quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey lies, moet je geen goedemorgen-topic openen?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je hebt er zelf al gepost zag ik net!
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wie mag jij dan wel niet zijn? Je komt net kijken in RLS, dus welk recht van spreken denk jij te hebben?
Ik had dat voorspelbare antwoord al in gedachte.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Spreekrecht zoals iedere burger. Zelfs zonder toestemming van jou.
Ik hap helemaal niet. Ik hoop alleen dat jouw gerel ook jou begint te vervelen.. Al was het maar de helft van hoezeer het mij verveeltquote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had dat voorspelbare antwoord al in gedachte.
We zitten hier niet in een rechtszaal, dus af en toe rel ik een beetje en jij hapt er wel lekker op
Leer nou eerst maareens fatsoenlijke zinnen formuleren. En schreeuw niet zo (zeker niet als er louter wartaal uitkomt).quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan heeft er iemand het lef om Liesje een newbe te noemen....
SCHANDE!!!!!!!
Dit topic gaat ten onder aan userkennis, die er niet meer is.
Beetje dollen wordt als aanval op de persoon gezien en dan komt er een echte newbe en die zal LS wel ff vertellen wat hij wel of niet mag zeggen.
!!! SCHANDE SCHANDE SCHANDE !!!!
Leer jij je eens inlezen in users in een bepaald topic en heb er dan een oordeel over.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:24 schreef Twerk het volgende:
[..]
Leer nou eerst maareens fatsoenlijke zinnen formuleren. En schreeuw niet zo (zeker niet als er louter wartaal uitkomt).
Nah, ik heb wel genoeg gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leer jij je eens inlezen in users in een bepaald topic en heb er dan een oordeel over.
Misschien kan je dan nog iets zinnigs zeggen/schrijven.
Ik lees het wel na. Ben nu etage hoger![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
En dan heeft er iemand het lef om Liesje een newbe te noemen....
SCHANDE!!!!!!!
(...)
Beetje dollen wordt als aanval op de persoon gezien
Nee, lees maar niet terug.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:56 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgensssssss hier! Eeeeeeeeeeh inlezen? Geen tijd voor, zit aan mijn ochtendbakkie, 3 fm op de achtergrond met mijn favo DJ, straks even de supers enz plunderen en behang stomen.
Ik heb weer een mega verbouwaanval.![]()
![]()
![]()
Morning!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 06:56 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgensssssss hier! Eeeeeeeeeeh inlezen? Geen tijd voor, zit aan mijn ochtendbakkie, 3 fm op de achtergrond met mijn favo DJ, straks even de supers enz plunderen en behang stomen.
Ik heb weer een mega verbouwaanval.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 07:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge! Alles goed aan die kant?
Begrijp nu waarom ik beter niet had kunnen teruglezen....![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |