Dit keer geen spel?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik zou zo bij de VN kunnen!
altijd redelijk in mijn discussie vormen, altijd openstaand voor andermans meningen...
dankje PearlBitch ik beschouw het als een compliment!
Ze gaat er zelfs mee op de foto.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik denk echt dat er een andere reden voor is. Je ziet duidelijk dat het haar in de war zit.
Natasia kennende zal ze niet zo bezoek ontvangen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:56 schreef ditisHuub het volgende:
deze wil ik jullie niet onhouden
van Sly, de reden waarom ik geband ben
Sorry DGKHuub, je bent gebanned voor het gebruik van dit forum!
Eerst de bagger van je site verwijderen en laat DGK eens achter je
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie opzouten met dat NL geneuzel? Het is totaal OT en daarbij bijzonder oninteressant.
Geen idee, iedereen staat weleens op de foto, waarvan je achteraf denkt, ojee, verscheuren die hap.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze gaat er zelfs mee op de foto.
Aan welke reden denk jij?
Ik heb ze nog erger hoor.quote:
Dat ze er onflatteus op staat ben ik met je eens, wat de reden is dat ze toch zo op de foto staat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, als ze niet zo in beeld wilde komen, ging ze ook niet breedlachend op de foto.
Of ze was al zo ver heen, dat het haar op dat moment totaal niet interesseerde.
Hoe dan ook. Onflatteus staat de self-proclaimed zwarte diva absoluut op de kiek.
Thanx......quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze nog erger hoor.![]()
TB, deze foto komt van de Hyves van Ricardo.
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.quote:
na 1.40 begint amanda te zingen na dat ze de studio uit kwamquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Er bestaat een filmpje van Amanda nadat ze terugkwam uit de studio en helemaal trots was op het resultaat. Ik ga maar eens even op zoek.
Wrs kan ze de tekst niet onthouden dus playbacken zit er niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Maar dat singletje is er nooit van gekomen?
Je vind het een mooie vrouw, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.
Dat mag. Ik vind weer andere mensen griezelig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:45 schreef Deliana het volgende:
[..]
Je vind het een mooie vrouw, dat is wat anders.
Ik vind haar griezelig, wat niet wil zeggen dat ze griezelig is.
mooie vrouw....quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Alles kan erger. Ik weet wel dat het een mooie vrouw is. Je kunt natuurlijk altijd kutfoto's laten zien, die heeft iedereen.
een atoom bom heeft ergens ook wel iets mooisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Ik moet toegeven dat ik Natasia op sommige, spaarzame momenten ook wel iets moois vond hebben. En haar mond vind ik sowieso mooi. Helaas trok ze 'm net iets te vaak en ordinair open.
Mwoah, chargeren kent ook zijn grenzen ...quote:
Dan had je dus moeten schrijven "ik vind het een mooie vrouw", en niet dat je weet dat het een mooie vrouw is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind weer andere mensen griezelig.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:27 schreef Deliana het volgende:
[..]
Dan had je dus moeten schrijven "ik vind het een mooie vrouw", en niet dat je weet dat het een mooie vrouw is.
Ik herinner me haar vooral zo:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, chargeren kent ook zijn grenzen ...
Ik kan zo snel geen foto vinden om die spaarzame momenten mee te visualiseren. Ik weet nog wel dat, toen ik dat destijds een keer in de COS riep, mijn hoofd welhaast werd afgebeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |