Doe es posten danquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk niet dat we herkend worden bij Peter R
In den beginne praten we alleen, uuuuuuren langquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hebben jullie dat hele jaar gezongen, of is dat er later bij gekomen?
quote:
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In den beginne praten we alleen, uuuuuuren lang![]()
![]()
![]()
Later kwamen af en toe tubes voorbij in het topic en daar zocht ik soms de songtext bij, vandaar ook Singalong.
Die van Robbie heb ik toen helemaal uitgeschreven. Staan nog wel wat fouten in maar dat hoort er nou eenmaal bij![]()
En toen zijn we ze op vrijdagavond gaan zingen. Weet niet precies wanneer dat was, ben toen verhuisd naar het tijdelijk huis en daar zijn we begonnen met zingen. Dus dat is ook bijna een jaar.
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?![]()
En zingen jullie dan samen, of om en om? En een duet doen jullie dan elk een stuk?
Ik scroll er altijd overheen, maar ik vind het wel een grappig idee dat jullie zingen.
Naar het buitenland bellen is niet zo duur. Maar mobiel beginnen we maar niet meer aanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! En jullie hebben geen gigantische telefoonrekeningen?![]()
En zingen jullie dan samen, of om en om? En een duet doen jullie dan elk een stuk?
Ik scroll er altijd overheen, maar ik vind het wel een grappig idee dat jullie zingen.
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegen
Sjesusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.
Je loopt altijd te zeiken en te zeuren, ga es wat leuks doen of zo.
Man man man, als je niets zuurs kan vinden dan zoek je wel wat.
En guess what, ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.
Een zure mossel, dat ben je en voortaan lees ik over al je posts heen.
Met je domme zogenaamd 'gevatte' geblaat.
* chips en nog een biertje gaat pakken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt wat ben jij ook een zuur wijf.
Je loopt altijd te zeiken en te zeuren, ga es wat leuks doen of zo.
Man man man, als je niets zuurs kan vinden dan zoek je wel wat.
En guess what, ik ben heus niet de enige die er zo over denkt.
Een zure mossel, dat ben je en voortaan lees ik over al je posts heen.
Met je domme zogenaamd 'gevatte' geblaat.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar je kan een ons wegen
Dat zeg ik, kutwijfquote:
Dat hoeft niet hoor. Ik laat het er bij. ben iig gevatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef Coos het volgende:
[..]
* chips en nog een biertje gaat pakken.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!
Is dat een rare vraag?
En laat zijn vloek jou er niet van weerhouden,
om te dromen over hou jij zou ontsnappen aan zijn pijn.
Je kent al zijn demonen,
en je bent van ze gaan houden,
Maar ze zijn niet te vertrouwen, het spijt hem.
Zingen is tof, daar word je vrolijk van!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Naar het buitenland bellen is niet zo duur. Maar mobiel beginnen we maar niet meer aan
Samen en een duet om en om
Ja, en als je het maar uit je hoofd laat!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:22 schreef Soury het volgende:
Wel jammer gelijk doods hier .. Of moet ik een drama afscheids post maken
Wat nou ?? Loop niet zo te zieken met je kookkunsten randdebiel.. Wat hebben we daar nou aan..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:34 schreef Coos het volgende:
Oooooo...........morgen Tapas![]()
Zondag rogvleugels![]()
Ik heb es ge buikdansd ding gedaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zingen is tof, daar word je vrolijk van!
Ik heb in Egypte een keer meegedaan met een karoake wedstrijd. Ik wilde echt niet, maar er hadden maar 4 mensen zich opgegeven waarvan er maar 2 kwamen opdraven, en ik vond het zo sneu voor het animatie team. En toen ze voor de zoveelste keer langskwamen om met het boek te leuren heb ik maar ja gezegd. Op blote voeten. (En trillende handjes.) Na mij deden er nog wel meer mensen mee.
Ik heb gewonnen toen.
niet quoten, ik haal hem zo weer weg!
Hebbie uit hetzelfde glas als APK gedronken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou ?? Loop niet zo te zieken met je kookkunsten randdebiel.. Wat hebben we daar nou aan..
Verhit je pan man![]()
Pics!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb es ge buikdansd ding gedaan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Hebbie uit hetzelfde glas als APK gedronken?
Alle glazen van tafel op de eerste rij?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:38 schreef Soury het volgende:
[..]
[/quote]quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:40 schreef Soury het volgende:
schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
[/quote]quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:40 schreef Soury het volgende:
schreef Soury het volgende:[/b]
[..]
quote:
Neequote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, ben je er nog?
1. welke fotoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel mailen? de foto?
Haha. Tnx.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
5 op een rij, ik wilde Twerk nog feliciteren met zijn goedlopende saustopic!
Ik lig in een deuk om die reacties daar, saus en gemakzucht ftw!![]()
Had je echt die japanner gebelt?![]()
In de hoop dat je dit leest.
Ik ben thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
En waar zijn Frits, Twerk, en Spieker Jozef enzo?
Wel mooi ja...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Coos het volgende:
Voor Gert
Gewoon om de balans weer wat te laten balansen
Die docu heb ik gezien naturallement!!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel mooi ja...
Voor Coos:
Uitluisteren hoor!
Jij bent ook wel een Pink Floyd / Waters - fan hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Die docu heb ik gezien naturallement!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |