quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is in de feestverlichting beland .. Ik mis haar ook
quote:
dramaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:41 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
niet huilen dames ......... ik ben nog gewoon op Fok hoor dus als jullie me zoeken ben ik
vast wel ergens te vinden
[..]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
maak er geen drama van ik vermaak me prima.........
En dat is ook heel goed. Ik heb bij voedingsleer geleerd dat mensen in Nederland ook gewoon honger hebben omdat het een lichamelijke toestand is. In Afrika en in Nederland rammelen en knorren de maagjes dus er is honger.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 05:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, geen trek, ik heb honger.
Het is maar net vanuit wel standpunt je het bekijkt,
als je wat ik nu ervaar vergelijkt met kindertjes in Afrika, dan zou ik misschien trek hebben,
Maar ik bekijk het vanuit mijn positie en dan heb ik honger.
Ik vind ketchup ook lekkerderder dan curry, maar smaken verschillen natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:49 schreef Noek het volgende:
Vroeger gaf onze snackbar, schele Sjaak, altijd ketchup bij de patat speciaal. Hij gaf ook standaard te weinig geld terug.
Komt er ook een samenvatting zo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog even aan het bijlezen.
Ik wilde curry. Ik vond het ongehoord dat hij er maar ketchup op knalde maar je durfde nooit iets tegen hem te zeggen, over dat geld of curry want niet alleen keek hij zo scheel als de neten, ze stonden ook nog op standje woest. Ik ging altijd weer huilend huiswaarts omdat ik weer was opgelicht en dan moest ik later mijn geld weer terughalen van mijn ouders. Nu zou ik zijn ballen frituren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind ketchup ook lekkerderder dan curry, maar smaken verschillen natuurlijk.
Zoveel is het nu ook weer niet. Het is wat van de hak op de tak maar het is te doen hoor.quote:
hmmm, dan nog liever ketchupquote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wilde curry. Ik vond het ongehoord dat hij er maar ketchup op knalde maar je durfde nooit iets tegen hem te zeggen, over dat geld of curry want niet alleen keek hij zo scheel als de neten, ze stonden ook nog op standje woest. Ik ging altijd weer huilend huiswaarts omdat ik weer was opgelicht en dan moest ik later mijn geld weer terughalen van mijn ouders. Nu zou ik zijn ballen frituren.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:01 schreef Copycat het volgende:
Patat speciaal is met curry. Punt.
Toen ik in A'dam woonde, moest ik daar altijd expliciet om vragen. Hier is het gewoon usance.
Zo naar de kapper. En dan naar mijn oude appartement in A'dam
. Om mijn vriendinnetje met onoverkomelijk lijkend luddevedu een troostende schouder te bieden
.
Daarna heb ik zelf een troostende schouder nodig, denk ik. Een breeje.
Ja maar eentje en ze hadden ook al geen raspatat.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:00 schreef beequeen het volgende:
Dat klinkt als een eng mannetje Noek, kan me voorstellen dat je niet tegen hem in durfde gaan. Was er maar één snackbar in de buurt dan?
Tijd voor de boodschappen, laterzzzz.
Ja. Mijn prachtige appartement aan de Admiralengracht. Met twee balkoni's en ligbad.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:07 schreef Noek het volgende:
Cc, woont vriendinnetje in jouw oude appartement? Sterkte en succes. Chocolade!
Hoelang waren jullie wél gelukkig? Als het maar een weekje ofzo was.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Mijn prachtige appartement aan de Admiralengracht. Met twee balkoni's en ligbad.
Maar ja, toen had ik de liefde van mijn leven gevonden in mijn hometown. En zouden we lang en gelukkig samen zijn. Dacht ik.
Een jaartje of zo. En toen was de pret grotendeels over. Hebben we het vervolgens nog anderhalf jaar uitgehouden samen. Min of meer. Want een dik half jaar daarvan zat meneer in een staatshotelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
Hoelang waren jullie wél gelukkig? Als het maar een weekje ofzo was.![]()
Adviseer haar om te emigreren. Werkt tegen liefdesverdriet enzo. Pak haar koffers alvast in en zet die van jou vast klaar in de gang.
Ik kijk altijd als een hert in de koplampen als iemand haar liefdesverdriet uit. Achter mijn rug om ga ik vast duimen dat ze niet gaat huilen want ja je weet het nooit met vrouwen, willen ze dan wel een knuffel of moet je ze dan met rust laten? Ik weet het nooit. Ik mompel vaak, kut zeg of zet de radio harder zoals laatst. Ik vind het lastig. Maar goed, zij moet er even voor altijd tussenuit en jij gaat je appartement weer in. Klaar!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een jaartje of zo. En toen was de pret grotendeels over. Hebben we het vervolgens nog anderhalf jaar uitgehouden samen. Min of meer. Want een dik half jaar daarvan zat meneer in een staatshotel.
Als ik 'm nu nog wel eens zie, snap ik niet wat die enorme aantrekkingskracht nu eigenlijk was. De seks was erg goed, maar daarbuiten was alles belabberd. En toen bleek de seks ook nog eens verre van exclusief.
Mèn, wat heb ik daar een verdriet van gehad. Daarmee ga ik mijn vriendin om de oren slaan. Voordat ik haar met de woorden 'Zie je wel, het kan altijd erger!' de deur uitwerk en mijn appartement weer terugvorder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |