En dat gaat niet gebeuren ook volgens elrosa. Ik neem toch aan dat je je tijd beter kunt besteden de laatste dagen voor je dood, zeker gezien het feit dat ze 2 kids heeft. Ben blij dat ze die beslissing genomen heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
nou we hebben het over het filmen van de laatse adem uitblazen, DAT is nog nooit gedaan
Oh, jawel. Ik heb ook kindjes in Afrika zien sterven aan aids op tv, met laatste adem en alles erbij. Dat denken altijd in sensatie als in nooit eerder vertoond, is zo arrogant. John zal inmiddels wel rondstruinen in het Antoni om te zien of er er toevallig al eentje eerder gaat maar het is vaker te zien geweest met veel respect en waardigheid. Het feit dat het ook wordt gebracht als in, nog nooit eerder vertoond, de laatste adem, zegt mij al genoeg eigenlijk. Het is niet vernieuwend, de intentie is anders. Ik heb ook een docu gezien over een hospice en daar gingen ze gewoon dood hoor, ook aan kanker. Alleen was dat met veel respect gedaan en draaide het niet om het geld en de kijkcijfers. Die Jade geef ik verder wel gelijk hoor, cashen voor die kinderen maar vernieuwend is het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou we hebben het over het filmen van de laatse adem uitblazen, DAT is nog nooit gedaan
Vorig jaar in Engeland nog.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet kunnen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hebben daar ook hier op werk zowel als thuis veel discussie over,
ik vind dat je het kan maken als programma maker? Jullie?
Hoe dat precies zit weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Het optreden van Römer gisteren bij DWDD was ook krom. Römer zei dat er niets geënsceneerd was. Jade was uit het huis gehaald om het slechte nieuws te horen en vervolgens weer naar binnen gebracht om on camera dit nieuws aan haar huisgenoten over te brengen. Alleen zag je ook beelden waarin ze via de telefoon het slechte nieuws kreeg. Dat stond nogal haaks op zijn beweringen dat er niets in scène was gezet.
Römer beweerde dat ze uit het huis was gehaald en daar het nieuws kreeg en vervolgens zelf besloot het on camera aan haar medebewoners te vertellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:28 schreef spapaars het volgende:
Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar als je de beelden in zijn geheel ziet, gaat ze vanuit de dagboek kamer, meteen door naar de woonkamer.
Daar heb ik me ook over verbaasd. Maar hij zei dat ze uit het huis was gehaald om buiten het huis telefonisch het slechte nieuws te horen te krijgen. Ze zaten volgens mij niet in een BBhuis in Engeland maar in India ofzo, dus het kon waarschijnlijk niet anders dan telefonisch, ze laten geen arts invliegen en het was haar eigen arts die ze aan de telefoon gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Het optreden van Römer gisteren bij DWDD was ook krom. Römer zei dat er niets geënsceneerd was. Jade was uit het huis gehaald om het slechte nieuws te horen en vervolgens weer naar binnen gebracht om on camera dit nieuws aan haar huisgenoten over te brengen. Alleen zag je ook beelden waarin ze via de telefoon het slechte nieuws kreeg. Dat stond nogal haaks op zijn beweringen dat er niets in scène was gezet.
Als het zo is gegaan, als Römer beweert, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Römer beweerde dat ze uit het huis was gehaald en daar het nieuws kreeg en vervolgens zelf besloot het on camera aan haar medebewoners te vertellen.
Dat dagboekkamerverhaal waar ze zogenaamd het onheilspellende nieuws kreeg, was dus duidelijk in scene gezet.
Dus als ik het goed begrijp had ze het nieuws al gehoord en gaat vervolgens lachend de DBK in. Dan ben je wel een komediant of actrice van de bovenste plank.quote:
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..quote:
Ik geef haar groot gelijk dat ze het doet. Als ze daarmee haar kinderen financieel goed kan achterlaten, waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:55 schreef peeet1 het volgende:
Sterft 'Big Brother'-icoon op tv? -------------------------------------di 17 feb 2009
AMSTERDAM - Big Brother-icoon Jade Goody is opgegeven door doktoren. Ze overweegt te sterven op tv… „Ik heb geleefd onder het oog van de camera, en misschien ga ik ook wel dood voor de camera.”
De 27-jarige Jade deed al twee keer mee aan Big Brother, in haar thuisland Engeland en internationaal. Tijdens haar verblijf in het Indiase BB-huis werd baarmoederhalskanker bij haar geconstateerd. Inmiddels is de ziekte uitgezaaid. De doktoren denken dat ze nog maximaal acht weken leeft.
Waarschijnlijk zal Jade een overeenkomst met een tv-zender voor een reallifesoap door laten gaan. „Ik weet dat sommige mensen het een slecht idee vinden, maar dat kan me op dit moment niet schelen. Het gaat erom wat ik wil.”
De BB-ster heeft nog plannen voor ze overlijdt. Ze wil trouwen met haar geliefde Jack Tweed, voor haar twee zoontjes: Freddie van vier en Bobby Jack van vijf. Ook wil ze de mannetjes snel laten dopen, omdat ze wil dat ze weten dat ’mammie toekijkt vanuit de hemel’.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Stervende kindjes in Afrika, stervende militairen in Irak dat is geen entertainment, dat noem je journalistiek. Weergave van de werkelijkheid in een niet geensceneerde omgeving.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik heb ook kindjes in Afrika zien sterven aan aids op tv, met laatste adem en alles erbij. Dat denken altijd in sensatie als in nooit eerder vertoond, is zo arrogant. John zal inmiddels wel rondstruinen in het Antoni om te zien of er er toevallig al eentje eerder gaat maar het is vaker te zien geweest met veel respect en waardigheid. Het feit dat het ook wordt gebracht als in, nog nooit eerder vertoond, de laatste adem, zegt mij al genoeg eigenlijk. Het is niet vernieuwend, de intentie is anders. Ik heb ook een docu gezien over een hospice en daar gingen ze gewoon dood hoor, ook aan kanker. Alleen was dat met veel respect gedaan en draaide het niet om het geld en de kijkcijfers. Die Jade geef ik verder wel gelijk hoor, cashen voor die kinderen maar vernieuwend is het niet.
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Stervende kindjes in Afrika, stervende militairen in Irak dat is geen entertainment, dat noem je journalistiek. Weergave van de werkelijkheid in een niet geensceneerde omgeving.
Sterven in een Big Brother huis vind ik totaal iets anders, en is nog nooit gedaan..
echter vraag mij af of programmamakers daar ook bewust naar op zoek zijn. In mijn ogen niet, ik weet wel dat ik de meest goddeloze ben, er is veel meer intergriteit bij programma makers dan jullie denken.
weet ik eigenlijk niet...:)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.
Gaat het eigenlijk überhaupt wel door?
quote:Jade was gisteravond hier in de UK op tv met haar serie, ze word gefilmd tot zondag voor haar trouwen en dat stopt het filmen, dus geen sterf bed scenario.
Goed concept.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.
Gaat het eigenlijk überhaupt wel door?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Een stervende Jade Goody is wél entertainment?????
You suck Big Timequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..![]()
hoe je het wend of keert....BB=entertainment, dus sterven in BB=entertainmentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Een stervende Jade Goody is wél entertainment?????
Volgens mij heeft iedereen deze post gemist. Elrosa om 11.33 uur.
[..]
Juist! Wat is hier de bedoeling van?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Brian doen?
Met die leeuw rechts vechten?quote:
quote:
ik zet 10 euries op Brian... 2 trappen en hij is KOquote:
Jij bent echt erg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..![]()
Wat ik begrepen heb is dat ze niet in een bb huis gaat overlijden maar in een eigen omgeving en daar eventueel de camera's bij laat zijn de laatste tijd van haar leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet...:)
maar ik doelde eigenlijk op sterven IN het BB huis.... of heb ik er geen flikker van begrepen, kan ook natuurlijk, nou ik moet weer verder (K)
quote:
lolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef F04 het volgende:
Wat ik me ook afvraag is of die mobiele regieunit er nog staat, en of die beveiliging daar nog actief is? (niet dat ik iets van plan ben hoor, maar ik vroeg me gewoon af hoe dit pand nou maanden leeg kan staan met al die kosten)
Volgens mij is dat een vrouw.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef botterfly het volgende:
Ik zie op tv de promo voorbijkomen van 'mijn tent is top'.
deze promo dus
Is die ene met die 2 jongens etienne meulhof uit BB6?
Sorry als dit al gevraagd en beantwoord is, maar ik kon het niet vinden!
Dan is die wel enorm aangekomen maar zo heel snel leek hij er wel op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef botterfly het volgende:
Ik zie op tv de promo voorbijkomen van 'mijn tent is top'.
deze promo dus
Is die ene met die 2 jongens etienne meulhof uit BB6?
Sorry als dit al gevraagd en beantwoord is, maar ik kon het niet vinden!
Ik vond hem toen ook al vadsig! En hij zat toen wel in de horeca! Ben benieuwd ga het wel even volgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die wel enorm aangekomen maar zo heel snel leek hij er wel op.
Cc,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |