Moet het nou weer ongezellig?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:10 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, effe denken, beequeen.
Uh... nee geen tijd voor. DRUK DRUK DRUK!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef APK het volgende:
Gert, ga je nog in FB vragen of ze de TT op willen schonen?
Job done, tijd zatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef APK het volgende:
Gert, ga je nog in FB vragen of ze de TT op willen schonen?
Ja, iemand moet het zeggen.quote:
Ze luisteren niet naar je! Wéér niet.quote:
Het staat nog fierquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het huis van LS na één week Heidi![]()
Georgië is leuk, met hun disco anti Poetin-song.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef APK het volgende:
EN NU ALLEMAAL OPKANKEREN MET VLBO PI's
Is dat de Eurovisie-inzending van Italië?quote:
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Gert het volgende:
Georgië is leuk, met hun disco anti Poetin-song.![]()
Sue me.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Iemand moet het zeggen
![]()
Ja ik heb geklikt ... Maar tis toch gejat al is de clip superquote:
SFquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag hele SF is kut, daar kijkt toch geen hond naar
Ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?
Nee man, is een honderd jaar oud liedje, van toen ik nog jong was. Ja die nieuwe cd van U2, is dat wat? ik ben een beetje allergisch sinds Bono een midlifecrisis heeft die maar niet lijkt te stoppen (3 stoelen verwijderd van Jezus, zo denk ie zelf)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat de Eurovisie-inzending van Italië?
Ken nu effe niet: de uitgelekte nieuwe van U2 schalt hier door de huiskamer.
Bono nul eurootjes, Gertemans een nieuw CD'tje.![]()
Jajaja Bono is kut enzo.
Gooi de moeder mavo er ook nog maar even tegenaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:28 schreef APK het volgende:
EN NU ALLEMAAL OPKANKEREN MET VLBO PI's
Speel ff de debiel.. Songfestival.. In jou taal Das een hoaxquote:
Maar wel kans op een nieuwe oorlog met dat liedje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat liedje is echt kut en gaat het waarschijnlijk niet halen, toch?
Ja dat komt nooit meer goed dan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee man, is een honderd jaar oud liedje, van toen ik nog jong was. Ja die nieuwe cd van U2, is dat wat? ik ben een beetje allergisch sinds Bono een midlifecrisis heeft die maar niet lijkt te stoppen (3 stoelen verwijderd van Jezus, zo denk ie zelf)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi de moeder mavo er ook nog maar even tegenaan.![]()
Je woordenschat wordt met de week kleiner.
Kap nâh met zuipen joh!
Dinges ken ik nietquote:
Vergelijkbaar met oud werk, of weer vernieuw(en)d?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat komt nooit meer goed dan.
Ik moest weer even erg inkomen, die stem van 'm... maar het is echt een toffe plaat.
Leuk gevonden, dat 'dinges' er tussen. Dat maakt het verklaren van een afkorting toch ineens een beetje speels.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk gevonden, dat 'dinges' er tussen. Dat maakt het verklaren van een afkorting toch ineens een beetje speels.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met oud werk, of weer vernieuw(en)d?
Oké, ff zoeken morgen dus.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is juist de mix die ik zo lekker vind. Het grijpt qua sound aan de ene kant terug naar veel vroeger, zelfs Bono zingt weer hoger, als een 20-jarige. Aan de andere kant is het heel losjes en swingend en speelt het in op korte aandachtscurves.
Uhuh... laat dat 'losjes' maar weg trouwens, het is vaak best wel zwaar op de hand soms, af en toe.quote:
Hallo!!!!quote:
Kijk aktie/reactiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallo!!!!
Laat mij d'r lekker buiten jah
Donder ook maar op danquote:
Peter mag van zijn behandelaar niet reageren op extreem schizofreen gedrag op het net.quote:
Oh please tis net rustigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
Whatever Coos, tijd voot CarO met haar singalong.
Met veel songteksten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:00 schreef APK het volgende:
Whatever Coos, tijd voot CarO met haar singalong.
Scroll wielquote:
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.quote:
Die zijn al onder zijl en neuken een wild vreemde ondertussenquote:
Zal je toch morgen met een vent in je bed wakker worden. (als man dan hè)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn al onder zijl en neuken een wild vreemde ondertussen
Die is cool mag ik meezingenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.![]()
Ik luister Born Slippy. Hard.![]()
Zal zo de songtekst effe plaatsen.
Ja graag!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjaggie bitter en verrot. Maar geen vent.![]()
Ik luister Born Slippy. Hard.![]()
Zal zo de songtekst effe plaatsen.
Zal me niks verbazen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal je toch morgen met een vent in je bed wakker worden. (als man dan hè)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja graag!
Pim en ik hebben vandaag een Jubileum, vandaag bellen we een jaar lang (elke) vrijdag![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 01:21 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja graag!
Pim en ik hebben vandaag een Jubileum, vandaag bellen we een jaar lang (elke) vrijdag![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |