abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 februari 2009 @ 00:33:11 #271
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66505772
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:14:50 #272
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66506646
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik vond het altijd zo zielig toen Lieke gepest werd, ik had altijd enorme medelijden met haar en kreeg echt een bloedhekel aan degene die haar pesten.. dit werd ook een flinke ruzie volgens mij, met schoppen en slaan over en weer, waar geen beelden van zijn.. althans die zullen er wel zijn maar niet voor ons
Lieke tijdens het pesten zielig ? neh !

dat vond ik nu 1 van haar sterkste kanten ... ze stond heel ver boven dit pesten en wist dondersgoed dat diegene die het deden qua populariteit zouden dalen en zij zou stijgen ... sterker nog ... ze lokte het zelfs uit ! tja spel technisch een hele goede zet ! zo lokte ze ook steed Palma uit der tent ... om dan na de tijd weer lekker in der slachtoffer rol te kruipen ... iets waar ze ook heel goed in was ( zelfs Huub tuinde er elke keer weer in ) ......

de fout die ze gemaakt heeft is dat ze te veel in haar slachtoffer rol is gedoken ... ze zocht bij teveel mensen steun ... en deed maar zielig waar ze kon .... mensen kregen haar door ... zelfs Amanda had haar op haar manier door ! ...

maar goed ... Lieke wil niks meer met DGK te maken hebben dus wie zijn wij om het nog steeds over haar te hebben ? toedeledookie Lieke dan maar he

iemand al een idee wie de ghostwriter van Amanda is
ik gok nu op Ricardo !!
waarom ? ...omdat ze niet voor niks alle weekenden met hem optrekt ....
alhoewel ik na haar laatste update, ook ga twijfelen aan Huub Amanda over monogamie ...ja hallo !!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:24:08 #273
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66506803
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef mooiiiiii het volgende:
En sommige mensen waaronder ik zijn zo dom geweest om mee te betalen aan die vliegtuigactie die voor Huub en Lieke samen waren.Mijn God ,wat heb ik daar spijt van gehad..Nou ja ,spijt.Ik vond het jammer dat ze niet konden zien dat de meeste mensen voor Huub betaald hadden.
jij hebt i.i.g nog betaald .... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:29:29 #274
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66506900
Dat Amanda haar log niet zelf schrijft lijkt me logisch..En monogamie..Iedereen die "echt" wil kan monogaam zijn.Zeker als er kinderen bij betrokken zijn.Je wilt naar mijn inziens geen verdriet voor je kinderen en weggaan bij iemand omat je het eff niet naar je zin bij iemand hebt,gaat er bij mij niet in..Iedereen heeft wel wat,dus ook een ander heeft wel iets vervelends,net al ondergetekende en alle mensen in deze wereld.Ik heb het niet over geweld en misbruik op welke manier dan ook want zeg ik ook "Doeiii"
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  vrijdag 27 februari 2009 @ 01:34:03 #275
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66506966
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef snetje het volgende:

[..]

jij hebt i.i.g nog betaald .... velen die in het begin schreeuwden met "ik doe mee !! " lieten later niks meer van zich horen .... errug lullig voor diegene die alles geregeld heeft .... ik heb het dan niet over het 1ste vliegtuigje ....
Ikgeef toch toe dat ik daaraan heb meebetaald,maar had er gelijk een rotgevoel over,zat me helemaal niet lekker. Gelukkig kwamen daarna aparte lijstjes. door de mensen die iets wilden regelen voor hun favo..

[ Bericht 2% gewijzigd door mooiiiiii op 27-02-2009 01:46:03 ]
  vrijdag 27 februari 2009 @ 02:11:03 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_66507413
quote:

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 02:24:43 #277
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66507489
Weltruste..Hier een afsluiter in de geest van ons allerliefste Huubje :>)..als het me lukt.
pi_66511265
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:32 schreef coldstar het volgende:
[I
Of Huub en Claire goede ouders worden weet ik niet. Ik ken geen van beide persoonlijk. Voor zover ik Huub heb leren kennen via de streams en de tv uitzendingen, moet ik toch even achter mijn oren krabben. Als Huub het taalgebruik dat hij in de villa gebruikte, gebruikt bij het opvoeden van zijn kind, dan heb ik vraag tekens.
ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
  vrijdag 27 februari 2009 @ 10:32:17 #279
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66511673
quote:

vrijdag 27 februari 2009 @ 13:19:56 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_66516954
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik begrijp niet dat mensen het verschil niet zien tussen het dagelijkse leven en het leven in psychologisch mastermind spel onder de druk van camera's, een levensveranderende geldprijs en het feit dat je opgesloten zit.
Zo groot zal het verschil toch niet zijn?. Tussen toen en nu...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')