quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, daarvan zie ik er genoeg langskomen inderdaad.
Tegenwoordig is Skype toch de hype?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
Kunnen jullie niet gezellig gaan msn-en of zo?
Niet nodig, de berichtjes zijn gemakkelijk te turven.quote:
in dat filmpje van boulevard, ze zat daar te praten met een verslaggever en schreeuwde zo naar iemand die daar werkte en rinkelde met glazen...ik bedoel hallo......., dat is toch niet normaal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden Huub beter in de hand moeten houden, but what's new. Het werd niet gepikt van Huubje. Die zus zat niet in het spel.
Ben benieuwd of we het over dezelfde persoon hebben!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet nodig, de berichtjes zijn gemakkelijk te turven.
Ja hoor, het ligt altijd aan een ander. Get a grip.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in dat filmpje van boulevard, ze zat daar te praten met een verslaggever en schreeuwde zo naar iemand die daar werkte en rinkelde met glazen...ik bedoel hallo......., dat is toch niet normaal.
Natasia heeft last van een verwrongen zelf beeld en van een verwrongen wereld beeld.
Daarnaast is ze behept met een lage intelligentie en een hoge mate van verbale en fysieke agressiviteit.
Maakt me niet uit. Feiten spreken voor zich. Ik zeg .... 'turven'.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we het over dezelfde persoon hebben!
Uit jouw mond is het een compliment, thanx....quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
in dat filmpje van boulevard, ze zat daar te praten met een verslaggever en schreeuwde zo naar iemand die daar werkte en rinkelde met glazen...ik bedoel hallo......., dat is toch niet normaal.
Natasia heeft last van een verwrongen zelf beeld en van een verwrongen wereld beeld. Hierdoor leeft ze het grootste gedeelte van de tijd in een realiteit die niet strookt met de perceptie van realiteit van de meeste mensen. (en dat is best handig als je normaal wilt functioneren)
Daarnaast is ze behept met een lage intelligentie en een hoge mate van verbale en fysieke agressiviteit.
Deze kenmerken zorgen ervoor dat Natasia moeilijk functioneert in groepen,
ze heeft echter ook hele mooie kanten. Zorgzaamheid is daar 1 van.
Toch vind ik je gek thunderbitch. Echt gek, en laat je je eigen ware aard zien!
Maar goed, onze heer heeft vreemde kostgangers!
Done, we hebben het vast en zeker over dezelfde!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Feiten spreken voor zich. Ik zeg .... 'turven'.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Done, we hebben het vast en zeker over dezelfde!
Ik ga nu weer verder met mijn leven
Daar ben je zelf 1 van zo te lezen... Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, daarvan zie ik er genoeg langskomen inderdaad.
Nee hoor. DGK is nog volop aan de gang. En Huub vindt het maar wat leuk ook, d.w.z. hier dan. Op VOL durft ie al niet meer te komen want daar krijgt ie iets meer oppositie dan hier.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef peeet1 het volgende:
pssst ThunderBitch en huub dgk is voor bij![]()
maar ik lach wel om jullie![]()
misschien kunnen jullie samen een tv programma beginnen![]()
wel jammer voor jou nu dat je het nu niet met iedereen oneens kan zijn omdat Natasia niet alleen anti-Huub is maar ook anti-Lieke.. nu moet je dus aan de zijlijn machteloos toekijken en wachten op het moment waar je weer een pro Lieke statement kan makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. DGK is nog volop aan de gang. En Huub vindt het maar wat leuk ook, d.w.z. hier dan. Op VOL durft ie al niet meer te komen want daar krijgt ie iets meer oppositie dan hier.
Nee lieverd, ik geef hooguit tegengas aan de soppersquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:03 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Daar ben je zelf 1 van zo te lezen... Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Wat dondert dat? Soms staan meningen los van fan zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel jammer voor jou nu dat je het nu niet met iedereen oneens kan zijn omdat Natasia niet alleen anti-Huub is maar ook anti-Lieke.. nu moet je dus aan de zijlijn machteloos toekijken en wachten op het moment waar je weer een pro Lieke statement kan maken
Het gezeik wordt schromelijk overdreven. Ik zou het ook niet doen, omdat ik a. geen aspiraties heb om in een kooi te gaan zitten en b. het niet zou aandurven om mijn kids alleen te laten. Maar niet iedereen is hetzelfde, maar het wil niet zeggen dat Natasia zo verguist moet worden. Ik wed dat die kinderen dol op haar zijn, en dat telt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:26 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Doe niet zo dramatisch, het kind heeft een chronische ziekte, en daar zal hij waarschijnlijk zijn hele leven mee tobben. Ik zeg niet dat het de meest ideale situatie is voor een moeder om niet 24/7 bij je kinderen te zijn.
Ze heeft misschien al voor meer voor haar kind moeten doen/afzien, dan menig andere moeder of jij die nu haar mond vol heeft en met het vingertje loopt te wijzen.
Als werkende moeder ben je ook niet 24 uur per dag bij je kind en dat is helemaal niet erg.
Maar er is een verschil van niet 24/7 bij je kids zijn of een jaar lang je moeder maar 3x 1uurtje te mogen bezoeken.
Vrouwen die in de gevangenis zitten zien hun kinderen nog meer dan dat natasia gedaan heeft in de kooi.
En als moeder doe je alles voor je kind en zie je dat niet als afzien.
Nog even en je vindt dat wij natasia als voorbeeld moeten gaan zien als hoe goed moederschap is.
Beangstigend idee
Ik ben het met je eens, maar hij kan het niet laten om te lullen over anderen. Maar oh oh oh wat is hij zo goed, en wat was het allemaal spel, en wat kan hij goed relativeren, en wat heeft hij het achter zich gelaten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:54 schreef peeet1 het volgende:
pssst ThunderBitch en huub dgk is voor bij![]()
maar ik lach wel om jullie![]()
misschien kunnen jullie samen een tv programma beginnen![]()
Zie nu pas jouw berichtje.quote:
Het maken van een Lieke statement kan OVERAL en ALTIJD!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:16 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wel jammer voor jou nu dat je het nu niet met iedereen oneens kan zijn omdat Natasia niet alleen anti-Huub is maar ook anti-Lieke.. nu moet je dus aan de zijlijn machteloos toekijken en wachten op het moment waar je weer een pro Lieke statement kan maken
Mooie pittige meid he Huub?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het maken van een Lieke statement kan OVERAL en ALTIJD!!
LIEKE RULEZ !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooie pittige meid he Huub?
Is mooi aan je neus voorbij gegaan. Beter voor jou eigenlijk,
Vind je Ik heb liever een lelijke vent als een knappe vrouw, maar om Lieke nu knap te vinden nou nee niet echt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg.
Nena vond ik daarentegen wel een beeldige vrouw.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
Nieuwschierig zoals ik ben, heb ik gelijk even naar je foto gekeken. Hele mooie foto, en nog lekker jong.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijken [ afbeelding ].
Leuk dat je terug bent.
Huub vond van niet, toevallig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg.
En ze lachte, als een echte trooper......quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:01 schreef mazaru het volgende:
Hoep, Hoep, ..............Ploep!
[ afbeelding ]
hehe.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef isa2006 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor haar want claire is toch veel leuker en past precies
bij huub en zijn nog gelukkig ook .
Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.
Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef T-lex het volgende:
[..]alle bitches nog aan toe
![]()
Moet echt niet veel gekker worden hier.
Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor ik heb een spiegel thuisquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
Zie avatar en oordeel zelf..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.
Heerlijke stoere meid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.
Hij had zijn ogen kennelijk ergens anders zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub vond van niet, toevallig.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Suikeroom het volgende:
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren![]()
![]()
ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..
Tot nu toe gaat dit topic over :quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.
Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
Probeer het dan eens over Lieke te hebben, dan glibberen er meteen 2 van hun stoel van genot. En de Lieke-adoratie gaat momenteel veel verder dan het gesop. Gesop zie ik hier erg weinigquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Probeer hier één keer een kritische noot over Huub te kraken en de helft van de sopmob zit op de kast en de andere helft hangt in de gordijnen.
Prima, je moet de groeten hebben!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Bart, ga je Lieke nog interviewen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prima, je moet de groeten hebben!![]()
Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.
Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bart, ga je Lieke nog interviewen?
En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
of ze een baan heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten van Lieke?
quote:Wat is monogamie? De oorspronkelijke betekenis van monogamie was: de situatie van een echtelijke verbintenis (huwelijk) met één persoon. Onder monogamie verstaat men tegenwoordig: de situatie van het aangaan van een verbinding uit liefde met één persoon. Nu de vraag of ik monogaam ben? Ja, als ik aan een relatie begin ga ik daar met de volle 100 % voor en ben ik volledig monogaam. Maar nu ik vrijgezel ben, ben ik ook 100 % vrijgezel en geniet ik van alle mannelijke aandacht die ik krijg. Als ik daar zin in heb natuurlijk.
Uit eigen ervaring en gesprekken met vrienden om mij heen merk ik dat er hedendaags niet veel mensen meer zijn die geloven in monogamie. Ik geloof ook niet dat iedereen vanzelf monogaam is, maar ik denk wel dat je er bewust voor kunt kiezen om monogaam te zijn. Het is een keuze die je zelf maakt. Ik heb het al te vaak om mij heen en bij mijzelf zien gebeuren dat de man of de vrouw het toch heel moeilijk vindt om de verleiding te weerstaan, als er zich bepaalde situaties voordoen. Ook al zitten ze in een relatie. Ik zal wat voorbeelden geven. Ik heb kennissen, die tegen mij wel eerlijk durven te zeggen dat het ze gewoon niet lukt monogaam te blijven, maar niet het lef hebben om open kaart te spelen naar hun partner. Het is niet aan mij om daar iets mee te doen, maar het zet me wel aan het denken. Ik griezel bij de gedachte dat die persoon dan aan zijn partner en omgeving wil laten zien 'hoe speciaal zijn partner is', maar ondertussen veel vreemd gaat en mij probeert te versieren. Nou dan vraag ik me toch af hoe er tegenwoordig wordt gedacht. Iets meer respect zou ook wel fijn zijn. Naar mij, maar ook zeker naar zijn vriendin. Staat bij hun het woord 'monogamie' nu al niet meer in het woordenboek? Of zijn die ego’s zo groot dat ze alleen maar met hun … kunnen denken in plaats van met hun hoofd?
Sommige mensen gaan tegenwoordig ook gewoon een open relatie aan. Omdat seks niks met liefde te maken hoeft te hebben accepteren veel mensen dit daarom ook van hun partner. Als beide personen zich daar lekker bij voelen is dat best oké, denk ik. Maar ik denk dat jaloezie hier toch snel een rol in krijgt. Een jaar geleden dacht ik nog heel anders over monogamie. Ik had toen nog een romantisch en naïef beeld in mijn hoofd dat het wel zou bestaan. Nu twijfel ik of het woord 'monogamie' over een paar jaar nog in het Nederlandse woordenboek terug is te vinden.
Het lijkt wel alsof het steeds erger wordt. Bijvoorbeeld; Je bent verliefd, je ziet alles door een roze bril en denkt dat het helemaal goed zit in je relatie. Toch krijg je hints uit je omgeving dat je man of vrouw vreemd gaat en meestal blijkt, waar rook is, is vuur. Want geloof me, in 90 % van die gevallen gaat de persoon in kwestie ook vreemd.
Waardoor zou dat toch komen? Toch niet door de seksadvertenties op tv, internet en bladen? Of door al het naakt in films? Je wordt zoveel met seks geconfronteerd dat je er gewoon veel zin in krijgt en zoveel mogelijk wil onderzoeken. Als ik kijk naar onze opa's en oma's, zie ik daar veel meer monogamie in terug. Waardoor zou dit komen? Omdat we toen nog geen internet, Hyves of email hadden? Zouden die factoren meespelen? Dat zijn dingen die ik me toch wel afvraag en helaas door al die ervaringen ga ik nu zelf ook heel anders kijken naar monogamie.
See you next week.
XX Amanda
Ik denk niet dat je dit wilt weten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gezeik wordt schromelijk overdreven. Ik zou het ook niet doen, omdat ik a. geen aspiraties heb om in een kooi te gaan zitten en b. het niet zou aandurven om mijn kids alleen te laten. Maar niet iedereen is hetzelfde, maar het wil niet zeggen dat Natasia zo verguist moet worden. Ik wed dat die kinderen dol op haar zijn, en dat telt.
Ik ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit wilt weten.![]()
Je hebt het er maar druk mee, ik ben benieuwd.
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
Zou ze dat zonder te hikken hebben geschreven?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat ik het wekelijkse moraalpraatje van Amanda nog even kan meepikken.
Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.quote:
Ja tuurlijk wist ik dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.
Zegt het woord ghostwriter je iets Tom?
Nee hoor genoeg te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.
Verveel je je Tom?Ik wel, vandaar het kijken naar die filmpjes.
Ik snap er ook niets van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.
Tijd en zin zijn dingen die je moet maken, heeft mijn moeder me altijd geleerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.
.quote:En Lieke, tsja. Zij zou voor mijn verhaal wél interessant zijn, maar ik heb nu al drie figuren uit de Gouden Kooi en dat waren allemaal wél (een soort van) finalisten. Claire heeft het dan niet gehaald tot de einduitzending, maar wel een koffer met geld meegenomen en getrouwd op tv. (Daar hebben we het nog over in het interview;))
Die zal ik beantwoorden met een (misschien domme) wedervraag: wat zou jij nu nog willen weten of zien van Sabine?quote:Dus ik weet het niet. Ik denk het niet - ik heb Ruud, Joost, Sabine en nog twee geheime gasten op stapel staan - ik heb nog heel wat te doen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker 'haar ding' doen. Lieke is eng LEKKER!
Zelfreflectie is niet het sterkste punt van Amanda, je weetzzzz.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook zo grappig: die specifieke foto boven het stukje waarin de verseksualisering van de samenleving als oorzaak wordt genoemd van de aanname dat er heden ten dage meer mensen vreemd gaan dan vroeger.
Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef mazaru het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Eerst is het een waarheid, dan is het een leugen, dan is het een waarheid die een leugen wordt genoemd, of is het nou een leugen die een waarheid wordt genoemd?
Geef mijn portie maar aan Fikkie
Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Chocolate Chip Cookies @ work vandaag, 10:31
Bron
Ja dus.
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.
Let wel: dit is de waarheid volgens de lezing van Huub.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Huub's toegeven van een leugen was dus een leugen.
Hij heeft nog lang niet alle leuke en interessante deelnemers gehad:quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd
Maar ja het kan natuurlijk wel een leuk gesprek zijn geweest..![]()
anyway e hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..
misschien als je ooit in Chicago bent kan je Nathanael nog interviewen.![]()
Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd
Maar ja het kan natuurlijk wel een leuk gesprek zijn geweest..![]()
anyway je hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..
misschien als je ooit in Chicago bent kan je Nathanael nog interviewen.![]()
En jij kan het weten. Je kent Huub tenslotte beter dan dan hij zichzelf kent.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
(iemand die de waarheid nog niet zou herkennen, ook al struikelt ie erover)
inderdaad !! en dat uit jouw toetsenbord ...quote:Verder is het best wel interessant om nu eens rechtstreeks van Lieke te vernemen hoe zij terug kijkt op het programma, haar relatie met Huub en waarom ze geen prijs meer stelt op wat voor contact dan ook met Huub.
Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.
Wat weet jij d'r nou vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).
Maakt verder niet uit, kijkt toch geen hond naar.
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik uit een boek.quote:Wat weet jij d'r nou van![]()
ik denk dat zij vooral de oudste wel interessante dingen kunnen vertellen over hoe het achter de schermen werkt, die heeft toch een hoop rare dingen meegemaakt.. maar ik denk niet dat Bart al die dingen nog weetquote:
Tijn Roversquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
hoe was het ook alweer
Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper
ik kan alleen niet op zijn naam komen
dat was toch Tijntje ...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
hoe was het ook alweer
Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper
ik kan alleen niet op zijn naam komen
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Huub's toegeven van een leugen was dus een leugen.
Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
Koekje fotootje erbij?
[ afbeelding ]
die foto is van net naar BBquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogen
ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te gelovenquote:
Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,
love is a losing game, vraag mevrouw Huiswijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te geloven
Daar zullen jullie het toch vast al wel over gehad hebben, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,
ben benieuwd naar het interview met Claire!
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..
klopt !quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
Sommigen halen alles uit de kast om maar te willen overtuigen dat Lieke zo'n leuke meid is. Zucht..... Zoek een foto en ga er iets mee doen..pfff.Wees creatiefquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven, of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd. Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
Ja dat las ik ook net op haar hyves die reactie. Maarja ze is natuurlijk in die paar maanden werken daar een paar keer ziek geweest en dat helpt waarschijnlijk niet mee in deze tijd om een vast contract te krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?
[b]DGK was een experimentele productie ,en vandaar dat veel mensen er nog mee bezig zijn.Het maakte ontzettend veel los.."Logisch vind ik"Ik zou zeggen lees of post dan niet meer,maar sommige mensen die zeggen dat DGK afgelopen is hebben het er toch ook telkens weer over.Gezelliggg ik houd er van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp hier die ophef over Lieke niet helemaal. Als de dag van gisteren kan ik me nog herinneren dat Lieke de hemel ingeprezen werd. Niemand was mooier, liever, inteligenter, en sterker als Lieke. Er waren behoorlijk wat mensen die een bijdrage in euro's gaven om vliegtuigjes over te laten vliegen boven de villa, voor het toen nog perfecte stel Lieke en Huub. En wat te denken van al die absurde cadeau's.
"Vanaf het begin hebben mensen die alleen"aanhanger/fan" van Huub waren,Lieke niet vertrouwd maar diezelfde mensen wilden dat di e vliegtuigactie doorging omdat er toen geen keuze was tussen alleen vliegtuig voor Huub of alleen een vliegtuig voor Lieke.En ze gunden het voornl Huub.
Het gerucht was er trouwens dat Lieke bv met haar verjaardag zelf heeft gezorgd voor cadeautjes..Jeetje ,na een hele middag cadeautjes uitpakken waar Huub gezellig bijzat was ze pissig dat ie even iets anders ging doen..Het kreng![]()
Toen Claire in de villa verscheen, was ze dom, lelijk, kinderachtig, leek op een baby die geleefd werd door haar broer en ouders en ze was niet helemaal goed bij haar hoofd. Allemaal posten die hier voorbij kwamen.
Ze zeggen wel eens niets verandelijker als het weer, mensen zijn echt erger.
[Ik persoonlijk moest heel erg wennen aan Claire en vertrouwde helemaal niemand meer..Is ook wel een karaktertrek van mij dat ik de kat uit de boom kijk.Kinderachtig ,lelijk of dom heb ik haar nooit gevonden,ik vond eigenlijk niet veel van Claire en ken haar eigenlijk nog niet goed en dat is logisch lijkt me.Maar dat ze een heel lief mens is en een fantastische moeder zal worden ,daar geloof ik zeker in.Ook al is mijn mening totaal onbelangrijk in deze.Het kindje van Huub en Claire krijgt geweldige ouders van wie ze veel zal leren en liefde zal krijgen.daar ben ik van overtuigd./b]
En inderdaad DGK is afgelopen. Wat heeft het voor zin iedereen hier nog voor mooi en leijk uit te maken. Het zou Huub ook sieren als hij er zelf ook eens mee op zal houden.
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor onsquote:
En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
Lieke tijdens het pesten zielig ? neh !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
jij hebt i.i.g nog betaaldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
Ikgeef toch toe dat ik daaraan heb meebetaald,maar had er gelijk een rotgevoel over,zat me helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt i.i.g nog betaald.... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
jij hebt i.i.g nog betaald.... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef coldstar het volgende:
[I
Of Huub en Claire goede ouders worden weet ik niet. Ik ken geen van beide persoonlijk. Voor zover ik Huub heb leren kennen via de streams en de tv uitzendingen, moet ik toch even achter mijn oren krabben. Als Huub het taalgebruik dat hij in de villa gebruikte, gebruikt bij het opvoeden van zijn kind, dan heb ik vraag tekens.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Nearby..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:24 schreef mooiiiiii het volgende:
Weltruste..Hier een afsluiter in de geest van ons allerliefste Huubje :>)..als het me lukt.
nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Oh, Huub, je moet even verantwoording afleggen aan Elske!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Elske6 het volgende:
[..]
nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..
ah gossie wat had je het zwaar, of is het nu : wat heb je het zwaar......
Na het einde van de Kooi heb ik je nooit meer over honkbal gehoord...... alle ballen en handschoenen liggen nog in de doos op zolder.. ???????
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...
[ afbeelding ]
Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.quote:
Nou, dan begrijp ik helemaal niet waarom je je zo druk maakt waar hij de honbal-ballen + handschoenen heeft liggen. Dan is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.
Jankerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.
Een trap na kan ik krijgen.
Ok....Honkballen dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.
Een trap na kan ik krijgen.
Als Lieke het zou bevestigen zou ik het wel geloven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven
quote:of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd.
Jawel hoor. Ik laat me alleen geen zand in de ogen strooien.quote:Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.
Omdat het 9 van de 10 gevallen dan ook steevast 'links' is.quote:Het lijkt er meer op dat je gewoon tegendraads wilt zijn. Zegt Huub of 1 van zijn "fans" rechts dan zeg jij links.
Waar heb je dat gelezen. Dat moet je dan even citeren..quote:En als ik zie van wie je graag interviews zou willen zien. Die bestempeld als lekker etc.
Respectievelijke antwoorden: nee en soms.quote:lijkt het mij ook dat je/jullie een beetje uber lesbisch zijn en vallen op vrouwen die onbereikbaar zijn.
Het is inderdaad een paar keer voorgekomen dat Huub het voor Lieke opnam. Ik verdenk hem er echter van dat dat eerder was om zijn eigen gekrenkte ego op te poetsen dan dat ie nou precies zo begaan was met Lieke. en als tv-momentje was het natuurlijk ook nooit weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.
Had dan een kopie van het lijstje met de namen van de "alleen voor Huub betalers" gevraagd, dat op je voorhoofd geplakt en er een halfjaartje zichtbaar mee rondgelopen!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
Waarschijnlijk omdat je gedrag en taalgebruik in je post-DGK periode daar alle aanleiding toe geven..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...
[ afbeelding ]
Lieke was toch gratis?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |