Ja, een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
mooie vrouw....![]()
Owwwww, je bedoeld van binn.....dat kan t ook al niet zijn...
snap vaak niets van je posts en je zienswijze...maar deze ontgaat mij helemaal. Kun je hem uitleggen. Mooie vrouw en Natasia in 1 zin. Wil je dat uitleggen?
Kleingeestig hoor, jij hebt vast geen foto's niet voordelig zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik herinner me haar vooral zo:
[ afbeelding ]
Heeft Amanda alleen haar grote teennagel en haar duim gelakt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
Yep, bitches 4 life natasia en ikke yeahh
Het was dus thuis bij Natasja, Amanda was er ook. Leuke hond.![]()
huiselijk bij natasia
[ afbeelding ]
Zure zultquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kleingeestig hoor, jij hebt vast geen foto's niet voordelig zijn.
Je zult jezelf bedoelen, azijnpisser dus.quote:
Beetje als Ike and Tinaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef peeet1 het volgende:
[..]
na 1.40 begint amanda te zingen na dat ze de studio uit kwam
en brain erg trots op amanda was dat ze zo mooi kan zingen
en ik moet zeggen het klinkt best wel goed
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Beetje als Ike and TinaIk vind haar nog beter zingen dan dat ze mooi is,echt mooi vind ik Amanda niet,
Heeft er niets mee te maken.quote:
Die zijn er van iedereen.quote:
Eén ding is zeker: op dat moment had hij geen alcoholverbod..quote:
Ze is vooral mooi als haar innerlijke zachtaardigheid naar buiten komtquote:
Oh jammer, maar ik denk dat de meeste van dit soort bagger uit de koker van Mazaru komt, en ik heb nog wel begrepen dat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:55 schreef beequeen het volgende:
TB kent IkWeetNiets niet. Je hebt wat gemist.
Don't hold your breath...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:59 schreef Mylene het volgende:
Is het tussen Lieke en Natasia weer goed ofzo?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh jammer, maar ik denk dat de meeste van dit soort bagger uit de koker van Mazaru komt, en ik heb nog wel begrepen dat het een vrouw is.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waaruit wederom blijkt dat jij niet erg goed bent in denken
[ afbeelding ]
uhm terugkomen nadat je UIT het spel zijn en vervolgens keihard Lieke hoeken,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, een mooie vrouw.
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je zou zeggen dat je ze WEL zou snappen, dan zou ik misschien gaan geloven dat het inderdaad alleen "een spelletje" was.
Even een greep.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over vanbinnen gesproken. Wat heeft ze gedaan wat erger is dan dat jij gedaan hebt?
euh...............quote:Over vanbinnen gesproken. Wat heeft ze gedaan wat erger is dan dat jij gedaan hebt?
Ach donder toch op met dat politiek correct gezeik over kinderen in de steek gelaten. Dat die soppers dat aanhalen, kan ik nog begrijpen, maar van jou had ik beter verwacht.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
uhm terugkomen nadat je UIT het spel zijn en vervolgens keihard Lieke hoeken,
niet kunnen relativeren
kinderen OP STRAAT in de steek gelaten voor een ton,
dat soort dingen. Weet je nog mijn reactie naar Brian toe meteen na de uitslag! dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |