Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????quote:
En is Neo ook al gespot?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
Ah, jij bent Neo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Mriekje het volgende:
Ik kan me niet eens registreren op die site...
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.quote:Even voor de duidelijkheid... Huub heeft nog geen ban uitgedeeld! Ik ben degene die 4 ip's heeft geblokt om de dood eenvoudige reden, dat er mensen waren die onder een proxy mij met naam en toenaam wederom beschuldigden van oplichting etc.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.
Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.
En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick
Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lieke had nooit gewonnen daarvoor zat ze er niet lang genoeg in, en had ze de mentale kracht er niet voor om het zo lang vol te houden, dat hadden maar weinig mensen. 4 om precies te zijn, de rest had nooit kunnen winnnen want ze konden het simpelweg niet volhouden....
Lieke had nou niet echt buitengewone persoonlijke problemen die een vetrek heel logisch maakten. Ze trok het gewoon niet meer, simpel
maar is geen schande, helemaal niet. Betere mensen als Lieke hebben het niet volgehouden
Ik hoorde gisteren via msn van vier mensen die al een ban hadden gekregen vanwege kritische geluiden en dat je bij de "Ridder van het Vrije Woord" nu eerder een ban krijgt dan op Nowlive.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Huub, Ilonka is niet zo handig bezig op je nieuwe site. Ze haalt het hele Slaaajjjjj gebeuren weer naar boven. Beetje dom, vind je niet?
Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.
Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.
En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick
Dan zou je nu moeten begrijpen waarom Huub zo keihard tegen Lieke was. Het was tussen die twee alles of niets. Ik vond het echt een afknapper dat Lieke zich presenteerde als het zielige meisje. Dat ze zich wou losmaken uit Huub's greep snap ik prima. Haar gesmoes met Jaap kwam voor mij dan ook niet als een verrassing. Dat had ik maanden daarvoor al voorspeld. Blijkbaar had Huub dat ook in de gaten en in dat kader vind ik dat ie zich nog heeft ingehouden. Lieke presenteerde het als verraad van Huub maar in feite was de manier waarop ze de villa in was gekomen (backup van Huub na Silvia's vertrek) al fout. Zij had die voorwaarden wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.
Als ze toen echter geweten had dat het programma maar tot mei zou lopen en erin was gebleven waren haar kansen levensgroot geweest. Bij de onderlinge puntenverdeling had ze er zeker een hoop gescoord, al was het alleen maar om Brian en jou er zo min mogelijk te laten krijgen. Enige beneficiėnt van deze tactiek was nu Jaap.
Voor wat betreft de publieksstemmen was het al duidelijk dat zij hard op weg was de populairste miljonair te worden. In de januari poll was ze jou al op 2% genaderd en door jouw acties groeide de publiekssympathie voor haar meer en meer.
Lieke was dus een meer dan reėle kanshebber voor de eindzege en ik denk dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook wel in te zien.
http://www.webklep.nl/gastenboek/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef Estherdv het volgende:
wat is de website van ilonka en nick?
allemaal zusjes van jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.
mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
Ik ben NL'er...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....
de site van Huub ziet er goed uit en de altijd eeuwig doorgaande zeikerds kunnen nu lekker doorgallen op een ander webklepje ....
wat klinkt dat btw vies !! een ex NL'er .... o jemig ! ik ben dan ook een ex NL'er ...![]()
ach zolang er maar een ex voor staat dan zal het wel snor zitten
Of je ook op het forum Now Live komt, afgekort N L .quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef sander-3 het volgende:
Oh... laat maar, jullie bedoelen niet Nederlander
Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
dan is er eigenlijk niemand meer te vertrouwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.
Het gaat mij erom dat ik niet mijn e-mail adres wil geven aan een mod die nu al omstreden lijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is er eigenlijk niemand meer te vertrouwen![]()
wat kan mij het nou bommen wie wat gedaan heeft of wie dit weer over die verteld heeft of dat mientje sientje weer beschuldigd of dat klaartje iets heeft met de man van saartje en dat greetje dit weer als bewijs heeft en ook maar eens de adfokaaten in gaat schakelen ..... en zo kun je door blijven gaan ( wat op zich best allemaal wel leuk is om te lezen) ze wijzen allemaal naar elkaar en zijn zelf heilig
![]()
het gaat mij om de site zelf ... ziet er goed uit
en wie er modereerd zal mij een worst zijn .... mensen die een goed bedoelde reactie willen achterlaten kunnen dat weer ...zonder dat al die etterbakken ..die elk gaatje zoeken en uitproberen om de boel weer op te jutten...
mochten er mensen zijn die niet tegen goed bedoelde racties kunnen ....kijken ze toch lekker niet !
of maak zelf een site .... een antihuub.nl ! bv
er was geen termijn aangekoppeld maar was als back up voor mij bedoeld,quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:31 schreef akveor het volgende:
Huub, een aantal post eerder zeg je dat Lieke er voor jou in is gekomen nadat Silvia moest vertrekken. Waren de andere bewoners daar ook mee bekend? En was daar ook een termijn aan gekoppeld? Ook mijn indruk was toen ze binnenkwam dat ze eigenlijk liever met Brian wilde spelen. Maar als die ander bewoners dat ook wisten dan heeft de Febo dat verteld en had ze geen schijn van kans. Het zegt me ook dat je voor die zg 10.000 euro je niet inkocht om het spel te mogen spelen maar slechts als acteur in de DGK soap.
Al voor de overstap van Jaap naar het zg Huub en Lieke kamp zag ik de bui al hangen. Lieke zou proberen je eruit te werken. Wat ik ook graag wil weten: was haar argument om met jou te breken na aanleiding van jou eventuele leugens valide? Mijn gevoel zegt me dat ze dit juist met graagte aangreep om zich eindelijk van de last, Huub, te verlossen.
Aangezien je het spel keihard probeerde te spelen begrijp ik prima dat je goed in de gaten had waar Lieke mee bezig was. Toen ze zich tegen je keerde was er blijkbaar voor jou het gevoel dat de Febo je wel eens los kon laten. Dacht jij dit ook?
Ik snap ook prima dat Lieke fans er van baalden dat Lieke geļsoleerd was en er Huub verweten dat ie daar alles aan deed dat zo te houden. Achteraf blijkt dat dat voor jou een goede keuze was. Na de breuk dacht ze, denk ik, alles in kannen en kruiken te hebben met Jaap. Is het Jaap die die samenwerking weigerde of was er een veto van de redactie?
vonBallegooy??quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja ja ja ja, het was moeilijk om geheim te houden dus nu kom ik er maar voor uit. Na een hele lange afwezigheid
ben ik weer terug als DGK watcher. Ik was zo dom om te denken dat het na de finale afgelopen was maar inmiddels
heb ik begrepen dat het hier nog jaren door gaat. Nou, alleen maar fantastisch en ik ben blij dat ik weer mee mag
doen. In eerste instantie als webmaster van de nieuwe site van Huub en daarnaast ook als "productieleider" van de
nieuwe show. Deze week hebben we alle camera's geplaatst en getest en het ziet er naar uit dat we de deadline
van 1 maart met gemak gaan halen.
Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik het beneden alle peil vind dat er dergelijke foto's van ex-miljonairs geplaatst
worden.
[ afbeelding ]
Mocht ik achter je IP komen dan zal ik je zeker een ban geven op www.huubvonballegooy.nl
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ja ja ja ja, het was moeilijk om geheim te houden dus nu kom ik er maar voor uit. Na een hele lange afwezigheid
ben ik weer terug als DGK watcher. Ik was zo dom om te denken dat het na de finale afgelopen was maar inmiddels
heb ik begrepen dat het hier nog jaren door gaat. Nou, alleen maar fantastisch en ik ben blij dat ik weer mee mag
doen. In eerste instantie als webmaster van de nieuwe site van Huub en daarnaast ook als "productieleider" van de
nieuwe show. Deze week hebben we alle camera's geplaatst en getest en het ziet er naar uit dat we de deadline
Verder wil ik nog wel even kwijt dat ik het beneden alle peil vind dat er dergelijke foto's van ex-miljonairs geplaatst
worden.
[ afbeelding ]
Mocht ik achter je IP komen dan zal ik je zeker een ban geven op www.huubvonballegooy.nl
Page Down knop... Page Down knop... Page Down knop... Page Down knop...quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
worden.
[ afbeelding ]
DNS-fout - De server kan niet worden gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:57 schreef IkWeetNiets het volgende:
worden.
[ afbeelding ]
DNS-fout - De server kan niet worden gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat moet natuurlijk www.huubvanballegooy.nl zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebben daar ook hier op werk zowel als thuis veel discussie over,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:55 schreef peeet1 het volgende:
Sterft 'Big Brother'-icoon op tv? -------------------------------------di 17 feb 2009
AMSTERDAM - Big Brother-icoon Jade Goody is opgegeven door doktoren. Ze overweegt te sterven op tv… „Ik heb geleefd onder het oog van de camera, en misschien ga ik ook wel dood voor de camera.”
De 27-jarige Jade deed al twee keer mee aan Big Brother, in haar thuisland Engeland en internationaal. Tijdens haar verblijf in het Indiase BB-huis werd baarmoederhalskanker bij haar geconstateerd. Inmiddels is de ziekte uitgezaaid. De doktoren denken dat ze nog maximaal acht weken leeft.
Waarschijnlijk zal Jade een overeenkomst met een tv-zender voor een reallifesoap door laten gaan. „Ik weet dat sommige mensen het een slecht idee vinden, maar dat kan me op dit moment niet schelen. Het gaat erom wat ik wil.”
De BB-ster heeft nog plannen voor ze overlijdt. Ze wil trouwen met haar geliefde Jack Tweed, voor haar twee zoontjes: Freddie van vier en Bobby Jack van vijf. Ook wil ze de mannetjes snel laten dopen, omdat ze wil dat ze weten dat ’mammie toekijkt vanuit de hemel’.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Als programmamaker? Het is niet de eerste die gevolgd wordt door camera's natuurlijk als het gaat om sterven, er zijn documentaires genoeg. Die zijn allemaal wel met groot respect en waardigheid gemaakt en hadden veelal een psychologische en medische invalshoek. De term RLS maakt het wel ordinair vermaak trouwens. Maar goed, kan me een aflevering herinneren van vinger aan de pols waarin een arts zelf tegen de kanker vocht en het niet heeft overleefd, dus zo vernieuwend is het ook weer niet. Zij is alleen spraakmakender maar ik begrijp haar motief wel om te zorgen dat haar kinderen iig financieel goed worden achtergelaten. Dat is nl nog het enige wat ze kan doen want van haar roem kan zij straks niet meer vreten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hebben daar ook hier op werk zowel als thuis veel discussie over,
ik vind dat je het kan maken als programma maker? Jullie
Je bedoelt het in beeld brengen van het overlijden?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind dat je het kan maken als programma maker? Jullie?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er was geen termijn aangekoppeld maar was als back up voor mij bedoeld,
ik denk wel dat ze die "leugens" aangreep om zich van mij af te zetten,
ach weet je de febo vertelde tegen iedereen een ander verhaal om natuurlijk zoveel mogelijk interactie en wantrouwen te houden, ik vind dat we, met zijn allen, een fantastisch programma hebben gemaakt,
Jaap en ik wilden tot het eind van Lieke haar verblijf met haar samen spelen, pas nadat we niet meer met haar wilden spelen en we echt hard tegen haar gingen spelen trok ze het niet meer, natuurlijk speelde persoonlijke dingen daar ook bij maar he Pearlbitch, newsflash, we zijn allemaal mensen, die hadden we allemaal. Het ging er alleen om hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, en Lieke was daar niet meer toe bereid, dat maakte haar uiteindelijk een verliezende speler.
Je als theorien over als dit als dat als zus weet ik niet en zullen we ook niet weten, Lieke trok het niet meer en verloor zo het spel, thats all
nou we hebben het over het filmen van de laatse adem uitblazen, DAT is nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Als programmamaker? Het is niet de eerste die gevolgd wordt door camera's natuurlijk als het gaat om sterven, er zijn documentaires genoeg. Die zijn allemaal wel met groot respect en waardigheid gemaakt en hadden veelal een psychologische en medische invalshoek. De term RLS maakt het wel ordinair vermaak trouwens. Maar goed, kan me een aflevering herinneren van vinger aan de pols waarin een arts zelf tegen de kanker vocht en het niet heeft overleefd, dus zo vernieuwend is het ook weer niet. Zij is alleen spraakmakender maar ik begrijp haar motief wel om te zorgen dat haar kinderen iig financieel goed worden achtergelaten. Dat is nl nog het enige wat ze kan doen want van haar roem kan zij straks niet meer vreten.
Ik hoop dat ze het programma iig met een waardigheid maken en niet als plat vermaak voor enkel de kijkcijfers maar ik schat ze niet zo hoog in eigenlijk.
Big Brotherdeelneemster krijgt live kankerdiagnose
Daar is meer te lezen trouwens.
En dat gaat niet gebeuren ook volgens elrosa. Ik neem toch aan dat je je tijd beter kunt besteden de laatste dagen voor je dood, zeker gezien het feit dat ze 2 kids heeft. Ben blij dat ze die beslissing genomen heeft.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
nou we hebben het over het filmen van de laatse adem uitblazen, DAT is nog nooit gedaan
Oh, jawel. Ik heb ook kindjes in Afrika zien sterven aan aids op tv, met laatste adem en alles erbij. Dat denken altijd in sensatie als in nooit eerder vertoond, is zo arrogant. John zal inmiddels wel rondstruinen in het Antoni om te zien of er er toevallig al eentje eerder gaat maar het is vaker te zien geweest met veel respect en waardigheid. Het feit dat het ook wordt gebracht als in, nog nooit eerder vertoond, de laatste adem, zegt mij al genoeg eigenlijk. Het is niet vernieuwend, de intentie is anders. Ik heb ook een docu gezien over een hospice en daar gingen ze gewoon dood hoor, ook aan kanker. Alleen was dat met veel respect gedaan en draaide het niet om het geld en de kijkcijfers. Die Jade geef ik verder wel gelijk hoor, cashen voor die kinderen maar vernieuwend is het niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou we hebben het over het filmen van de laatse adem uitblazen, DAT is nog nooit gedaan
Vorig jaar in Engeland nog.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:44 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Moet kunnen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind dat je het kan maken als programma maker? Jullie?
Hoe dat precies zit weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Het optreden van Römer gisteren bij DWDD was ook krom. Römer zei dat er niets geėnsceneerd was. Jade was uit het huis gehaald om het slechte nieuws te horen en vervolgens weer naar binnen gebracht om on camera dit nieuws aan haar huisgenoten over te brengen. Alleen zag je ook beelden waarin ze via de telefoon het slechte nieuws kreeg. Dat stond nogal haaks op zijn beweringen dat er niets in scčne was gezet.
Römer beweerde dat ze uit het huis was gehaald en daar het nieuws kreeg en vervolgens zelf besloot het on camera aan haar medebewoners te vertellen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:28 schreef spapaars het volgende:
Hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Maar als je de beelden in zijn geheel ziet, gaat ze vanuit de dagboek kamer, meteen door naar de woonkamer.
Daar heb ik me ook over verbaasd. Maar hij zei dat ze uit het huis was gehaald om buiten het huis telefonisch het slechte nieuws te horen te krijgen. Ze zaten volgens mij niet in een BBhuis in Engeland maar in India ofzo, dus het kon waarschijnlijk niet anders dan telefonisch, ze laten geen arts invliegen en het was haar eigen arts die ze aan de telefoon gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
Het optreden van Römer gisteren bij DWDD was ook krom. Römer zei dat er niets geėnsceneerd was. Jade was uit het huis gehaald om het slechte nieuws te horen en vervolgens weer naar binnen gebracht om on camera dit nieuws aan haar huisgenoten over te brengen. Alleen zag je ook beelden waarin ze via de telefoon het slechte nieuws kreeg. Dat stond nogal haaks op zijn beweringen dat er niets in scčne was gezet.
Als het zo is gegaan, als Römer beweert, ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Römer beweerde dat ze uit het huis was gehaald en daar het nieuws kreeg en vervolgens zelf besloot het on camera aan haar medebewoners te vertellen.
Dat dagboekkamerverhaal waar ze zogenaamd het onheilspellende nieuws kreeg, was dus duidelijk in scene gezet.
Dus als ik het goed begrijp had ze het nieuws al gehoord en gaat vervolgens lachend de DBK in. Dan ben je wel een komediant of actrice van de bovenste plank.quote:
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..quote:
Ik geef haar groot gelijk dat ze het doet. Als ze daarmee haar kinderen financieel goed kan achterlaten, waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:55 schreef peeet1 het volgende:
Sterft 'Big Brother'-icoon op tv? -------------------------------------di 17 feb 2009
AMSTERDAM - Big Brother-icoon Jade Goody is opgegeven door doktoren. Ze overweegt te sterven op tv… „Ik heb geleefd onder het oog van de camera, en misschien ga ik ook wel dood voor de camera.”
De 27-jarige Jade deed al twee keer mee aan Big Brother, in haar thuisland Engeland en internationaal. Tijdens haar verblijf in het Indiase BB-huis werd baarmoederhalskanker bij haar geconstateerd. Inmiddels is de ziekte uitgezaaid. De doktoren denken dat ze nog maximaal acht weken leeft.
Waarschijnlijk zal Jade een overeenkomst met een tv-zender voor een reallifesoap door laten gaan. „Ik weet dat sommige mensen het een slecht idee vinden, maar dat kan me op dit moment niet schelen. Het gaat erom wat ik wil.”
De BB-ster heeft nog plannen voor ze overlijdt. Ze wil trouwen met haar geliefde Jack Tweed, voor haar twee zoontjes: Freddie van vier en Bobby Jack van vijf. Ook wil ze de mannetjes snel laten dopen, omdat ze wil dat ze weten dat ’mammie toekijkt vanuit de hemel’.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Stervende kindjes in Afrika, stervende militairen in Irak dat is geen entertainment, dat noem je journalistiek. Weergave van de werkelijkheid in een niet geensceneerde omgeving.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh, jawel. Ik heb ook kindjes in Afrika zien sterven aan aids op tv, met laatste adem en alles erbij. Dat denken altijd in sensatie als in nooit eerder vertoond, is zo arrogant. John zal inmiddels wel rondstruinen in het Antoni om te zien of er er toevallig al eentje eerder gaat maar het is vaker te zien geweest met veel respect en waardigheid. Het feit dat het ook wordt gebracht als in, nog nooit eerder vertoond, de laatste adem, zegt mij al genoeg eigenlijk. Het is niet vernieuwend, de intentie is anders. Ik heb ook een docu gezien over een hospice en daar gingen ze gewoon dood hoor, ook aan kanker. Alleen was dat met veel respect gedaan en draaide het niet om het geld en de kijkcijfers. Die Jade geef ik verder wel gelijk hoor, cashen voor die kinderen maar vernieuwend is het niet.
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Stervende kindjes in Afrika, stervende militairen in Irak dat is geen entertainment, dat noem je journalistiek. Weergave van de werkelijkheid in een niet geensceneerde omgeving.
Sterven in een Big Brother huis vind ik totaal iets anders, en is nog nooit gedaan..
echter vraag mij af of programmamakers daar ook bewust naar op zoek zijn. In mijn ogen niet, ik weet wel dat ik de meest goddeloze ben, er is veel meer intergriteit bij programma makers dan jullie denken.
weet ik eigenlijk niet...:)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.
Gaat het eigenlijk überhaupt wel door?
quote:Jade was gisteravond hier in de UK op tv met haar serie, ze word gefilmd tot zondag voor haar trouwen en dat stopt het filmen, dus geen sterf bed scenario.
Goed concept.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat toch ook niet in een BB huis dood? Ik neem eigenlijk aan dat ze gewoon gevolgd gaat worden door camera's en zal sterven in haar huis bij haar geliefden.
Gaat het eigenlijk überhaupt wel door?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Een stervende Jade Goody is wél entertainment?????
You suck Big Timequote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..![]()
hoe je het wend of keert....BB=entertainment, dus sterven in BB=entertainmentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:49 schreef beequeen het volgende:
Een stervende Jade Goody is wél entertainment?????
Volgens mij heeft iedereen deze post gemist. Elrosa om 11.33 uur.
[..]
Juist! Wat is hier de bedoeling van?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:06 schreef Manu82 het volgende:
En wat gaat Brian doen?
Met die leeuw rechts vechten?quote:
quote:
ik zet 10 euries op Brian... 2 trappen en hij is KOquote:
Jij bent echt erg!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zitten twee koppen op, dus als ze hulp nodig heeft kan ze me altijd even bellen..![]()
Wat ik begrepen heb is dat ze niet in een bb huis gaat overlijden maar in een eigen omgeving en daar eventueel de camera's bij laat zijn de laatste tijd van haar leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet...:)
maar ik doelde eigenlijk op sterven IN het BB huis.... of heb ik er geen flikker van begrepen, kan ook natuurlijk, nou ik moet weer verder (K)
quote:
lolquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:34 schreef F04 het volgende:
Wat ik me ook afvraag is of die mobiele regieunit er nog staat, en of die beveiliging daar nog actief is? (niet dat ik iets van plan ben hoor, maar ik vroeg me gewoon af hoe dit pand nou maanden leeg kan staan met al die kosten)
Volgens mij is dat een vrouw.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef botterfly het volgende:
Ik zie op tv de promo voorbijkomen van 'mijn tent is top'.
deze promo dus
Is die ene met die 2 jongens etienne meulhof uit BB6?
Sorry als dit al gevraagd en beantwoord is, maar ik kon het niet vinden!
Dan is die wel enorm aangekomen maar zo heel snel leek hij er wel op.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:02 schreef botterfly het volgende:
Ik zie op tv de promo voorbijkomen van 'mijn tent is top'.
deze promo dus
Is die ene met die 2 jongens etienne meulhof uit BB6?
Sorry als dit al gevraagd en beantwoord is, maar ik kon het niet vinden!
Ik vond hem toen ook al vadsig! En hij zat toen wel in de horeca! Ben benieuwd ga het wel even volgen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan is die wel enorm aangekomen maar zo heel snel leek hij er wel op.
Cc,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |