abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:31:38 #251
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_66487726
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
Koekje fotootje erbij?

[ afbeelding ]
Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:43:33 #252
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66488114
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:31 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogen
die foto is van net naar BB
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 26 februari 2009 @ 17:53:03 #253
38396 mazaru
pi_66488368
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:43 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

die foto is van net naar BB
ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te geloven
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:09:47 #254
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66488871
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,
Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 februari 2009 @ 18:11:34 #255
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66488909
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te geloven
love is a losing game, vraag mevrouw Huiswijn
pi_66489925
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,

ben benieuwd naar het interview met Claire!
Daar zullen jullie het toch vast al wel over gehad hebben, toch?
Maar ik vermoed dat je het gemonteerde filmpje bedoeld.
Ben ook benieuwd naar dit filmpje vooral omdat claire een, in mijn ogen leuke spontane en intelligente meid is, en charisma heeft.
  donderdag 26 februari 2009 @ 19:31:54 #257
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66491585
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:10:31 #258
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66493093
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
klopt !
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:34:10 #259
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66494063

[ Bericht 24% gewijzigd door tuinfluiter op 26-02-2009 21:09:03 (Edit. Ander gifje, deed het niet.) ]
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:49:58 #260
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66494722
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 26 februari 2009 @ 20:56:06 #261
38396 mazaru
pi_66495033

donderdag 26 februari 2009 @ 21:24:35 #262
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66496794
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
Sommigen halen alles uit de kast om maar te willen overtuigen dat Lieke zo'n leuke meid is. Zucht..... Zoek een foto en ga er iets mee doen..pfff.Wees creatief Plak bv een foto van Huub op Lieke,ga er mee naar de Televaag en zeg"zie hier het bewijs dat Huub nog gek is op Lieke" Of plak een foto van jezelf op lieke en zeg "zie je dat ze van me houd!"
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  donderdag 26 februari 2009 @ 21:30:50 #263
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66497119
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven, of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd. Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.

Het lijkt er meer op dat je gewoon tegendraads wilt zijn. Zegt Huub of 1 van zijn "fans" rechts dan zeg jij links.

En als ik zie van wie je graag interviews zou willen zien. Die bestempeld als lekker etc. lijkt het mij ook dat je/jullie een beetje uber lesbisch zijn en vallen op vrouwen die onbereikbaar zijn.
Snooker is top!!!
pi_66497195
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?
Ja dat las ik ook net op haar hyves die reactie. Maarja ze is natuurlijk in die paar maanden werken daar een paar keer ziek geweest en dat helpt waarschijnlijk niet mee in deze tijd om een vast contract te krijgen.
Eerst dat vallen met haar fiets met haar spieren iets en pas geleden nog een tijdje griep gehad. Moest toen ook nog wel lachen had lieke zelf bij haar www gezet dat ze ziek in bed lag en een of ander familielid van haar vriendje had bij de krabbels neergezet van leuk dat jullie bij oma of opa (weet het niet meer zo precies) zijn/haar verjaardag waren. Leuk als je collega's ook op je hyves komen kijken.
Dus op zoek naar een andere carriere voor lieke.
pi_66499681
Ik begrijp hier die ophef over Lieke niet helemaal. Als de dag van gisteren kan ik me nog herinneren dat Lieke de hemel ingeprezen werd. Niemand was mooier, liever, inteligenter, en sterker als Lieke. Er waren behoorlijk wat mensen die een bijdrage in euro's gaven om vliegtuigjes over te laten vliegen boven de villa, voor het toen nog perfecte stel Lieke en Huub. En wat te denken van al die absurde cadeau's.

Toen Claire in de villa verscheen, was ze dom, lelijk, kinderachtig, leek op een baby die geleefd werd door haar broer en ouders en ze was niet helemaal goed bij haar hoofd. Allemaal posten die hier voorbij kwamen.
Ze zeggen wel eens niets verandelijker als het weer, mensen zijn echt erger.

En inderdaad DGK is afgelopen. Wat heeft het voor zin iedereen hier nog voor mooi en leijk uit te maken. Het zou Huub ook sieren als hij er zelf ook eens mee op zal houden.
  donderdag 26 februari 2009 @ 22:52:25 #266
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66501639
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp hier die ophef over Lieke niet helemaal. Als de dag van gisteren kan ik me nog herinneren dat Lieke de hemel ingeprezen werd. Niemand was mooier, liever, inteligenter, en sterker als Lieke. Er waren behoorlijk wat mensen die een bijdrage in euro's gaven om vliegtuigjes over te laten vliegen boven de villa, voor het toen nog perfecte stel Lieke en Huub. En wat te denken van al die absurde cadeau's.

"Vanaf het begin hebben mensen die alleen"aanhanger/fan" van Huub waren,Lieke niet vertrouwd maar diezelfde mensen wilden dat di e vliegtuigactie doorging omdat er toen geen keuze was tussen alleen vliegtuig voor Huub of alleen een vliegtuig voor Lieke.En ze gunden het voornl Huub.
Het gerucht was er trouwens dat Lieke bv met haar verjaardag zelf heeft gezorgd voor cadeautjes..Jeetje ,na een hele middag cadeautjes uitpakken waar Huub gezellig bijzat was ze pissig dat ie even iets anders ging doen..Het kreng

Toen Claire in de villa verscheen, was ze dom, lelijk, kinderachtig, leek op een baby die geleefd werd door haar broer en ouders en ze was niet helemaal goed bij haar hoofd. Allemaal posten die hier voorbij kwamen.
Ze zeggen wel eens niets verandelijker als het weer, mensen zijn echt erger.

[Ik persoonlijk moest heel erg wennen aan Claire en vertrouwde helemaal niemand meer..Is ook wel een karaktertrek van mij dat ik de kat uit de boom kijk.Kinderachtig ,lelijk of dom heb ik haar nooit gevonden,ik vond eigenlijk niet veel van Claire en ken haar eigenlijk nog niet goed en dat is logisch lijkt me.Maar dat ze een heel lief mens is en een fantastische moeder zal worden ,daar geloof ik zeker in.Ook al is mijn mening totaal onbelangrijk in deze.Het kindje van Huub en Claire krijgt geweldige ouders van wie ze veel zal leren en liefde zal krijgen.daar ben ik van overtuigd. /b]

En inderdaad DGK is afgelopen. Wat heeft het voor zin iedereen hier nog voor mooi en leijk uit te maken. Het zou Huub ook sieren als hij er zelf ook eens mee op zal houden.
[b]DGK was een experimentele productie ,en vandaar dat veel mensen er nog mee bezig zijn.Het maakte ontzettend veel los.."Logisch vind ik"Ik zou zeggen lees of post dan niet meer,maar sommige mensen die zeggen dat DGK afgelopen is hebben het er toch ook telkens weer over.Gezelliggg ik houd er van.

[ Bericht 0% gewijzigd door mooiiiiii op 26-02-2009 23:07:22 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_66503646
[Ik persoonlijk moest heel erg wennen aan Claire en vertrouwde helemaal niemand meer..Is ook wel een karaktertrek van mij dat ik de kat uit de boom kijk.Kinderachtig ,lelijk of dom heb ik haar nooit gevonden,ik vond eigenlijk niet veel van Claire en ken haar eigenlijk nog niet goed en dat is logisch lijkt me.Maar dat ze een heel lief mens is en een fantastische moeder zal worden ,daar geloof ik zeker in.Ook al is mijn mening totaal onbelangrijk in deze.Het kindje van Huub en Claire krijgt geweldige ouders van wie ze veel zal leren en liefde zal krijgen.daar ben ik van overtuigd. /b]

Ik heb ook geen namen genoemd. Zelf was ik ook niet zo op Claire. Ten eerste vond ik het onterecht dat er zo kort voor het einde nog iemand in die villa geplaatst werd, en zodoende nog recht had op dat miljoen. Ze wisten toen n.l. al dat DGK snel afgelopen zou zijn. Ten tweede had ik wel zo naar die villa willen gaan en haar door elkaar willen rammelen. Ik denk n.l. dat ze nog steeds slaapt, maar goed dat is mijn mening. Wel begreep ik haar ouders toen. Of het verstandig van ze was, dat ze het zo aangepakt hadden, betwijfel ik wel.

Of Huub en Claire goede ouders worden weet ik niet. Ik ken geen van beide persoonlijk. Voor zover ik Huub heb leren kennen via de streams en de tv uitzendingen, moet ik toch even achter mijn oren krabben. Als Huub het taalgebruik dat hij in de villa gebruikte, gebruikt bij het opvoeden van zijn kind, dan heb ik vraag tekens.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:15:04 #268
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66505290
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 20:34 schreef tuinfluiter het volgende:

[ afbeelding ]

ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:26:34 #269
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66505602
Nou,twijfels over het opvoeden van hun kindje heb ik totaal niet.Voor het kindje wordt het een feest om Huub en Claire als ouders te hebben .Daar steek ik m'n hand voor in het vuur!Als Huub tegen een neefje zeg :ik schop je op honkbal" weet dat neefje echt wel dat dat niet lettelijk bedoeld word,want Huub heeft allang vertouwen gegeven aan dat kind en die vertrouwd hem onvoorwaardelijk.Ik snap ook niet dat sommigen het alleen over de negatieve kant van Huub hebben en het lijkt wel dat ze dus niet "alles" gezien hebben.Ik ook niet alles ,maar wel heel veel en met mij nog veel meer mensen.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:26:39 #270
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66505607
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.
Snooker is top!!!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:33:11 #271
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66505772
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:14:50 #272
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66506646
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Lieke tijdens het pesten zielig ? neh !

dat vond ik nu 1 van haar sterkste kanten ... ze stond heel ver boven dit pesten en wist dondersgoed dat diegene die het deden qua populariteit zouden dalen en zij zou stijgen ... sterker nog ... ze lokte het zelfs uit ! tja spel technisch een hele goede zet ! zo lokte ze ook steed Palma uit der tent ... om dan na de tijd weer lekker in der slachtoffer rol te kruipen ... iets waar ze ook heel goed in was ( zelfs Huub tuinde er elke keer weer in ) ......

de fout die ze gemaakt heeft is dat ze te veel in haar slachtoffer rol is gedoken ... ze zocht bij teveel mensen steun ... en deed maar zielig waar ze kon .... mensen kregen haar door ... zelfs Amanda had haar op haar manier door ! ...

maar goed ... Lieke wil niks meer met DGK te maken hebben dus wie zijn wij om het nog steeds over haar te hebben ? toedeledookie Lieke dan maar he

iemand al een idee wie de ghostwriter van Amanda is
ik gok nu op Ricardo !!
waarom ? ...omdat ze niet voor niks alle weekenden met hem optrekt ....
alhoewel ik na haar laatste update, ook ga twijfelen aan Huub Amanda over monogamie ...ja hallo !!!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:24:08 #273
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66506803
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
jij hebt i.i.g nog betaald .... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:29:29 #274
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66506900
Dat Amanda haar log niet zelf schrijft lijkt me logisch..En monogamie..Iedereen die "echt" wil kan monogaam zijn.Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.Je wilt naar mijn inziens geen verdriet voor je kinderen en weggaan bij iemand omat je het eff niet naar je zin bij iemand hebt,gaat er bij mij niet in..Iedereen heeft wel wat,dus ook een ander heeft wel iets vervelends,net al ondergetekende en alle mensen in deze wereld.Ik heb het niet over geweld en misbruik op welke manier dan ook want zeg ik ook "Doeiii"
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:34:03 #275
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66506966
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:

[..]

jij hebt i.i.g nog betaald .... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
Ikgeef toch toe dat ik daaraan heb meebetaald,maar had er gelijk een rotgevoel over,zat me helemaal niet lekker. Gelukkig kwamen daarna aparte lijstjes. door de mensen die iets wilden regelen voor hun favo..

[ Bericht 2% gewijzigd door mooiiiiii op 27-02-2009 01:46:03 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 02:11:03 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_66507413
quote:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 02:24:43 #277
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66507489
Weltruste..Hier een afsluiter in de geest van ons allerliefste Huubje :>)..als het me lukt.
pi_66511265
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef coldstar het volgende:
[I
Of Huub en Claire goede ouders worden weet ik niet. Ik ken geen van beide persoonlijk. Voor zover ik Huub heb leren kennen via de streams en de tv uitzendingen, moet ik toch even achter mijn oren krabben. Als Huub het taalgebruik dat hij in de villa gebruikte, gebruikt bij het opvoeden van zijn kind, dan heb ik vraag tekens.
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:32:17 #279
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66511673
quote:

vrijdag 27 februari 2009 @ 13:19:56 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66516954
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...

vrijdag 27 februari 2009 @ 13:33:14 #281
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66517376
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 02:24 schreef mooiiiiii het volgende:
Weltruste..Hier een afsluiter in de geest van ons allerliefste Huubje :>)..als het me lukt.

Nearby..

pi_66520450
quote:

[..]

nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..
ah gossie wat had je het zwaar, of is het nu : wat heb je het zwaar......
Na het einde van de Kooi heb ik je nooit meer over honkbal gehoord...... alle ballen en handschoenen liggen nog in de doos op zolder.. ???????
pi_66524414
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Elske6 het volgende:

[..]

nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..
ah gossie wat had je het zwaar, of is het nu : wat heb je het zwaar......
Na het einde van de Kooi heb ik je nooit meer over honkbal gehoord...... alle ballen en handschoenen liggen nog in de doos op zolder.. ???????
Oh, Huub, je moet even verantwoording afleggen aan Elske!
Als je daar aan mee betaald hebt, heb je dat zelf gedaan, Huub hoeft jou niet te vertellen wat hij met die dingen doet. Wel eens van privacy gehoord? Hij hoeft toch ook niet een log te posten waar in staat wanneer hij gaat poepen? Wat een onzin zeg...
Maar goed, ik als "Huubsopper" zal zo de wind wel weer van voren krijgen van TB en PB (kom maar, kom maar!)
pi_66524442
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_66524981
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:16 schreef Mriekje het volgende:

[..]

Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.
pi_66525354
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef Elske6 het volgende:

[..]

Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.
Nou, dan begrijp ik helemaal niet waarom je je zo druk maakt waar hij de honbal-ballen + handschoenen heeft liggen. Dan is er toch niks aan de hand?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 16:52:45 #287
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66525993
jawel jawel we willen foto's en filmpjes en/of streamverslagen zien. Huub aan het honkballen met de gekregen spulletjes. Het gouden hoefijzer op de schoorsteenmantel. het digitale fotoalbum. Huub in de weer met die anubis kubus (of hoe dat ding heet) Huub in de efeteling met zijn neefjes. Huub dronken van de champagne met de glazen. De schilderijen aan de muur. Zijn juwelenkistje met de manchetknopen en de dasspeld. Een sigaret aansteken met zijn eigen aansteker. Zittend op de pianokruk. Ik ben geloof ik nog niet eens op de helft. Valt daar geen tv mee te maken?

Gek dat niemand vraagt wat Amanda, Brian en niet te vergeten Lieke met al die cadeautjes heeft gedaan, of doet.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † vrijdag 27 februari 2009 @ 16:56:05 #288
128220 Peter6000
pi_66526144
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.

Een trap na kan ik krijgen.
pi_66526318
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.

Jankerd
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:01:04 #290
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66526358
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:

Ok....Honkballen dus.
Dacht toch heel eventjes dat je de boel alweer kwam afsluiten.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:19:32 #291
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66527092
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef sunny16947 het volgende:

[..]
Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven
Als Lieke het zou bevestigen zou ik het wel geloven.
Als het "hokje" het zou bevestigen zou ik het inderdaad niet geloven. Het hokje bleek gedurende de looptijd van DGK net zo betrouwbaar als Huub. (Huub is tegenwoordig onderdeel van het hokje; het zegt genoeg)
quote:
of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd.

Huub heeft ruim anderhalf jaar niet anders gedaan..
quote:
Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.
Jawel hoor. Ik laat me alleen geen zand in de ogen strooien.
quote:
Het lijkt er meer op dat je gewoon tegendraads wilt zijn. Zegt Huub of 1 van zijn "fans" rechts dan zeg jij links.
Omdat het 9 van de 10 gevallen dan ook steevast 'links' is.
quote:
En als ik zie van wie je graag interviews zou willen zien. Die bestempeld als lekker etc.
Waar heb je dat gelezen. Dat moet je dan even citeren..
quote:
lijkt het mij ook dat je/jullie een beetje uber lesbisch zijn en vallen op vrouwen die onbereikbaar zijn.
Respectievelijke antwoorden: nee en soms.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:25:14 #292
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66527293
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.
Het is inderdaad een paar keer voorgekomen dat Huub het voor Lieke opnam. Ik verdenk hem er echter van dat dat eerder was om zijn eigen gekrenkte ego op te poetsen dan dat ie nou precies zo begaan was met Lieke. en als tv-momentje was het natuurlijk ook nooit weg.

Lieke daarentegen heeft heel wat klappen voor Huub opgevangen, als ze er weer eens tussen moest springen omdat hij (al dan niet in kennelijke staat) op bijzonder agressieve wijze zijn medebewoners meende te moeten bejegenen. Zij heeft hem ontelbare malen voor een exit behoed.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:28:33 #293
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66527405
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
Had dan een kopie van het lijstje met de namen van de "alleen voor Huub betalers" gevraagd, dat op je voorhoofd geplakt en er een halfjaartje zichtbaar mee rondgelopen!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:35:20 #294
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66527662
quote:

[..]

Waarschijnlijk omdat je gedrag en taalgebruik in je post-DGK periode daar alle aanleiding toe geven..
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 februari 2009 @ 17:37:50 #295
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66527732
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  vrijdag 27 februari 2009 @ 19:16:50 #296
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66530719
haha de baby van Huub en Claire in RTL boulevard
Snooker is top!!!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:06:58 #297
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_66532232
Wat een gezeik helige Lieke en slechte Huub vind het beetje zielig worden al dat gesop voor Lieke vind het niet gezond meer om gewone mensen die toevallig wel of niet via speciale diensten bij de Febo op TV waren!
Het is al minstens 10 maanden afgelopen !!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:52:31 #298
38396 mazaru
pi_66533755
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...
Lieke was toch gratis?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:53:23 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66533796
Dennis bij Top of Flop.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 20:53:40 #300
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66533802
omg Dennis Bax bij de top of flop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')