Mooie pittige meid he Huub?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het maken van een Lieke statement kan OVERAL en ALTIJD!!
LIEKE RULEZ !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mooie pittige meid he Huub?
Is mooi aan je neus voorbij gegaan. Beter voor jou eigenlijk,
Vind je Ik heb liever een lelijke vent als een knappe vrouw, maar om Lieke nu knap te vinden nou nee niet echt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg.
Nena vond ik daarentegen wel een beeldige vrouw.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijkenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
Nieuwschierig zoals ik ben, heb ik gelijk even naar je foto gekeken. Hele mooie foto, en nog lekker jong.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval gewoon een fotoboek die iedereen kan bekijken [ afbeelding ].
Leuk dat je terug bent.
Huub vond van niet, toevallig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lieke verre van knap met die ogen die te dicht bij elkaar staan en de lichaamsbouw van een kerel. Wat een gedrocht zeg.
En ze lachte, als een echte trooper......quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:01 schreef mazaru het volgende:
Hoep, Hoep, ..............Ploep!
[ afbeelding ]
hehe.....quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:33 schreef isa2006 het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor haar want claire is toch veel leuker en past precies
bij huub en zijn nog gelukkig ook .
Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef coldstar het volgende:
Toen DGK afgelopen was, hield Fok voor mij op ( dacht ik ). Een week of twee geleden ging ik weer eens kijken op FOK. Tot mijn stomme verbazing zag en las ik dat DGK hier gewoon nog door gaat . De huub gekte van een aantal users hier, is ook nog niet afgelopen en king (met een kleine k) Huubert post hier zelf ook nog.
Ik heb bewondering voor je Thunderbitch, en ben het met heel veel dingen volkomen met je eens.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef T-lex het volgende:
[..]alle bitches nog aan toe
![]()
Moet echt niet veel gekker worden hier.
Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Mylene het volgende:
Nee hoor ik heb een spiegel thuisquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twiste. Ik denk, als alle ussers hier een foto van zichzelf zouden plaatsen, dat je dan misschien je eigen de pest schrikt.
Zie avatar en oordeel zelf..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is inderdaad flink aanpoten en oppassen dat ik niet uitglijd over het gesop.
Heerlijke stoere meid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lieke is niet alleen een mooie vrouw, ze is ook pittig en geen push-over.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zijn jij en je vriendinnetje altijd de enigen hier die andere users menen te moeten beledigen met dat eeuwige 'sopper'geblaat? Als er een geschifte, doorgedraaide fan op FOK! zit is het madam Pearlbitch, zij wint het op alle fronten van de eventuele fans die hier nog rondhangen. Voor mijn gevoel zijn er echt geen fans meer, alleen mensen die het grappig vinden om het nieuws nog bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |