Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????quote:
En is Neo ook al gespot?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
Ah, jij bent Neo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Mriekje het volgende:
Ik kan me niet eens registreren op die site...
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.quote:Even voor de duidelijkheid... Huub heeft nog geen ban uitgedeeld! Ik ben degene die 4 ip's heeft geblokt om de dood eenvoudige reden, dat er mensen waren die onder een proxy mij met naam en toenaam wederom beschuldigden van oplichting etc.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.
Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.
En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick
Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Lieke had nooit gewonnen daarvoor zat ze er niet lang genoeg in, en had ze de mentale kracht er niet voor om het zo lang vol te houden, dat hadden maar weinig mensen. 4 om precies te zijn, de rest had nooit kunnen winnnen want ze konden het simpelweg niet volhouden....
Lieke had nou niet echt buitengewone persoonlijke problemen die een vetrek heel logisch maakten. Ze trok het gewoon niet meer, simpel
maar is geen schande, helemaal niet. Betere mensen als Lieke hebben het niet volgehouden
Ik hoorde gisteren via msn van vier mensen die al een ban hadden gekregen vanwege kritische geluiden en dat je bij de "Ridder van het Vrije Woord" nu eerder een ban krijgt dan op Nowlive.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Huub, Ilonka is niet zo handig bezig op je nieuwe site. Ze haalt het hele Slaaajjjjj gebeuren weer naar boven. Beetje dom, vind je niet?
Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.
Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.
En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick
Dan zou je nu moeten begrijpen waarom Huub zo keihard tegen Lieke was. Het was tussen die twee alles of niets. Ik vond het echt een afknapper dat Lieke zich presenteerde als het zielige meisje. Dat ze zich wou losmaken uit Huub's greep snap ik prima. Haar gesmoes met Jaap kwam voor mij dan ook niet als een verrassing. Dat had ik maanden daarvoor al voorspeld. Blijkbaar had Huub dat ook in de gaten en in dat kader vind ik dat ie zich nog heeft ingehouden. Lieke presenteerde het als verraad van Huub maar in feite was de manier waarop ze de villa in was gekomen (backup van Huub na Silvia's vertrek) al fout. Zij had die voorwaarden wel geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.
Als ze toen echter geweten had dat het programma maar tot mei zou lopen en erin was gebleven waren haar kansen levensgroot geweest. Bij de onderlinge puntenverdeling had ze er zeker een hoop gescoord, al was het alleen maar om Brian en jou er zo min mogelijk te laten krijgen. Enige beneficiėnt van deze tactiek was nu Jaap.
Voor wat betreft de publieksstemmen was het al duidelijk dat zij hard op weg was de populairste miljonair te worden. In de januari poll was ze jou al op 2% genaderd en door jouw acties groeide de publiekssympathie voor haar meer en meer.
Lieke was dus een meer dan reėle kanshebber voor de eindzege en ik denk dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook wel in te zien.
http://www.webklep.nl/gastenboek/index.phpquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef Estherdv het volgende:
wat is de website van ilonka en nick?
allemaal zusjes van jouquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.
mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
Ik ben NL'er...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef snetje het volgende:
[..]
mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....
de site van Huub ziet er goed uit en de altijd eeuwig doorgaande zeikerds kunnen nu lekker doorgallen op een ander webklepje ....
wat klinkt dat btw vies !! een ex NL'er .... o jemig ! ik ben dan ook een ex NL'er ...![]()
ach zolang er maar een ex voor staat dan zal het wel snor zitten
Of je ook op het forum Now Live komt, afgekort N L .quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef sander-3 het volgende:
Oh... laat maar, jullie bedoelen niet Nederlander
Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |