quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:[..]
ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
Lieke tijdens het pesten zielig ? neh !
dat vond ik nu 1 van haar sterkste kanten ... ze stond heel ver boven dit pesten en wist dondersgoed dat diegene die het deden qua populariteit zouden dalen en zij zou stijgen ... sterker nog ... ze lokte het zelfs uit ! tja spel technisch een hele goede zet ! zo lokte ze ook steed Palma uit der tent ... om dan na de tijd weer lekker in der slachtoffer rol te kruipen ... iets waar ze ook heel goed in was ( zelfs Huub tuinde er elke keer weer in ) ......
de fout die ze gemaakt heeft is dat ze te veel in haar slachtoffer rol is gedoken ... ze zocht bij teveel mensen steun ... en deed maar zielig waar ze kon .... mensen kregen haar door ... zelfs Amanda had haar op haar manier door ! ...
maar goed ... Lieke wil niks meer met DGK te maken hebben dus wie zijn wij om het nog steeds over haar te hebben ? toedeledookie Lieke dan maar he
iemand al een idee wie de ghostwriter van Amanda is
ik gok nu op Ricardo !!
waarom ? ...omdat ze niet voor niks alle weekenden met hem optrekt ....
alhoewel ik na haar laatste update, ook ga twijfelen aan Huub

Amanda over monogamie ...ja hallo !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!