Ik ben NL'er...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....
de site van Huub ziet er goed uit en de altijd eeuwig doorgaande zeikerds kunnen nu lekker doorgallen op een ander webklepje ....
wat klinkt dat btw vies !! een ex NL'er .... o jemig ! ik ben dan ook een ex NL'er ...![]()
ach zolang er maar een ex voor staat dan zal het wel snor zitten
Of je ook op het forum Now Live komt, afgekort N L .quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef sander-3 het volgende:
Oh... laat maar, jullie bedoelen niet Nederlander
Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
dan is er eigenlijk niemand meer te vertrouwenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.
Het gaat mij erom dat ik niet mijn e-mail adres wil geven aan een mod die nu al omstreden lijkt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:24 schreef snetje het volgende:
[..]
dan is er eigenlijk niemand meer te vertrouwen![]()
wat kan mij het nou bommen wie wat gedaan heeft of wie dit weer over die verteld heeft of dat mientje sientje weer beschuldigd of dat klaartje iets heeft met de man van saartje en dat greetje dit weer als bewijs heeft en ook maar eens de adfokaaten in gaat schakelen ..... en zo kun je door blijven gaan ( wat op zich best allemaal wel leuk is om te lezen) ze wijzen allemaal naar elkaar en zijn zelf heilig
![]()
het gaat mij om de site zelf ... ziet er goed uit
en wie er modereerd zal mij een worst zijn .... mensen die een goed bedoelde reactie willen achterlaten kunnen dat weer ...zonder dat al die etterbakken ..die elk gaatje zoeken en uitproberen om de boel weer op te jutten...
mochten er mensen zijn die niet tegen goed bedoelde racties kunnen ....kijken ze toch lekker niet !
of maak zelf een site .... een antihuub.nl ! bv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |