abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66466279
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huub vond van niet, toevallig.
Hij had zijn ogen kennelijk ergens anders zitten .
pi_66466325
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Suikeroom het volgende:
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren

ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..

Volgens hangt ze niet meer in de paal, maar is ze reiki zweef cursussen gaan geven.

donderdag 26 februari 2009 @ 00:50:57 #203
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66466845
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.

Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
Tot nu toe gaat dit topic over :

De nieuwe hit van Dennis
Jade Goody
De famous NL ban
CBML i.p.v. CMBL
Bij Natasia thuis .. der kapsel en of ze een goede moeder is ..
Amanda en haar single
Hoe Lieke werd behandeld door Natasia
Het allemaal weer de schuld van Huub is
De excuses van het Hokje
Waar Amanda gaat paaldansen
Anita kwam ook nog even langs
Suikeroom eigenlijk een berschermengel is
Waar Lieke rulez
Of Lieke al werk heeft
Hoep, Hoep, ..............Ploep! ..ehe..

waar lees jij het zogenaamde huubgesop

er staan hier inmiddels al wel meer dan 53 berichten van thunderbitch die vooral anti Huub en
pro Lieke zijn .. dus ik zou het eerder Liekegesop willen noemen ... ja en nog wat berichten waarbij ik denk waar gaat het over

conclusie => er zijn hier 2 posters inmiddels 3 die nog niet in de gaten hebben dan DGK voorbij is en dat dit een topic is voor CMBL'ers, DGK'ers BB'ers in de media ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_66469149
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Probeer hier één keer een kritische noot over Huub te kraken en de helft van de sopmob zit op de kast en de andere helft hangt in de gordijnen.
Probeer het dan eens over Lieke te hebben, dan glibberen er meteen 2 van hun stoel van genot. En de Lieke-adoratie gaat momenteel veel verder dan het gesop. Gesop zie ik hier erg weinig
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:11:08 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66470612
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66473523
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Prima, je moet de groeten hebben!

Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.

Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:08:32 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66473648
Ben benieuwd! Wanneer denk je dat de beelden te zien zijn op fruitenzuivel?

En doe je de hartelijke groeten terug aan Manny?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:12:14 #208
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66473768
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Prima, je moet de groeten hebben!

Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.

Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
Bart, ga je Lieke nog interviewen?

En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_66474654
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Bart, ga je Lieke nog interviewen?

En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.

En Lieke, tsja. Zij zou voor mijn verhaal wél interessant zijn, maar ik heb nu al drie figuren uit de Gouden Kooi en dat waren allemaal wél (een soort van) finalisten. Claire heeft het dan niet gehaald tot de einduitzending, maar wel een koffer met geld meegenomen en getrouwd op tv. (Daar hebben we het nog over in het interview;))
Dus ik weet het niet. Ik denk het niet - ik heb Ruud, Joost, Sabine en nog twee geheime gasten op stapel staan - ik heb nog heel wat te doen!

Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
  donderdag 26 februari 2009 @ 11:42:59 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66474736
Negeer me maar weer.
Nooit! Nooit hou je rekening met mijn gevoelens .
  donderdag 26 februari 2009 @ 12:48:54 #211
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66476854
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:

Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten van Lieke?
of ze een baan heeft
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 12:52:19 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_66476958
Nou Cc, hier is ie dan. Een dag later maar dan heb je ook wat.

quote:
Wat is monogamie? De oorspronkelijke betekenis van monogamie was: de situatie van een echtelijke verbintenis (huwelijk) met één persoon. Onder monogamie verstaat men tegenwoordig: de situatie van het aangaan van een verbinding uit liefde met één persoon. Nu de vraag of ik monogaam ben? Ja, als ik aan een relatie begin ga ik daar met de volle 100 % voor en ben ik volledig monogaam. Maar nu ik vrijgezel ben, ben ik ook 100 % vrijgezel en geniet ik van alle mannelijke aandacht die ik krijg. Als ik daar zin in heb natuurlijk.

Uit eigen ervaring en gesprekken met vrienden om mij heen merk ik dat er hedendaags niet veel mensen meer zijn die geloven in monogamie. Ik geloof ook niet dat iedereen vanzelf monogaam is, maar ik denk wel dat je er bewust voor kunt kiezen om monogaam te zijn. Het is een keuze die je zelf maakt. Ik heb het al te vaak om mij heen en bij mijzelf zien gebeuren dat de man of de vrouw het toch heel moeilijk vindt om de verleiding te weerstaan, als er zich bepaalde situaties voordoen. Ook al zitten ze in een relatie. Ik zal wat voorbeelden geven. Ik heb kennissen, die tegen mij wel eerlijk durven te zeggen dat het ze gewoon niet lukt monogaam te blijven, maar niet het lef hebben om open kaart te spelen naar hun partner. Het is niet aan mij om daar iets mee te doen, maar het zet me wel aan het denken. Ik griezel bij de gedachte dat die persoon dan aan zijn partner en omgeving wil laten zien 'hoe speciaal zijn partner is', maar ondertussen veel vreemd gaat en mij probeert te versieren. Nou dan vraag ik me toch af hoe er tegenwoordig wordt gedacht. Iets meer respect zou ook wel fijn zijn. Naar mij, maar ook zeker naar zijn vriendin. Staat bij hun het woord 'monogamie' nu al niet meer in het woordenboek? Of zijn die ego’s zo groot dat ze alleen maar met hun … kunnen denken in plaats van met hun hoofd?

Sommige mensen gaan tegenwoordig ook gewoon een open relatie aan. Omdat seks niks met liefde te maken hoeft te hebben accepteren veel mensen dit daarom ook van hun partner. Als beide personen zich daar lekker bij voelen is dat best oké, denk ik. Maar ik denk dat jaloezie hier toch snel een rol in krijgt. Een jaar geleden dacht ik nog heel anders over monogamie. Ik had toen nog een romantisch en naïef beeld in mijn hoofd dat het wel zou bestaan. Nu twijfel ik of het woord 'monogamie' over een paar jaar nog in het Nederlandse woordenboek terug is te vinden.
Het lijkt wel alsof het steeds erger wordt. Bijvoorbeeld; Je bent verliefd, je ziet alles door een roze bril en denkt dat het helemaal goed zit in je relatie. Toch krijg je hints uit je omgeving dat je man of vrouw vreemd gaat en meestal blijkt, waar rook is, is vuur. Want geloof me, in 90 % van die gevallen gaat de persoon in kwestie ook vreemd.

Waardoor zou dat toch komen? Toch niet door de seksadvertenties op tv, internet en bladen? Of door al het naakt in films? Je wordt zoveel met seks geconfronteerd dat je er gewoon veel zin in krijgt en zoveel mogelijk wil onderzoeken. Als ik kijk naar onze opa's en oma's, zie ik daar veel meer monogamie in terug. Waardoor zou dit komen? Omdat we toen nog geen internet, Hyves of email hadden? Zouden die factoren meespelen? Dat zijn dingen die ik me toch wel afvraag en helaas door al die ervaringen ga ik nu zelf ook heel anders kijken naar monogamie.

See you next week.
XX Amanda
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 12:57:50 #213
135305 beequeen
Lost.
pi_66477131
quote:

Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
Ik denk niet dat je dit wilt weten.

Je hebt het er maar druk mee, ik ben benieuwd.
― Mark Twain
pi_66477142
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gezeik wordt schromelijk overdreven. Ik zou het ook niet doen, omdat ik a. geen aspiraties heb om in een kooi te gaan zitten en b. het niet zou aandurven om mijn kids alleen te laten. Maar niet iedereen is hetzelfde, maar het wil niet zeggen dat Natasia zo verguist moet worden. Ik wed dat die kinderen dol op haar zijn, en dat telt.

Ben het niet met je eens! Ik kom in mijn werk nog al eens wat kinderen tegen die het door toedoen van hun ouders, niet makkelijk hebben. (denk aan; verwaarlozing, mishandeling, geen aandacht, en erger etc etc)
Wát ouders ook doen... kinderen blijven dol op hun ouders! Dat betekend dus niet dat het minder erg is wat ouders doen/gedaan hebben.
Ik vind het een enorme fout van Natasia om zolang bij haar kinderen vandaan te gaan.
pi_66477260
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dit wilt weten.

Je hebt het er maar druk mee, ik ben benieuwd.
Ik ben wel benieuwd!

Ik zou van Lieke willen weten wat haar mooiste herinnering is aan haar tijd in DGK.
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:09:58 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66477542
Ik ben blij dat ik het wekelijkse moraalpraatje van Amanda nog even kan meepikken.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:11:07 #217
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_66479694
quote:

[..]

Zo min mogelijk

Laat haar maar lekker 'haar ding' doen. Lieke is eng!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:12:14 #218
38396 mazaru
pi_66479735
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat ik het wekelijkse moraalpraatje van Amanda nog even kan meepikken.
Zou ze dat zonder te hikken hebben geschreven?
pi_66479804
Sinds Amanda de kooi heeft verlaten beschikt ze opeens over een enorme vocabulaire.
Zou dat het laatste wonder zijn geweest dat St.Brian bij haar heeft bewerkstelligd?
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 14:20:13 #220
135305 beequeen
Lost.
pi_66480025
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 13:01 schreef Mriekje het volgende:

Ik ben wel benieuwd!
Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.

Zegt het woord ghostwriter je iets Tom?
― Mark Twain
pi_66480051
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.

Zegt het woord ghostwriter je iets Tom?
Ja tuurlijk wist ik dat wel.
Maar ik vond het gewoon leuk om te posten.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:23:24 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66480134
Ook zo grappig: die specifieke foto boven het stukje waarin de verseksualisering van de samenleving als oorzaak wordt genoemd van de aanname dat er heden ten dage meer mensen vreemd gaan dan vroeger.
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 14:23:48 #223
135305 beequeen
Lost.
pi_66480158
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.

Verveel je je Tom? Ik wel, vandaar het kijken naar die filmpjes.
― Mark Twain
pi_66480305
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.

Verveel je je Tom? Ik wel, vandaar het kijken naar die filmpjes.
Nee hoor genoeg te doen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:26:56 #225
38396 mazaru
pi_66480306
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Eerst is het een waarheid, dan is het een leugen, dan is het een waarheid die een leugen wordt genoemd, of is het nou een leugen die een waarheid wordt genoemd?

Geef mijn portie maar aan Fikkie
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:37:26 #226
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66480743
quote:

[..]
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.
Tijd en zin zijn dingen die je moet maken, heeft mijn moeder me altijd geleerd.

Wat de zusjes betreft: ik denk dat een heleboel RLS-fans erg benieuwd zijn hoe het nu met ze gaat na BB. M.n. Monique is een interessante oud-deelneemster op wie BB een huge impact op haar leven heeft gehad.
quote:
En Lieke, tsja. Zij zou voor mijn verhaal wél interessant zijn, maar ik heb nu al drie figuren uit de Gouden Kooi en dat waren allemaal wél (een soort van) finalisten. Claire heeft het dan niet gehaald tot de einduitzending, maar wel een koffer met geld meegenomen en getrouwd op tv. (Daar hebben we het nog over in het interview;))
.
Waarom is het van belang om louter finalisten te hebben?
En daarbij, ik zie Claire absoluut niet als een (soort van) finaliste. Zij is er gewoon kort voor de finale ingezet en heeft daardoor het geluk gehad zonder inspanning te kunnen meeliften. Om dan iemand finaliste te noemen is mij net een beetje te kort door de bocht.
Als zij er van begin af aan had ingezeten, had ze nu net zo bekend geweest als een Noussayr. Ze zou er imho nog geen maand in gezeten hebben.
quote:
Dus ik weet het niet. Ik denk het niet - ik heb Ruud, Joost, Sabine en nog twee geheime gasten op stapel staan - ik heb nog heel wat te doen!

Die zal ik beantwoorden met een (misschien domme) wedervraag: wat zou jij nu nog willen weten of zien van Sabine?

Maar serieus, vraag de gemiddelde DGK-kijker om een aantal dingen te noemen uit de Gouden Kooi en ze zullen waarschijnlijk zeggen: Natasia, Terror Jaap met zijn kots en de relatie Huub en Lieke.

Verder is het best wel interessant om nu eens rechtstreeks van Lieke te vernemen hoe zij terug kijkt op het programma, haar relatie met Huub en waarom ze geen prijs meer stelt op wat voor contact dan ook met Huub.

Wellicht denk jij er anders over dan ik, maar ik benader één en ander door de ogen van een kijker naar RLS's. Jij wellicht meer als deelnemer of als programmamaker die zijn programma's maakt uit eigen interesse die niet noodzakelijkerwijs dezelfde is als die van het publiek dat er naar kijkt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:42:14 #227
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66480927
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Laat haar maar lekker 'haar ding' doen. Lieke is eng LEKKER!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 14:48:45 #228
135305 beequeen
Lost.
pi_66481179
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook zo grappig: die specifieke foto boven het stukje waarin de verseksualisering van de samenleving als oorzaak wordt genoemd van de aanname dat er heden ten dage meer mensen vreemd gaan dan vroeger.
Zelfreflectie is niet het sterkste punt van Amanda, je weetzzzz.
― Mark Twain
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:48:47 #229
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66481180
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:48 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

of ze een baan heeft
Wie, wat, waar?

Chocolate Chip Cookies @ work vandaag, 10:31

Bron

Ja dus.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 14:49:48 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_66481218
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef mazaru het volgende:

Ik snap er ook niets van.
Eerst is het een waarheid, dan is het een leugen, dan is het een waarheid die een leugen wordt genoemd, of is het nou een leugen die een waarheid wordt genoemd?

Geef mijn portie maar aan Fikkie
Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.
― Mark Twain
  donderdag 26 februari 2009 @ 14:53:43 #231
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66481352
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Wie, wat, waar?

Chocolate Chip Cookies @ work vandaag, 10:31

Bron

Ja dus.
Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:03:20 #232
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66481716
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.

Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Huub's toegeven van een leugen was dus een leugen.
Snooker is top!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:23:31 #233
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66482521
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Let wel: dit is de waarheid volgens de lezing van Huub.
(iemand die de waarheid nog niet zou herkennen, ook al struikelt ie erover)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:23:31 #234
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66482522
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd

Maar ja het kan natuurlijk wel een leuk gesprek zijn geweest..
anyway je hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..

misschien als je ooit in Chicago bent kan je Nathanael nog interviewen.
  donderdag 26 februari 2009 @ 15:25:58 #235
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66482590
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd

anyway e hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..

Hij heeft nog lang niet alle leuke en interessante deelnemers gehad:

• Lieke

• De Zusjes uit BB 6

• Esmeralda uit De Bus 1
  • To be or not to be - Shakespeare
    To be is to do - Sartre
    To do is to be - Russell
    Do be do be do - Sinatra
    pi_66482705
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:

anyway je hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..

Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.
      donderdag 26 februari 2009 @ 15:30:09 #237
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_66482723
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

(iemand die de waarheid nog niet zou herkennen, ook al struikelt ie erover)
    En jij kan het weten. Je kent Huub tenslotte beter dan dan hij zichzelf kent.
    Snooker is top!!!
      donderdag 26 februari 2009 @ 15:31:30 #238
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_66482776
    quote:
    Verder is het best wel interessant om nu eens rechtstreeks van Lieke te vernemen hoe zij terug kijkt op het programma, haar relatie met Huub en waarom ze geen prijs meer stelt op wat voor contact dan ook met Huub.

inderdaad !! en dat uit jouw toetsenbord ...
      donderdag 26 februari 2009 @ 15:35:37 #239
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_66482931
    Ze wilde niets meer met dgk te maken hebben. Ik schat zo maar in dat Lieke helemaal niet wil. Ze zou dan antwoord moeten geven op misschien wel lastige vragen die haar niet uitkomen.
    Snooker is top!!!
      donderdag 26 februari 2009 @ 15:49:28 #240
    164758 IkWeetNiets
    I learn it from a book
    pi_66483495
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.
    Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).
    Maakt verder niet uit, kijkt toch geen hond naar.

Er kan er maar één de domste zijn
    pi_66483571
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef IkWeetNiets het volgende:

[..]

Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).
    Maakt verder niet uit, kijkt toch geen hond naar.

[ afbeelding ]
    Wat weet jij d'r nou van
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:01:19 #242
    164758 IkWeetNiets
    I learn it from a book
    pi_66483993
    quote:
    Wat weet jij d'r nou van
    Heb ik uit een boek.

Je vindt jezelf een hele gevatte jongen, ben je hier op fok misschien ook wel, maar op de buis kom je over als een botte boer. Dat was heel jongensachtig stoer in BB1 maar werkt nu je veel ouder bent absoluut niet meer. Je bent nu nog leuk voor een paar halve insider fans, familie en één keer per 3 jaar een kort item van een paar minuten (die ene bart). Verder zal het nooit wat worden voor de camera met jou.
    Sorry, niet lullig bedoeld.
    Er kan er maar één de domste zijn
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:02:32 #243
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_66484048
    even iets anders Jaap zou in Januari met een persbericht komen over zn nieuwe tv programma, zondag is het al maart.. ik denk niet dat hij nog op tv komt met een eigen show, hij schrijft wel op een ander forum elke dag lange verhalen over afvallen, dus dat!!
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:18:00 #244
    218385 mooiiiiii
    Ik word haast oma!
    pi_66484691
    WEBLOG REACTIES: TUSSENDOOR

Het wordt een beetje saai maar ik ben gewoon heel erg druk!

Ben echter ook aan het twitteren geslagen,

dus als je mij wilt volgen via Twitter hier is de link

https://twitter.com/Huubje

Ben heel druk bezig met opnames e.d. dus tja, kan daar weinig over posten. Claire gaat prima in haar zaak, steeds meer mensen weten haar te vinden. Haar eigen agenda begint echt vol te raken. Dus als je ook onderdeel van haar klantenkring wil zijn, maak een afspraak nu het nog kan!

Gisteren was mijn moeder jarig, maar kon er helaas niet heen. Maar goed dat is niet anders! gefeliciteerd lieve mam!

even om te lachen!

http://www.clipser.com/watch_video/53151&mvpageno=1

ik ga nu weer verder! Tot snel

xH
    Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:19:14 #245
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_66484740
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
    De Zusjes uit BB 6

ik denk dat zij vooral de oudste wel interessante dingen kunnen vertellen over hoe het achter de schermen werkt, die heeft toch een hoop rare dingen meegemaakt.. maar ik denk niet dat Bart al die dingen nog weet
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:29:40 #246
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_66485208
    hoe was het ook alweer

Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper

ik kan alleen niet op zijn naam komen
      donderdag 26 februari 2009 @ 16:38:56 #247
    38396 mazaru
    pi_66485571
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
    hoe was het ook alweer

Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper

Tijn Rovers

donderdag 26 februari 2009 @ 16:39:56 #248
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_66485611
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
    hoe was het ook alweer

dat was toch Tijntje ...
      † In Memoriam † donderdag 26 februari 2009 @ 17:06:59 #249
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_66486690
    Koekje fotootje erbij?

― Mark Twain
    pi_66487063
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,

ben benieuwd naar het interview met Claire!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')