quote:Op maandag 23 februari 2009 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kunnen jullie opzouten met dat NL geneuzel? Het is totaal OT en daarbij bijzonder oninteressant.
Aan het taalgebruik te zien was je zelf heen van hen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
RANDDEBIELEN: OPFLIKKEREN NAAR NOWLIVE EN/ OF ROCKETMILJONAIRS A.U.B.
edit: Rocketmiljonairs heeft geen reactiemogelijkheid meer, dat komt omdat er teveel randdebielen reageren, en Nowlive mogen jullie ook niet meer komen.
Ga dan maar hierheen: www.huubvanballegooy.nl/
Veel plezier.![]()
Welnee, de rechtermuisknopfunctie was op NL uitgeschakeld en mijn lief vertelde elders hoe mensen toch konden copy/pasten. Damochtniet van Sly.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus jij hebt al die commotie veroorzaakt met je geknip en geplak
Je hoeft hier niet te lezen hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Peter6000 het volgende:
RANDDEBIELEN: OPFLIKKEREN NAAR NOWLIVE EN/ OF ROCKETMILJONAIRS A.U.B.
edit: Rocketmiljonairs heeft geen reactiemogelijkheid meer, dat komt omdat er teveel randdebielen reageren, en Nowlive mogen jullie ook niet meer komen.
Ga dan maar hierheen: www.huubvanballegooy.nl/
Veel plezier.![]()
Nou nou, doe niet zo aangebrand Suikeroom, dat zijn we niet van je gewendquote:Op maandag 23 februari 2009 22:34 schreef Suikeroom het volgende:
zijn jullie blind ofzo? optyphen met dat nowlive gelul![]()
ja ik zag net die ene man die door Rob Kamphues geboeid werd en vond die vibe van hem wel puik!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:38 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Nou nou, doe niet zo aangebrand Suikeroom, dat zijn we niet van je gewend
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja ik zag net die ene man die door Rob Kamphues geboeid werd en vond die vibe van hem wel puik!
Nou, ik zag wel een man met een heel gek pak aan, die erg op Dennis leek (qua motoriek), maar hij had een masker op, dus ik weet niet of hij het was.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef Mriekje het volgende:
Maar even Ontopic; heeft iemand Dennis nog gespot met carnaval?
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens wat van die Kamphues!
Maar even Ontopic; heeft iemand Dennis nog gespot met carnaval?
ik zou zo bij de VN kunnen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub spreekt de Verenigde Naties toe.![]()
Ik heb geen idee. Er bestaat een filmpje van Amanda nadat ze terugkwam uit de studio en helemaal trots was op het resultaat. Ik ga maar eens even op zoek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Ik zit nu even op de achtergrond naar Amanda te luisteren die over haar single aan het beppen is. Heb ik iets gemist of is die single nooit werkelijkheid geworden?
Ik denk echt dat er een andere reden voor is. Je ziet duidelijk dat het haar in de war zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:55 schreef beequeen het volgende:
Het is wel duidelijk dat Patries niet meer in the picture is.
Good picture, wrong face.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |