Ja, Mel. Een paar (of meer?) jaar later kwam toen pas dat hitje van Kim Appeleby.quote:
Dat klopt, maar had de track nog geeneens opgezet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bij jou ontbreekt de jeugdsentimentfactor.
Ohhh die ken ik nietquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, Mel. Een paar (of meer?) jaar later kwam toen pas dat hitje van Kim Appeleby.
quote:
Ja ik twijfelde al of het over Mel & Kim ging, terwijl ik het luisterde leek het steeds meer waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:30 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat klopt, maar had de track nog geeneens opgezet.
Ik doelde meer op deze nacht tot nu toe.
Ja-wèèèèl...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wtf op welk knopje had die gast gedrukt?!![]()
Niet quoten gaarne:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt erg mijn zwarte balkjes waren beter
Ja ze zijn wel erg dichtbij .....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whahahahah echt niet! Die was zo groot dat je elke porie in ons gezicht ziet!
Orbsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Wtf op welk knopje had die gast gedrukt?!![]()
Niet quoten gaarne:
Ik had die kut camera beter daar kunnen latenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja 10% zou beter zijn.
Maar die jongen was ook wel heel erg dronken!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De middelstequote:
Had je trouwens gezien dat op die van jou de kaars en ja haar gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt kwamen?quote:
Ga jij hem quoten!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt erg mijn zwarte balkjes waren beter
Ohhh mijn extensionsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je trouwens gezien dat op die van jou de kaars en ja haar gevaarlijk dicht bij elkaar in de buurt kwamen?
quote:Op] schreef Soury het volgende:
[..]
...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |