![]()
--
Sinds jaar en dag stoor ik mij al aan de vanzelfsprekendheid waarmee veel snackbarpersoneel een patatje speciaal standaard maakt en verkoopt met curry. Er is uiteraard niets mis met curry, maar ik vind dat misschien wel de grootvader van alle (snack)sauzen (ketchup) wel erg achter wordt gesteld.. Alles smaakt beter met ketchup. Echt alles.
Persoonlijk heb ik hier weinig last van, aangezien ik enkel de patat bij de snackbar haal en het thuis van allerlei sauzen voorzie die ik al in huis heb. Maar het gaat me puur om het principe (uiteraard kunnen mensen bij bestelling zelf hun voorkeur aangeven). Veel sauzen gaan mij aan het hart, maar ketchup neemt toch wel een speciaal plekje in.
De grote vraag is natuurlijk hoe is dit er zo ingeslopen dat ze collectief de ketchup lijken te discrimineren?
Zouden er overduidelijk meer mensen curry prefereren? (En dat ze dus maar standaard van curry uitgaan uit gemakzucht?

) Of zit er meer achter?
Om er enigszins een beeld van te krijgen wil ik jullie vragen wat jullie voorkeur geniet? Curry of ketchup bij de patat(-speciaal)?
[ Bericht 1% gewijzigd door Twerk op 21-02-2009 05:46:27 ]
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.