !!!!!!!

[ afbeelding ]
Mooie pittige meid he Huub?
Is mooi aan je neus voorbij gegaan. Beter voor jou eigenlijk,
pi_66461183
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

alle bitches nog aan toe
Moet echt niet veel gekker worden hier.
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:58:59 #179
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_66461360
quote:

[..]

Vind je Ik heb liever een lelijke vent als een knappe vrouw, maar om Lieke nu knap te vinden nou nee niet echt!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_66461454
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg .

Nena vond ik daarentegen wel een beeldige vrouw .
pi_66461929
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.

Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
pi_66462173
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg .

Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
pi_66462695
quote:

[..]

Gelukkig maar voor haar want claire is toch veel leuker en past precies
bij huub en zijn nog gelukkig ook .
pi_66462741
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijken .

Leuk dat je terug bent .
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:00:33 #185
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_66463660
Ondertussen in het schnabbelcircuit
Er kan er maar één de domste zijn
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:01:53 #186
38396 mazaru
pi_66463703
Hoep, Hoep, ..............Ploep!

pi_66463936
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijken [ afbeelding ].

Leuk dat je terug bent .
Nieuwschierig zoals ik ben, heb ik gelijk even naar je foto gekeken. Hele mooie foto, en nog lekker jong.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:32:16 #188
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464811
quote:

Huub vond van niet, toevallig.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:32:45 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464834
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:01 schreef mazaru het volgende:
Hoep, Hoep, ..............Ploep!

[ afbeelding ]
En ze lachte, als een echte trooper......
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:34:15 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464884
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef isa2006 het volgende:

[..]

Gelukkig maar voor haar want claire is toch veel leuker en past precies
bij huub en zijn nog gelukkig ook .
hehe.....
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:36:02 #191
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464933
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.

Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:36:38 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464950
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef T-lex het volgende:

[..]

alle bitches nog aan toe
Moet echt niet veel gekker worden hier.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:37:39 #193
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_66464980
quote:

Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:45:17 #194
162917 tuinfluiter
pi_66465239
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:48:45 #195
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_66465359
quote:

[..]

Nee hoor ik heb een spiegel thuis
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 25 februari 2009 @ 23:58:02 #196
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66465635
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren

ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:07:39 #197
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66465905
quote:

[..]

Zie avatar en oordeel zelf..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66465922
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.
Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:19:14 #199
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66466188
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.
Heerlijke stoere meid.
Helaas hetero..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 februari 2009 @ 00:22:20 #200
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66466255
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.

Probeer hier één keer een kritische noot over Huub te kraken en de helft van de sopmob zit op de kast en de andere helft hangt in de gordijnen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66466279
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub vond van niet, toevallig.
Hij had zijn ogen kennelijk ergens anders zitten .
pi_66466325
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Suikeroom het volgende:
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren

ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..

Volgens hangt ze niet meer in de paal, maar is ze reiki zweef cursussen gaan geven.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')