Hij had zijn ogen kennelijk ergens anders zittenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub vond van niet, toevallig.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:58 schreef Suikeroom het volgende:
gaan ze hier een Lieke is wel of niet lelijk discussie voeren![]()
![]()
ik vroeg me gewoon af of ze een baan heeft..
Tot nu toe gaat dit topic over :quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.
Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
Probeer het dan eens over Lieke te hebben, dan glibberen er meteen 2 van hun stoel van genot. En de Lieke-adoratie gaat momenteel veel verder dan het gesop. Gesop zie ik hier erg weinigquote:Op donderdag 26 februari 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Probeer hier één keer een kritische noot over Huub te kraken en de helft van de sopmob zit op de kast en de andere helft hangt in de gordijnen.
Prima, je moet de groeten hebben!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:11 schreef Copycat het volgende:
Hoe zit het met de wekelijkse column van Amanda?
Bart, ga je Lieke nog interviewen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:03 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prima, je moet de groeten hebben!![]()
Jammer dat dit topic gekaapt wordt. Misschien ook wel omdat er nou eenmaal niet zoveel oud-deelnemers meer in de media zijn.
Het interview met Claire (eergisteren) was een van de leukste die ik tot nu toe heb gemaakt! Jop was ook leuk, maar veel minder spannend. Jop lult gewoon een eind voor zich uit (een zin eindigt met een PUNT, Jop!) en we doen een beetje ouwe-jongens-krentebrood. Leuke kerel, nog steeds.
Maar Claire was écht lachen. Zelfs Bram kon niet stil blijven achter de camera, en die heb ik echt nog nóóit geluid horen maken tijdens opnames.
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bart, ga je Lieke nog interviewen?
En de zusjes uit BB 6. Zou ook toppie zijn!!
of ze een baan heeftquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten van Lieke?
quote:Wat is monogamie? De oorspronkelijke betekenis van monogamie was: de situatie van een echtelijke verbintenis (huwelijk) met één persoon. Onder monogamie verstaat men tegenwoordig: de situatie van het aangaan van een verbinding uit liefde met één persoon. Nu de vraag of ik monogaam ben? Ja, als ik aan een relatie begin ga ik daar met de volle 100 % voor en ben ik volledig monogaam. Maar nu ik vrijgezel ben, ben ik ook 100 % vrijgezel en geniet ik van alle mannelijke aandacht die ik krijg. Als ik daar zin in heb natuurlijk.
Uit eigen ervaring en gesprekken met vrienden om mij heen merk ik dat er hedendaags niet veel mensen meer zijn die geloven in monogamie. Ik geloof ook niet dat iedereen vanzelf monogaam is, maar ik denk wel dat je er bewust voor kunt kiezen om monogaam te zijn. Het is een keuze die je zelf maakt. Ik heb het al te vaak om mij heen en bij mijzelf zien gebeuren dat de man of de vrouw het toch heel moeilijk vindt om de verleiding te weerstaan, als er zich bepaalde situaties voordoen. Ook al zitten ze in een relatie. Ik zal wat voorbeelden geven. Ik heb kennissen, die tegen mij wel eerlijk durven te zeggen dat het ze gewoon niet lukt monogaam te blijven, maar niet het lef hebben om open kaart te spelen naar hun partner. Het is niet aan mij om daar iets mee te doen, maar het zet me wel aan het denken. Ik griezel bij de gedachte dat die persoon dan aan zijn partner en omgeving wil laten zien 'hoe speciaal zijn partner is', maar ondertussen veel vreemd gaat en mij probeert te versieren. Nou dan vraag ik me toch af hoe er tegenwoordig wordt gedacht. Iets meer respect zou ook wel fijn zijn. Naar mij, maar ook zeker naar zijn vriendin. Staat bij hun het woord 'monogamie' nu al niet meer in het woordenboek? Of zijn die ego’s zo groot dat ze alleen maar met hun … kunnen denken in plaats van met hun hoofd?
Sommige mensen gaan tegenwoordig ook gewoon een open relatie aan. Omdat seks niks met liefde te maken hoeft te hebben accepteren veel mensen dit daarom ook van hun partner. Als beide personen zich daar lekker bij voelen is dat best oké, denk ik. Maar ik denk dat jaloezie hier toch snel een rol in krijgt. Een jaar geleden dacht ik nog heel anders over monogamie. Ik had toen nog een romantisch en naïef beeld in mijn hoofd dat het wel zou bestaan. Nu twijfel ik of het woord 'monogamie' over een paar jaar nog in het Nederlandse woordenboek terug is te vinden.
Het lijkt wel alsof het steeds erger wordt. Bijvoorbeeld; Je bent verliefd, je ziet alles door een roze bril en denkt dat het helemaal goed zit in je relatie. Toch krijg je hints uit je omgeving dat je man of vrouw vreemd gaat en meestal blijkt, waar rook is, is vuur. Want geloof me, in 90 % van die gevallen gaat de persoon in kwestie ook vreemd.
Waardoor zou dat toch komen? Toch niet door de seksadvertenties op tv, internet en bladen? Of door al het naakt in films? Je wordt zoveel met seks geconfronteerd dat je er gewoon veel zin in krijgt en zoveel mogelijk wil onderzoeken. Als ik kijk naar onze opa's en oma's, zie ik daar veel meer monogamie in terug. Waardoor zou dit komen? Omdat we toen nog geen internet, Hyves of email hadden? Zouden die factoren meespelen? Dat zijn dingen die ik me toch wel afvraag en helaas door al die ervaringen ga ik nu zelf ook heel anders kijken naar monogamie.
See you next week.
XX Amanda
Ik denk niet dat je dit wilt weten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gezeik wordt schromelijk overdreven. Ik zou het ook niet doen, omdat ik a. geen aspiraties heb om in een kooi te gaan zitten en b. het niet zou aandurven om mijn kids alleen te laten. Maar niet iedereen is hetzelfde, maar het wil niet zeggen dat Natasia zo verguist moet worden. Ik wed dat die kinderen dol op haar zijn, en dat telt.
Ik ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit wilt weten.![]()
Je hebt het er maar druk mee, ik ben benieuwd.
Zo min mogelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat zou jij nu nog willen weten of zien van Lieke?
Zou ze dat zonder te hikken hebben geschreven?quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben blij dat ik het wekelijkse moraalpraatje van Amanda nog even kan meepikken.
Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.quote:
Ja tuurlijk wist ik dat wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ken jij PB niet. Geeft niet hoor, maar wat zij van Lieke wil zien wil ik iig niet zien laamaazegguh.
Zegt het woord ghostwriter je iets Tom?
Nee hoor genoeg te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.
Verveel je je Tom?Ik wel, vandaar het kijken naar die filmpjes.
Ik snap er ook niets van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef beequeen het volgende:
BTW, ik zit de filmpjes te kijken van Jaap, Huub en Lieke over "De leugen" van Huub. Ik begrijp er nog steeds geen moer van.
Tijd en zin zijn dingen die je moet maken, heeft mijn moeder me altijd geleerd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik heb al contact gehad met De Zusjes. Ze vinden het leuk om mee te werken, maar ik weet zelf nog niet of ik tijd en ruimte heb. Bovendien wil ik de grote lijnen uitdiepen (van BB1 tot en met CBML) en ik weet niet in hoeverre zij de grote lijn mee hebben gekregen. Informatie-technisch gezien ben ik nog niet om.
.quote:En Lieke, tsja. Zij zou voor mijn verhaal wél interessant zijn, maar ik heb nu al drie figuren uit de Gouden Kooi en dat waren allemaal wél (een soort van) finalisten. Claire heeft het dan niet gehaald tot de einduitzending, maar wel een koffer met geld meegenomen en getrouwd op tv. (Daar hebben we het nog over in het interview;))
Die zal ik beantwoorden met een (misschien domme) wedervraag: wat zou jij nu nog willen weten of zien van Sabine?quote:Dus ik weet het niet. Ik denk het niet - ik heb Ruud, Joost, Sabine en nog twee geheime gasten op stapel staan - ik heb nog heel wat te doen!
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker 'haar ding' doen. Lieke is eng LEKKER!
Zelfreflectie is niet het sterkste punt van Amanda, je weetzzzz.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
Ook zo grappig: die specifieke foto boven het stukje waarin de verseksualisering van de samenleving als oorzaak wordt genoemd van de aanname dat er heden ten dage meer mensen vreemd gaan dan vroeger.
Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:26 schreef mazaru het volgende:
Ik snap er ook niets van.
Eerst is het een waarheid, dan is het een leugen, dan is het een waarheid die een leugen wordt genoemd, of is het nou een leugen die een waarheid wordt genoemd?
Geef mijn portie maar aan Fikkie
Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?
Chocolate Chip Cookies @ work vandaag, 10:31
Bron
Ja dus.
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan Huub zorgen voor wat duidelijkheid.
Let wel: dit is de waarheid volgens de lezing van Huub.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Huub's toegeven van een leugen was dus een leugen.
Hij heeft nog lang niet alle leuke en interessante deelnemers gehad:quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd
Maar ja het kan natuurlijk wel een leuk gesprek zijn geweest..![]()
anyway e hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..
misschien als je ooit in Chicago bent kan je Nathanael nog interviewen.![]()
Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vind Claire niet echt relevant als reality deelnemer, ok getrouwd op tv.. voor de rest was ze nog saaier dan Sylvia en was ze meer slachtoffer van Huub zn gedrag dan een individu die iets heeft toegevoegd
Maar ja het kan natuurlijk wel een leuk gesprek zijn geweest..![]()
anyway je hebt alle leuke en interessante wel gehaf volgens mij.. Huub Jaap Seki Tanja Roel Andries etc..
misschien als je ooit in Chicago bent kan je Nathanael nog interviewen.![]()
En jij kan het weten. Je kent Huub tenslotte beter dan dan hij zichzelf kent.quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
(iemand die de waarheid nog niet zou herkennen, ook al struikelt ie erover)
inderdaad !! en dat uit jouw toetsenbord ...quote:Verder is het best wel interessant om nu eens rechtstreeks van Lieke te vernemen hoe zij terug kijkt op het programma, haar relatie met Huub en waarom ze geen prijs meer stelt op wat voor contact dan ook met Huub.
Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mhoah, ik toch wel. Juist omdat ze van een afstandje heeft kunnen kijken hoe de boel in elkaar stak, en vervolgens toch mee ging doen. Bovendienis Claire een stuk slimmer dan iedereen denkt. EN ik wilde ook wel even weten hoe zij omgaat met media, met roddels, haar zwangerschap en een eventuele zwijgplicht.
Wat weet jij d'r nou vanquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Als je je hier incestueuze media gedrag probeert recht te praten dan ga je echt voor de bijl (hoop ik).
Maakt verder niet uit, kijkt toch geen hond naar.
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik uit een boek.quote:Wat weet jij d'r nou van![]()
ik denk dat zij vooral de oudste wel interessante dingen kunnen vertellen over hoe het achter de schermen werkt, die heeft toch een hoop rare dingen meegemaakt.. maar ik denk niet dat Bart al die dingen nog weetquote:
Tijn Roversquote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
hoe was het ook alweer
Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper
ik kan alleen niet op zijn naam komen
dat was toch Tijntje ...quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:29 schreef Suikeroom het volgende:
hoe was het ook alweer
Monique was getrouwd, moeder van 2 kinderen, wordt in het BB huis verliefd op een bbq verkoper die 10 jaar jonger is, haar man probeert haar uit het huis te halen maar ze blijft toch tot het einde erin, mag van de redactie niet close zijn met de bbq verkoper, de bbq verkoper moet haar zelfs met rust laten, er worden weekopdrachten verzonnen om de 2 in verschillene ruimtes te zetten.. etc na het programma een scheiding en ze leeft nog lang en gelukkig met de bbq verkoper
ik kan alleen niet op zijn naam komen
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,quote:Op donderdag 26 februari 2009 15:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub vertelt iets in vertrouwen (hij had geheimhoudingsplicht) onder de dekens aan Lieke (dat iets was waarheid)
Lieke zegt signalen te krijgen dat het een leugen is en gaat verhaal halen in het hokje.
Het hokje zegt dat het een leugen is. (anders komt iets of iemand in de problemen)
In het kantoor, na een bezoek aan het hokje, (huub krijgt op zijn donder omdat hij het aan Lieke heeft verteld)geeft Huub toe dat het een leugen was. (maar het was wel de waarheid)
Volgens Huub wist Lieke dat het WEL de waarheid was, maar misbruikte zij dat om Huub in een kwaad daglicht te stellen.
Huub's toegeven van een leugen was dus een leugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |