Moet het nou weer ongezellig?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, effe denken, beequeen.
Uh... nee geen tijd voor. DRUK DRUK DRUK!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef APK het volgende:
Gert, ga je nog in FB vragen of ze de TT op willen schonen?
Job done, tijd zatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef APK het volgende:
Gert, ga je nog in FB vragen of ze de TT op willen schonen?
Ja, iemand moet het zeggen.quote:
Ze luisteren niet naar je! Wéér niet.quote:
Het staat nog fierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het huis van LS na één week Heidi![]()
Georgië is leuk, met hun disco anti Poetin-song.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef APK het volgende:
EN NU ALLEMAAL OPKANKEREN MET VLBO PI's
Is dat de Eurovisie-inzending van Italië?quote:
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Gert het volgende:
Georgië is leuk, met hun disco anti Poetin-song.![]()
Sue me.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand moet het zeggen
![]()
Ja ik heb geklikt ... Maar tis toch gejat al is de clip superquote:
SFquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag hele SF is kut, daar kijkt toch geen hond naar
Ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?
Nee man, is een honderd jaar oud liedje, van toen ik nog jong was. Ja die nieuwe cd van U2, is dat wat? ik ben een beetje allergisch sinds Bono een midlifecrisis heeft die maar niet lijkt te stoppen (3 stoelen verwijderd van Jezus, zo denk ie zelf)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat de Eurovisie-inzending van Italië?
Ken nu effe niet: de uitgelekte nieuwe van U2 schalt hier door de huiskamer.
Bono nul eurootjes, Gertemans een nieuw CD'tje.![]()
Jajaja Bono is kut enzo.
Gooi de moeder mavo er ook nog maar even tegenaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef APK het volgende:
EN NU ALLEMAAL OPKANKEREN MET VLBO PI's
Speel ff de debiel.. Songfestival.. In jou taal Das een hoaxquote:
Maar wel kans op een nieuwe oorlog met dat liedje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?
Ja dat komt nooit meer goed dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee man, is een honderd jaar oud liedje, van toen ik nog jong was. Ja die nieuwe cd van U2, is dat wat? ik ben een beetje allergisch sinds Bono een midlifecrisis heeft die maar niet lijkt te stoppen (3 stoelen verwijderd van Jezus, zo denk ie zelf)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi de moeder mavo er ook nog maar even tegenaan.![]()
Je woordenschat wordt met de week kleiner.
Kap nâh met zuipen joh!
Dinges ken ik nietquote:
Vergelijkbaar met oud werk, of weer vernieuw(en)d?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat komt nooit meer goed dan.
Ik moest weer even erg inkomen, die stem van 'm... maar het is echt een toffe plaat.
Leuk gevonden, dat 'dinges' er tussen. Dat maakt het verklaren van een afkorting toch ineens een beetje speels.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk gevonden, dat 'dinges' er tussen. Dat maakt het verklaren van een afkorting toch ineens een beetje speels.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met oud werk, of weer vernieuw(en)d?
Oké, ff zoeken morgen dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is juist de mix die ik zo lekker vind. Het grijpt qua sound aan de ene kant terug naar veel vroeger, zelfs Bono zingt weer hoger, als een 20-jarige. Aan de andere kant is het heel losjes en swingend en speelt het in op korte aandachtscurves.
Uhuh... laat dat 'losjes' maar weg trouwens, het is vaak best wel zwaar op de hand soms, af en toe.quote:
Hallo!!!!quote:
Kijk aktie/reactiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!!!
Laat mij d'r lekker buiten jah
Donder ook maar op danquote:
Peter mag van zijn behandelaar niet reageren op extreem schizofreen gedrag op het net.quote:
Oh please tis net rustigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
Whatever Coos, tijd voot CarO met haar singalong.
Met veel songteksten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
Whatever Coos, tijd voot CarO met haar singalong.
Scroll wielquote:
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.quote:
Die zijn al onder zijl en neuken een wild vreemde ondertussenquote:
Zal je toch morgen met een vent in je bed wakker worden. (als man dan hè)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn al onder zijl en neuken een wild vreemde ondertussen
Die is cool mag ik meezingenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.![]()
Ik luister Born Slippy. Hard.![]()
Zal zo de songtekst effe plaatsen.
Ja graag!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.![]()
Ik luister Born Slippy. Hard.![]()
Zal zo de songtekst effe plaatsen.
Zal me niks verbazen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal je toch morgen met een vent in je bed wakker worden. (als man dan hè)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja graag!
Pim en ik hebben vandaag een Jubileum, vandaag bellen we een jaar lang (elke) vrijdag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja graag!
Pim en ik hebben vandaag een Jubileum, vandaag bellen we een jaar lang (elke) vrijdag![]()
![]()
![]()
Staat op vrijdag de stichting correlatie naar jou doorgeschakeld dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die is in de feestverlichting beland .. Ik mis haar ookquote:
komt ze niet terug???quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is in de feestverlichting beland .. Ik mis haar ook
Daar moet ze dan maar snel uitkomen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel die laat zich niet zomaar uit het veld slaanquote:
maar wel tijdelijk dus .quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk wel die laat zich niet zomaar uit het veld slaan
Ach Fann is een sterke dame ... ff pauze is nooit verkeerdquote:
Denk niet dat we herkend worden bij Peter Rquote:
Ik moest vandaag nog aan je denkenquote:
Is vol.....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat we herkend worden bij Peter R
To infinity and beyond!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:39 schreef APK het volgende:
IT'S FAR BEYOND THE STARS, IT'S WAY BEYOND THE MOON!![]()
Zeker een tefal?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken
Liet me informeren over een tosti ijzer met meerdere bakplaatjes?
Later lieverd.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
To infinity and beyond!
[ afbeelding ]
Die heb ik thuis ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik moest vandaag nog aan je denken
Liet me informeren over een tosti ijzer met meerdere bakplaatjes?
ze kon hem niet open krijgenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeker een tefal?![]()
Zo'n witte?![]()
Treurig he
Ja, doe er eens wat aan!quote:
Hebben jullie dat hele jaar gezongen, of is dat er later bij gekomen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, doe er eens wat aan!
Vroeger, vorig jaar dus, belden we wel een uur of vier
Haha ja.quote:
Doe es posten danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat we herkend worden bij Peter R
In den beginne praten we alleen, uuuuuuren langquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben jullie dat hele jaar gezongen, of is dat er later bij gekomen?
quote:
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In den beginne praten we alleen, uuuuuuren lang![]()
![]()
![]()
Later kwamen af en toe tubes voorbij in het topic en daar zocht ik soms de songtext bij, vandaar ook Singalong.
Die van Robbie heb ik toen helemaal uitgeschreven. Staan nog wel wat fouten in maar dat hoort er nou eenmaal bij![]()
En toen zijn we ze op vrijdagavond gaan zingen. Weet niet precies wanneer dat was, ben toen verhuisd naar het tijdelijk huis en daar zijn we begonnen met zingen. Dus dat is ook bijna een jaar.
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?![]()
En zingen jullie dan samen, of om en om? En een duet doen jullie dan elk een stuk?
Ik scroll er altijd overheen, maar ik vind het wel een grappig idee dat jullie zingen.
Naar het buitenland bellen is niet zo duur. Maar mobiel beginnen we maar niet meer aanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?![]()
En zingen jullie dan samen, of om en om? En een duet doen jullie dan elk een stuk?
Ik scroll er altijd overheen, maar ik vind het wel een grappig idee dat jullie zingen.
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegen
Sjesusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.
Je loopt altijd te zeiken en te zeuren, ga es wat leuks doen of zo.
Man man man, als je niets zuurs kan vinden dan zoek je wel wat.
En guess what, ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.
Een zure mossel, dat ben je en voortaan lees ik over al je posts heen.
Met je domme zogenaamd 'gevatte' geblaat.
* chips en nog een biertje gaat pakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.
Je loopt altijd te zeiken en te zeuren, ga es wat leuks doen of zo.
Man man man, als je niets zuurs kan vinden dan zoek je wel wat.
En guess what, ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.
Een zure mossel, dat ben je en voortaan lees ik over al je posts heen.
Met je domme zogenaamd 'gevatte' geblaat.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegen
Dat zeg ik, kutwijfquote:
Dat hoeft niet hoor. Ik laat het er bij. ben iig gevatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
* chips en nog een biertje gaat pakken.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!
Is dat een rare vraag?
En laat zijn vloek jou er niet van weerhouden,
om te dromen over hou jij zou ontsnappen aan zijn pijn.
Je kent al zijn demonen,
en je bent van ze gaan houden,
Maar ze zijn niet te vertrouwen, het spijt hem.
Zingen is tof, daar word je vrolijk van!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Naar het buitenland bellen is niet zo duur. Maar mobiel beginnen we maar niet meer aan
Samen en een duet om en om
Ja, en als je het maar uit je hoofd laat!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:22 schreef Soury het volgende:
Wel jammer gelijk doods hier .. Of moet ik een drama afscheids post maken
Wat nou ?? Loop niet zo te zieken met je kookkunsten randdebiel.. Wat hebben we daar nou aan..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
Oooooo...........morgen Tapas![]()
Zondag rogvleugels![]()
Ik heb es ge buikdansd ding gedaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zingen is tof, daar word je vrolijk van!
Ik heb in Egypte een keer meegedaan met een karoake wedstrijd. Ik wilde echt niet, maar er hadden maar 4 mensen zich opgegeven waarvan er maar 2 kwamen opdraven, en ik vond het zo sneu voor het animatie team. En toen ze voor de zoveelste keer langskwamen om met het boek te leuren heb ik maar ja gezegd. Op blote voeten. (En trillende handjes.) Na mij deden er nog wel meer mensen mee.
Ik heb gewonnen toen.
niet quoten, ik haal hem zo weer weg!
Hebbie uit hetzelfde glas als APK gedronken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou ?? Loop niet zo te zieken met je kookkunsten randdebiel.. Wat hebben we daar nou aan..
Verhit je pan man![]()
Pics!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb es ge buikdansd ding gedaan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie uit hetzelfde glas als APK gedronken?
Alle glazen van tafel op de eerste rij?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:40 schreef Soury het volgende:
schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
[/quote]quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:40 schreef Soury het volgende:
schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
quote:
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, ben je er nog?
1. welke fotoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel mailen? de foto?
Haha. Tnx.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
5 op een rij, ik wilde Twerk nog feliciteren met zijn goedlopende saustopic!
Ik lig in een deuk om die reacties daar, saus en gemakzucht ftw!![]()
Had je echt die japanner gebelt?![]()
In de hoop dat je dit leest.
Ik ben thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
En waar zijn Frits, Twerk, en Spieker Jozef enzo?
Wel mooi ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Coos het volgende:
Voor Gert
Gewoon om de balans weer wat te laten balansen
Die docu heb ik gezien naturallement!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel mooi ja...
Voor Coos:
Uitluisteren hoor!
Jij bent ook wel een Pink Floyd / Waters - fan hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die docu heb ik gezien naturallement!!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:27 schreef Soury het volgende:
Gevonden die lange lellebel ben ik
[ afbeelding ]
Vandaag de deur niet uit geweest. Bijgeslapen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet nog wat doen, voordat hij weg is.
Grote vriend, wat is jouw nieuws van de dag?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaag de deur niet uit geweest. Bijgeslapen.
Wat een droppie he? dat vrouwtjequote:
Beetje toepasselijk toch ook wel Gert?quote:
Als ze hem weggooien is het jouw schuld!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vandaag de deur niet uit geweest. Bijgeslapen.
Ik had het over dat buikdanserdingetje ... Die komt tot mijn middelquote:
Dat Simone Walraven getrouwd is met de zanger van Johnny Hates Jazz.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:36 schreef Twerk het volgende:
[..]
Grote vriend, wat is jouw nieuws van de dag?
Oki.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat Simone Walraven getrouwd is met de zanger van Johnny Hates Jazz.![]()
Niet echt breaking....en het jouwe?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze hem weggooien is het jouw schuld!![]()
Weet je hoeveel werk het was?
Ja he ???!!! Is het ookquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik kwam ook nog deze tegenmaar die leek me iets minder toepasselijk..
Ben er nog steedsquote:
Is toch een leuk liedje???quote:
Die ene is toch doodquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is toch een leuk liedje???Kim Appleby!
Mel & Kim
![]()
![]()
Tay-tay-tay-tay-tay-tay-tay-t-t-t-t-t-t-t-ttay-tay-taytay-tay-tay
Ja, Mel. Een paar (of meer?) jaar later kwam toen pas dat hitje van Kim Appeleby.quote:
Dat klopt, maar had de track nog geeneens opgezet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou ontbreekt de jeugdsentimentfactor.
Ohhh die ken ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, Mel. Een paar (of meer?) jaar later kwam toen pas dat hitje van Kim Appeleby.
quote:
Ja ik twijfelde al of het over Mel & Kim ging, terwijl ik het luisterde leek het steeds meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar had de track nog geeneens opgezet.
Ik doelde meer op deze nacht tot nu toe.
Ja-wèèèèl...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wtf op welk knopje had die gast gedrukt?!![]()
Niet quoten gaarne:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt erg mijn zwarte balkjes waren beter
Ja ze zijn wel erg dichtbij .....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahah echt niet! Die was zo groot dat je elke porie in ons gezicht ziet!
Orbsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wtf op welk knopje had die gast gedrukt?!![]()
Niet quoten gaarne:
Ik had die kut camera beter daar kunnen latenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 10% zou beter zijn.
Maar die jongen was ook wel heel erg dronken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De middelstequote:
Had je trouwens gezien dat op die van jou de kaars en ja haar gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt kwamen?quote:
Ga jij hem quoten!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt erg mijn zwarte balkjes waren beter
Ohhh mijn extensionsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je trouwens gezien dat op die van jou de kaars en ja haar gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt kwamen?
quote:Op] schreef Soury het volgende:
[..]
...
quote:
Je kunt 'm uit je photobucket verwijderen als je echt zeker wil zijn dat ie nooit in verkeerde handen komt.quote:
Jesus man dat was een blur... wie wil dat nou opslaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt 'm uit je photobucket verwijderen als je echt zeker wil zijn dat ie nooit in verkeerde handen komt.![]()
Tenzij iemand 'm al gesaved heeft.
Done!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt 'm uit je photobucket verwijderen als je echt zeker wil zijn dat ie nooit in verkeerde handen komt.![]()
Tenzij iemand 'm al gesaved heeft.
Ikke, ga hem morgen ontblurren en een fantopic openenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus man dat was een blur... wie wil dat nou opslaan
Goeie! Alsof er uberhaubt nog mensen wakker zijn afgezien van ons.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus man dat was een blur... wie wil dat nou opslaan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ikke, ga hem morgen ontblurren en een fantopic openen
Scherper krijg je hem toch niet!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ikke, ga hem morgen ontblurren en een fantopic openen
Echt vager kan niet Peter R. de Vries is jaloersquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie! Alsof er uberhaubt nog mensen wakker zijn afgezien van ons.
Hoezo, ervaring meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Scherper krijg je hem toch niet!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie! Alsof er uberhaubt nog mensen wakker zijn afgezien van ons.
Darequote:
Jouw balkjes was veel heftiger!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt vager kan niet Peter R. de Vries is jaloers
Juistquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar dit is hoe hij is,
Zo vaag was hij, dus hoe kan je hem dan scherper krijgen?
Geen ideequote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, maar dit is hoe hij is,
Zo vaag was hij, dus hoe kan je hem dan scherper krijgen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:05 schreef Soury het volgende:
[..]
DareIk zie het resultaat morwen wel
Jij opent alleen maar stormlooptopics. En dat midden in de nacht. Repsect!quote:
Whehehe, zo diep zit ik in haar gedachtenquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij opent alleen maar stormlooptopics. En dat midden in de nacht. Repsect!![]()
Naast patat, bier en tetten wordt dit een hypequote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij opent alleen maar stormlooptopics. En dat midden in de nacht. Repsect!![]()
Saus, bier & tietenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Naast patat, bier en tetten wordt dit een hype
hallo het is 5:40quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je trek hebt.... Honger is beetje zwaar woord.
Ik denk dat ik dankzij jou voor het eerst in cul gepost heb!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:31 schreef Twerk het volgende:
Ik hou het voor nu maar even bij een krentenbol (zonder saus)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dankzij jou voor het eerst in cul gepost heb!
newbiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dankzij jou voor het eerst in cul gepost heb!
Nee hoor, geen trek, ik heb honger.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je trek hebt.... Honger is beetje zwaar woord.
Ik maakte een grap JAH!!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heul geen newbe.![]()
Ze is een meelopertje, dus geef haar ff beetje aandacht JAH!!!!!
Wat?!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heul geen newbe.![]()
Ze is een meelopertje, dus geef haar ff beetje aandacht JAH!!!!!
CUL is inderdaad een wespennest, om niet te zeggen heksenketel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn subfora die ik liever ontwijk!
Shit, net te laatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik maakte een grap JAH!!!![]()
Ik snap de tweede zin niet.
Sodom en Gomorraquote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
CUL is inderdaad een wespennest, om niet te zeggen heksenketel.
Stichting Korrelatiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik maakte een grap JAH!!!![]()
Ik snap de tweede zin niet.
Ls, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stichting Korrelatie
Publiek
Hulp- en informatielijn: 0900 - 1450 (15 eurocent p/m), op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
Hulp- en informatievraag per e-mail: vraag@korrelatie.nl
Hulp- en informatievraag per chat: www.korrelatie.nl, op werkdagen van 9.00 to 17.30 uur.
Postadres
Postbus 9484
3506 GL Utrecht
Bezoekadres
Willem Dreeslaan 18
3515 GB Utrecht
Telefoon kantoor: 030 - 271 01 00
Fax kantoor: 030 - 272 44 77
Naar aanleiding van enige gemelde forumberichten, hebben we een spciale lijn opengesteld. Kies in het vragenmenu voor keuze 79, om rechtstreeks verbonden te worden met de traumatische ervaringen die u heeft ondervonden, doordat u voor een newbe bent uitgemaakt.
Voorspelbaar en te laat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stichting Korrelatie
Publiek
Hulp- en informatielijn: 0900 - 1450 (15 eurocent p/m), op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur.
Hulp- en informatievraag per e-mail: vraag@korrelatie.nl
Hulp- en informatievraag per chat: www.korrelatie.nl, op werkdagen van 9.00 to 17.30 uur.
Postadres
Postbus 9484
3506 GL Utrecht
Bezoekadres
Willem Dreeslaan 18
3515 GB Utrecht
Telefoon kantoor: 030 - 271 01 00
Fax kantoor: 030 - 272 44 77
Naar aanleiding van enige gemelde forumberichten, hebben we een spciale lijn opengesteld. Kies in het vragenmenu voor keuze 79, om rechtstreeks verbonden te worden met de traumatische ervaringen die u heeft ondervonden, doordat u voor een newbe bent uitgemaakt.
Je gaat je zo onderhand wel afvragen wie er nou eigenlijk wat aandacht nodig heeft..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn we even oud? Het is LS voor jou. Je mag blij zijn dat je me geen meneer hoeft te noemen.
En wie mag jij dan wel niet zijn? Je komt net kijken in RLS, dus welk recht van spreken denk jij te hebben?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je gaat je zo onderhand wel afvragen wie er nou eigenlijk wat aandacht nodig heeft..
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn we even oud? Het is LS voor jou. Je mag blij zijn dat je me geen meneer hoeft te noemen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey lies, moet je geen goedemorgen-topic openen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt er zelf al gepost zag ik net!
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel niet zijn? Je komt net kijken in RLS, dus welk recht van spreken denk jij te hebben?
Ik had dat voorspelbare antwoord al in gedachte.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.
Ik hap helemaal niet. Ik hoop alleen dat jouw gerel ook jou begint te vervelen.. Al was het maar de helft van hoezeer het mij verveeltquote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had dat voorspelbare antwoord al in gedachte.
We zitten hier niet in een rechtszaal, dus af en toe rel ik een beetje en jij hapt er wel lekker op
Leer nou eerst maareens fatsoenlijke zinnen formuleren. En schreeuw niet zo (zeker niet als er louter wartaal uitkomt).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan heeft er iemand het lef om Liesje een newbe te noemen....
SCHANDE!!!!!!!
Dit topic gaat ten onder aan userkennis, die er niet meer is.
Beetje dollen wordt als aanval op de persoon gezien en dan komt er een echte newbe en die zal LS wel ff vertellen wat hij wel of niet mag zeggen.
!!! SCHANDE SCHANDE SCHANDE !!!!
Leer jij je eens inlezen in users in een bepaald topic en heb er dan een oordeel over.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Leer nou eerst maareens fatsoenlijke zinnen formuleren. En schreeuw niet zo (zeker niet als er louter wartaal uitkomt).
Nah, ik heb wel genoeg gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leer jij je eens inlezen in users in een bepaald topic en heb er dan een oordeel over.
Misschien kan je dan nog iets zinnigs zeggen/schrijven.
Ik lees het wel na. Ben nu etage hoger![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan heeft er iemand het lef om Liesje een newbe te noemen....
SCHANDE!!!!!!!
(...)
Beetje dollen wordt als aanval op de persoon gezien
Nee, lees maar niet terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:56 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgensssssss hier! Eeeeeeeeeeh inlezen? Geen tijd voor, zit aan mijn ochtendbakkie, 3 fm op de achtergrond met mijn favo DJ, straks even de supers enz plunderen en behang stomen.
Ik heb weer een mega verbouwaanval.![]()
![]()
![]()
Morning!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:56 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgensssssss hier! Eeeeeeeeeeh inlezen? Geen tijd voor, zit aan mijn ochtendbakkie, 3 fm op de achtergrond met mijn favo DJ, straks even de supers enz plunderen en behang stomen.
Ik heb weer een mega verbouwaanval.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge! Alles goed aan die kant?
Begrijp nu waarom ik beter niet had kunnen teruglezen....![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
dramaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
niet huilen dames ......... ik ben nog gewoon op Fok hoor dus als jullie me zoeken ben ik
vast wel ergens te vinden
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
maak er geen drama van ik vermaak me prima.........
En dat is ook heel goed. Ik heb bij voedingsleer geleerd dat mensen in Nederland ook gewoon honger hebben omdat het een lichamelijke toestand is. In Afrika en in Nederland rammelen en knorren de maagjes dus er is honger.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, geen trek, ik heb honger.
Het is maar net vanuit wel standpunt je het bekijkt,
als je wat ik nu ervaar vergelijkt met kindertjes in Afrika, dan zou ik misschien trek hebben,
Maar ik bekijk het vanuit mijn positie en dan heb ik honger.
Ik vind ketchup ook lekkerderder dan curry, maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Vroeger gaf onze snackbar, schele Sjaak, altijd ketchup bij de patat speciaal. Hij gaf ook standaard te weinig geld terug.
Komt er ook een samenvatting zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog even aan het bijlezen.
Ik wilde curry. Ik vond het ongehoord dat hij er maar ketchup op knalde maar je durfde nooit iets tegen hem te zeggen, over dat geld of curry want niet alleen keek hij zo scheel als de neten, ze stonden ook nog op standje woest. Ik ging altijd weer huilend huiswaarts omdat ik weer was opgelicht en dan moest ik later mijn geld weer terughalen van mijn ouders. Nu zou ik zijn ballen frituren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind ketchup ook lekkerderder dan curry, maar smaken verschillen natuurlijk.
Zoveel is het nu ook weer niet. Het is wat van de hak op de tak maar het is te doen hoor.quote:
hmmm, dan nog liever ketchupquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde curry. Ik vond het ongehoord dat hij er maar ketchup op knalde maar je durfde nooit iets tegen hem te zeggen, over dat geld of curry want niet alleen keek hij zo scheel als de neten, ze stonden ook nog op standje woest. Ik ging altijd weer huilend huiswaarts omdat ik weer was opgelicht en dan moest ik later mijn geld weer terughalen van mijn ouders. Nu zou ik zijn ballen frituren.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
Patat speciaal is met curry. Punt.
Toen ik in A'dam woonde, moest ik daar altijd expliciet om vragen. Hier is het gewoon usance.
Zo naar de kapper. En dan naar mijn oude appartement in A'dam
. Om mijn vriendinnetje met onoverkomelijk lijkend luddevedu een troostende schouder te bieden
.
Daarna heb ik zelf een troostende schouder nodig, denk ik. Een breeje.
Ja maar eentje en ze hadden ook al geen raspatat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:00 schreef beequeen het volgende:
Dat klinkt als een eng mannetje Noek, kan me voorstellen dat je niet tegen hem in durfde gaan. Was er maar één snackbar in de buurt dan?
Tijd voor de boodschappen, laterzzzz.
Ja. Mijn prachtige appartement aan de Admiralengracht. Met twee balkoni's en ligbad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
Cc, woont vriendinnetje in jouw oude appartement? Sterkte en succes. Chocolade!
Hoelang waren jullie wél gelukkig? Als het maar een weekje ofzo was.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Mijn prachtige appartement aan de Admiralengracht. Met twee balkoni's en ligbad.
Maar ja, toen had ik de liefde van mijn leven gevonden in mijn hometown. En zouden we lang en gelukkig samen zijn. Dacht ik.
Een jaartje of zo. En toen was de pret grotendeels over. Hebben we het vervolgens nog anderhalf jaar uitgehouden samen. Min of meer. Want een dik half jaar daarvan zat meneer in een staatshotelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
Hoelang waren jullie wél gelukkig? Als het maar een weekje ofzo was.![]()
Adviseer haar om te emigreren. Werkt tegen liefdesverdriet enzo. Pak haar koffers alvast in en zet die van jou vast klaar in de gang.
Ik kijk altijd als een hert in de koplampen als iemand haar liefdesverdriet uit. Achter mijn rug om ga ik vast duimen dat ze niet gaat huilen want ja je weet het nooit met vrouwen, willen ze dan wel een knuffel of moet je ze dan met rust laten? Ik weet het nooit. Ik mompel vaak, kut zeg of zet de radio harder zoals laatst. Ik vind het lastig. Maar goed, zij moet er even voor altijd tussenuit en jij gaat je appartement weer in. Klaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een jaartje of zo. En toen was de pret grotendeels over. Hebben we het vervolgens nog anderhalf jaar uitgehouden samen. Min of meer. Want een dik half jaar daarvan zat meneer in een staatshotel.
Als ik 'm nu nog wel eens zie, snap ik niet wat die enorme aantrekkingskracht nu eigenlijk was. De seks was erg goed, maar daarbuiten was alles belabberd. En toen bleek de seks ook nog eens verre van exclusief.
Mèn, wat heb ik daar een verdriet van gehad. Daarmee ga ik mijn vriendin om de oren slaan. Voordat ik haar met de woorden 'Zie je wel, het kan altijd erger!' de deur uitwerk en mijn appartement weer terugvorder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |