abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 10:09:04 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_66227320
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:01 schreef Manu82 het volgende:

Is Ilonka de ex van Sly?
Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_66227365
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Het is dus wel een ex NL'er en nu mod op de site van Huub. Of dat nou zo handig is????
En is Neo ook al gespot?
Goedemorgen :W
pi_66227716
Ik kan me niet eens registreren op die site...
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:25:52 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66227816
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef Mriekje het volgende:
Ik kan me niet eens registreren op die site...
Ah, jij bent Neo?
pi_66227878
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 10:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ah, jij bent Neo?
Wie is Neo?
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:35:39 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_66228152
Een inmiddels gebande user op Fok die zijn ei kwijt kon op rocket.
pi_66228322
Hmm ok, tja dat ben ik niet! Maar het vind het wel raar dat ik me niet kan registreren.
  donderdag 19 februari 2009 @ 11:30:41 #208
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_66230386
uit het gastenboek
quote:
Even voor de duidelijkheid... Huub heeft nog geen ban uitgedeeld! Ik ben degene die 4 ip's heeft geblokt om de dood eenvoudige reden, dat er mensen waren die onder een proxy mij met naam en toenaam wederom beschuldigden van oplichting etc.
Misschien is dat de reden dat je niet kan registreren omdat je onder proxy zit.

Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.

En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:31:18 #209
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_66232762
Huub, een aantal post eerder zeg je dat Lieke er voor jou in is gekomen nadat Silvia moest vertrekken. Waren de andere bewoners daar ook mee bekend? En was daar ook een termijn aan gekoppeld? Ook mijn indruk was toen ze binnenkwam dat ze eigenlijk liever met Brian wilde spelen. Maar als die ander bewoners dat ook wisten dan heeft de Febo dat verteld en had ze geen schijn van kans. Het zegt me ook dat je voor die zg 10.000 euro je niet inkocht om het spel te mogen spelen maar slechts als acteur in de DGK soap.

Al voor de overstap van Jaap naar het zg Huub en Lieke kamp zag ik de bui al hangen. Lieke zou proberen je eruit te werken. Wat ik ook graag wil weten: was haar argument om met jou te breken na aanleiding van jou eventuele leugens valide? Mijn gevoel zegt me dat ze dit juist met graagte aangreep om zich eindelijk van de last, Huub, te verlossen.

Aangezien je het spel keihard probeerde te spelen begrijp ik prima dat je goed in de gaten had waar Lieke mee bezig was. Toen ze zich tegen je keerde was er blijkbaar voor jou het gevoel dat de Febo je wel eens los kon laten. Dacht jij dit ook?

Ik snap ook prima dat Lieke fans er van baalden dat Lieke geļsoleerd was en er Huub verweten dat ie daar alles aan deed dat zo te houden. Achteraf blijkt dat dat voor jou een goede keuze was. Na de breuk dacht ze, denk ik, alles in kannen en kruiken te hebben met Jaap. Is het Jaap die die samenwerking weigerde of was er een veto van de redactie?
Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]

Ik weet wel dat er vannacht ws berichten zijn verwijderd en er toen niet op kon.

En Ilonka en Nick zijn degene die het script voor NL zouden hebben gemaakt. Daaruit vloeit het youtube filmpje voort van de ruzie Sly-Nick

Ik ga nu waarschijnlijk een hele belachelijke vraag stellen, maar wat is proxy? Als ik me wil registreren staat er gewoon; Mislukt, deze gebruikersnaam is ongeldig.
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:42:50 #211
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66233238
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Lieke had nooit gewonnen daarvoor zat ze er niet lang genoeg in, en had ze de mentale kracht er niet voor om het zo lang vol te houden, dat hadden maar weinig mensen. 4 om precies te zijn, de rest had nooit kunnen winnnen want ze konden het simpelweg niet volhouden....

Lieke had nou niet echt buitengewone persoonlijke problemen die een vetrek heel logisch maakten. Ze trok het gewoon niet meer, simpel

maar is geen schande, helemaal niet. Betere mensen als Lieke hebben het niet volgehouden
Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.
Als ze toen echter geweten had dat het programma maar tot mei zou lopen en erin was gebleven waren haar kansen levensgroot geweest. Bij de onderlinge puntenverdeling had ze er zeker een hoop gescoord, al was het alleen maar om Brian en jou er zo min mogelijk te laten krijgen. Enige beneficiėnt van deze tactiek was nu Jaap.
Voor wat betreft de publieksstemmen was het al duidelijk dat zij hard op weg was de populairste miljonair te worden. In de januari poll was ze jou al op 2% genaderd en door jouw acties groeide de publiekssympathie voor haar meer en meer.
Lieke was dus een meer dan reėle kanshebber voor de eindzege en ik denk dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook wel in te zien.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:46:28 #212
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66233369
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nou Huub, Ilonka is niet zo handig bezig op je nieuwe site. Ze haalt het hele Slaaajjjjj gebeuren weer naar boven. Beetje dom, vind je niet?
Ik hoorde gisteren via msn van vier mensen die al een ban hadden gekregen vanwege kritische geluiden en dat je bij de "Ridder van het Vrije Woord" nu eerder een ban krijgt dan op Nowlive.

Ik kon natuurlijk niet nalaten om ze er daar even mee te confronteren. En wat denk je? Ik ook gelijk een ban!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:49:52 #213
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_66233487
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:30 schreef sunny16947 het volgende:
uit het gastenboek
[..]

Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 19 februari 2009 @ 12:53:36 #214
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_66233626
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Dat Lieke wegging was voornamelijk een combinatie van persoonlijke omstandigheden in de familiesfeer, haar ontluikende relatie met Quintin en het besef dat de programmaleiding had ingezet op vier vaste finalisten. Dat ze met Claire de oorlog niet zou winnen was al gauw duidelijk.
Als ze toen echter geweten had dat het programma maar tot mei zou lopen en erin was gebleven waren haar kansen levensgroot geweest. Bij de onderlinge puntenverdeling had ze er zeker een hoop gescoord, al was het alleen maar om Brian en jou er zo min mogelijk te laten krijgen. Enige beneficiėnt van deze tactiek was nu Jaap.
Voor wat betreft de publieksstemmen was het al duidelijk dat zij hard op weg was de populairste miljonair te worden. In de januari poll was ze jou al op 2% genaderd en door jouw acties groeide de publiekssympathie voor haar meer en meer.
Lieke was dus een meer dan reėle kanshebber voor de eindzege en ik denk dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook wel in te zien.
Dan zou je nu moeten begrijpen waarom Huub zo keihard tegen Lieke was. Het was tussen die twee alles of niets. Ik vond het echt een afknapper dat Lieke zich presenteerde als het zielige meisje. Dat ze zich wou losmaken uit Huub's greep snap ik prima. Haar gesmoes met Jaap kwam voor mij dan ook niet als een verrassing. Dat had ik maanden daarvoor al voorspeld. Blijkbaar had Huub dat ook in de gaten en in dat kader vind ik dat ie zich nog heeft ingehouden. Lieke presenteerde het als verraad van Huub maar in feite was de manier waarop ze de villa in was gekomen (backup van Huub na Silvia's vertrek) al fout. Zij had die voorwaarden wel geaccepteerd.
  donderdag 19 februari 2009 @ 13:05:15 #215
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66234027
yes akveor is er weer, ellenlange discussies here we come!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66234610
wat is de website van ilonka en nick?
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2009 @ 13:33:16 #217
135486 Manu82
How you doin'?
pi_66235136
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 13:20 schreef Estherdv het volgende:
wat is de website van ilonka en nick?
http://www.webklep.nl/gastenboek/index.php
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:17:29 #218
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66237100
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ook mevrouw Ilona heeft een Pinokkioneus, want de vier mensen die een ban hebben gekregen hadden a) geen beschuldigingen aan Mw. Ilona geuit en posten b) niet onder een proxy.
allemaal zusjes van jou
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:24:41 #219
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66237446
quote:

[..]

mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....
de site van Huub ziet er goed uit en de altijd eeuwig doorgaande zeikerds kunnen nu lekker doorgallen op een ander webklepje ....

wat klinkt dat btw vies !! een ex NL'er .... o jemig ! ik ben dan ook een ex NL'er ...
ach zolang er maar een ex voor staat dan zal het wel snor zitten
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:44:13 #220
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_66238207
ja ex NL'er klinkt wel erg.. alsof je fout bent geweest in de oorlog
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_66239068
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:24 schreef snetje het volgende:

[..]

mwah ... wat ik tot nu toe zie is dat ze de boel keurig gescheiden houdt ....
de site van Huub ziet er goed uit en de altijd eeuwig doorgaande zeikerds kunnen nu lekker doorgallen op een ander webklepje ....

wat klinkt dat btw vies !! een ex NL'er .... o jemig ! ik ben dan ook een ex NL'er ...
ach zolang er maar een ex voor staat dan zal het wel snor zitten
Ik ben NL'er... Is dat erg?
Er gaat niets boven Groningen
pi_66239186
Oh... laat maar, jullie bedoelen niet Nederlander
Er gaat niets boven Groningen
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:16:27 #223
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_66239377
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:09 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik ben NL'er... Is dat erg?
ook een fokker ...dus it kin net ...
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:27:08 #224
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_66239838
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef sander-3 het volgende:
Oh... laat maar, jullie bedoelen niet Nederlander
Of je ook op het forum Now Live komt, afgekort N L .

[ Bericht 4% gewijzigd door tuinfluiter op 19-02-2009 16:46:16 (Edit een woordje vergeten.) ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:45:16 #225
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_66240564
quote:

[..]

Dat het een ex Nowliver is ,is niet erg,"alleen maar toe te juichen"maar dat er een zweem van wantrouwen om haar heen hangt beneemt me de lust om me daar te registreren.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')