Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogenquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:06 schreef beequeen het volgende:
Koekje fotootje erbij?
[ afbeelding ]
die foto is van net naar BBquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee zijn echt nog steeds verliefd. Het straalt uit hen ogen
ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te gelovenquote:
Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,
love is a losing game, vraag mevrouw Huiswijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
ahhh ik begon al bijna weer in de liefde te geloven
Daar zullen jullie het toch vast al wel over gehad hebben, toch?quote:Op donderdag 26 februari 2009 17:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoe raar het ook klinkt, dit was wel het verhaal,
ben benieuwd naar het interview met Claire!
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen plapperen letterlijk na wat je ze ingeeft..
klopt !quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Moet ik je toch even uit de droom helpen. Dit schreef ik al dik voordat dgk was afgelopen en wel op het moment van het gesprek in het kantoor. Met een beetje mensenkennis, kijk op lichaamshouding en gelaatsuitdrukkingen is dat voor iedereen te concluderen.
Sommigen halen alles uit de kast om maar te willen overtuigen dat Lieke zo'n leuke meid is. Zucht..... Zoek een foto en ga er iets mee doen..pfff.Wees creatiefquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven, of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd. Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat schreven er meerderen op diverse fora. Werkelijk alles werd er uit de kast gehaald om de kromme daden van Huub recht te breien. Lachwekkend was (is) het wel.
Ja dat las ik ook net op haar hyves die reactie. Maarja ze is natuurlijk in die paar maanden werken daar een paar keer ziek geweest en dat helpt waarschijnlijk niet mee in deze tijd om een vast contract te krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Uit een reactie lijkt het dat dit het vieren van haar laatste dag is op het/dat werk. Wat zou ze nu weer gaan doen?
[b]DGK was een experimentele productie ,en vandaar dat veel mensen er nog mee bezig zijn.Het maakte ontzettend veel los.."Logisch vind ik"Ik zou zeggen lees of post dan niet meer,maar sommige mensen die zeggen dat DGK afgelopen is hebben het er toch ook telkens weer over.Gezelliggg ik houd er van.quote:Op donderdag 26 februari 2009 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik begrijp hier die ophef over Lieke niet helemaal. Als de dag van gisteren kan ik me nog herinneren dat Lieke de hemel ingeprezen werd. Niemand was mooier, liever, inteligenter, en sterker als Lieke. Er waren behoorlijk wat mensen die een bijdrage in euro's gaven om vliegtuigjes over te laten vliegen boven de villa, voor het toen nog perfecte stel Lieke en Huub. En wat te denken van al die absurde cadeau's.
"Vanaf het begin hebben mensen die alleen"aanhanger/fan" van Huub waren,Lieke niet vertrouwd maar diezelfde mensen wilden dat di e vliegtuigactie doorging omdat er toen geen keuze was tussen alleen vliegtuig voor Huub of alleen een vliegtuig voor Lieke.En ze gunden het voornl Huub.
Het gerucht was er trouwens dat Lieke bv met haar verjaardag zelf heeft gezorgd voor cadeautjes..Jeetje ,na een hele middag cadeautjes uitpakken waar Huub gezellig bijzat was ze pissig dat ie even iets anders ging doen..Het kreng![]()
Toen Claire in de villa verscheen, was ze dom, lelijk, kinderachtig, leek op een baby die geleefd werd door haar broer en ouders en ze was niet helemaal goed bij haar hoofd. Allemaal posten die hier voorbij kwamen.
Ze zeggen wel eens niets verandelijker als het weer, mensen zijn echt erger.
[Ik persoonlijk moest heel erg wennen aan Claire en vertrouwde helemaal niemand meer..Is ook wel een karaktertrek van mij dat ik de kat uit de boom kijk.Kinderachtig ,lelijk of dom heb ik haar nooit gevonden,ik vond eigenlijk niet veel van Claire en ken haar eigenlijk nog niet goed en dat is logisch lijkt me.Maar dat ze een heel lief mens is en een fantastische moeder zal worden ,daar geloof ik zeker in.Ook al is mijn mening totaal onbelangrijk in deze.Het kindje van Huub en Claire krijgt geweldige ouders van wie ze veel zal leren en liefde zal krijgen.daar ben ik van overtuigd./b]
En inderdaad DGK is afgelopen. Wat heeft het voor zin iedereen hier nog voor mooi en leijk uit te maken. Het zou Huub ook sieren als hij er zelf ook eens mee op zal houden.
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor onsquote:
En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
Lieke tijdens het pesten zielig ? neh !quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
jij hebt i.i.g nog betaaldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
Ikgeef toch toe dat ik daaraan heb meebetaald,maar had er gelijk een rotgevoel over,zat me helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt i.i.g nog betaald.... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
jij hebt i.i.g nog betaald.... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef coldstar het volgende:
[I
Of Huub en Claire goede ouders worden weet ik niet. Ik ken geen van beide persoonlijk. Voor zover ik Huub heb leren kennen via de streams en de tv uitzendingen, moet ik toch even achter mijn oren krabben. Als Huub het taalgebruik dat hij in de villa gebruikte, gebruikt bij het opvoeden van zijn kind, dan heb ik vraag tekens.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Nearby..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:24 schreef mooiiiiii het volgende:
Weltruste..Hier een afsluiter in de geest van ons allerliefste Huubje :>)..als het me lukt.
nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Oh, Huub, je moet even verantwoording afleggen aan Elske!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Elske6 het volgende:
[..]
nog even en ik begin medelijden met je te krijgen Huub..
ah gossie wat had je het zwaar, of is het nu : wat heb je het zwaar......
Na het einde van de Kooi heb ik je nooit meer over honkbal gehoord...... alle ballen en handschoenen liggen nog in de doos op zolder.. ???????
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...
[ afbeelding ]
Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.quote:
Nou, dan begrijp ik helemaal niet waarom je je zo druk maakt waar hij de honbal-ballen + handschoenen heeft liggen. Dan is er toch niks aan de hand?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Nou Mrieke, ik heb nooit ergens een cent aan mee betaald, sorry......( ten eerste kon ik mijn geld wel beter gebruiken en ten tweede......Achteraf maar goed geweest, want het heeft Huub niet erg geholpen.
Jankerdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.
Een trap na kan ik krijgen.
Ok....Honkballen dus.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb ook nog meegedaan met de aktie 'honkballen voor Huub', je hoort hem er nooit meer over.
Een trap na kan ik krijgen.
Als Lieke het zou bevestigen zou ik het wel geloven.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Al zou Lieke en/of het hokje dit bevestigen, dan zou je het nog niet geloven
quote:of er wel weer een zo'n draai aan geven dat Huub het hokje heeft gemanipuleerd.
Jawel hoor. Ik laat me alleen geen zand in de ogen strooien.quote:Er valt wat dat betreft totaal geen eerlijke discussie met PB en/of TB te voeren.
Omdat het 9 van de 10 gevallen dan ook steevast 'links' is.quote:Het lijkt er meer op dat je gewoon tegendraads wilt zijn. Zegt Huub of 1 van zijn "fans" rechts dan zeg jij links.
Waar heb je dat gelezen. Dat moet je dan even citeren..quote:En als ik zie van wie je graag interviews zou willen zien. Die bestempeld als lekker etc.
Respectievelijke antwoorden: nee en soms.quote:lijkt het mij ook dat je/jullie een beetje uber lesbisch zijn en vallen op vrouwen die onbereikbaar zijn.
Het is inderdaad een paar keer voorgekomen dat Huub het voor Lieke opnam. Ik verdenk hem er echter van dat dat eerder was om zijn eigen gekrenkte ego op te poetsen dan dat ie nou precies zo begaan was met Lieke. en als tv-momentje was het natuurlijk ook nooit weg.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En Huub had het niet zo onoprecht voor haar op moeten nemen. Dus een terechte boete.
Had dan een kopie van het lijstje met de namen van de "alleen voor Huub betalers" gevraagd, dat op je voorhoofd geplakt en er een halfjaartje zichtbaar mee rondgelopen!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
Waarschijnlijk omdat je gedrag en taalgebruik in je post-DGK periode daar alle aanleiding toe geven..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...
[ afbeelding ]
Lieke was toch gratis?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel.. nu moet ie zelf voor z'n hoeren betalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |