Verschrikkelijk programma!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.
Met het boodschappenspel en de intro van de gast altijd: "Hij presenteert het nieuwe programma bla bla en hij is hier vandaag bla bla, en hoe drink hij z'n koffie?"
Vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaker ik die leader hoor des te genialer ik 'm vind,.
Zo dubbelzinnig![]()
Gezelschap en tijd voor jezelf?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vertel!Wat is er nou precies zo dubbelzinnig aan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk programma!![]()
Maar ik keek het wel. soms![]()
Wie presenteerde dat ook alweer?
Het is min of meer zowel jullie sterkte als zwakte.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan van wie die opemerkingen komen.![]()
Maar verder heb je wel een punt.
Dan ben ik nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:38 schreef Twerk het volgende:
Dat kopje koffie wordt natuurlijk als dat gezelschap gezien
Als diehard koffieleut idd niet nee.quote:
Bedoel je dan niet tegenstrijdig ipv dubbelzinning?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gezelschap en tijd voor jezelf?![]()
Ohwja Hans en Marije/Mirije/Iets wat er op lijkt.quote:![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet tegenstrijdig ipv dubbelzinning?
Mireillequote:Ohwja Hans en Marije/Mirije/Iets wat er op lijkt.
Ik keek ook altijd Jerry Springer.
Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve mensen, het onderwerp van vanavond gaat over vakantie, kent u iemand die weleens op vakantie geweest is, of bent u misschien zelf weleens op vakantie geweest, bel dan, en vertel ons uw leuke vakantie-anekdote, want u kunt er een heerlijke huzarensalade mee winnen, die op een onverwacht moment bij u thuisbezorgd wordt, dus das een dubbele verrassing.
Ik keek het altijd met Janien! Stappen, dronken thuiskomen, frikandellen bakken en tv kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
MireilleJerry Springer heb ik ook te vaak gezien
broertjes en zusjes met wansmaak
Volgens mij heb ik al wel eens in een dergelijk topic gepost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.
Ok dan. Echt een vreselijk programma.. Schaamteloze chirstelijke propaganda. Sad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al wel eens in een dergelijk topic gepost.
Ik hoop dat LS een keertje gaat bellen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.
De goede oude tijd. Ik "hoor" zelfs wat weemoed doorklinken in jouw woorden. Ook omdat je de naam noemt van haar.. Mis je haar of heb je nog contact?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek het altijd met Janien! Stappen, dronken thuiskomen, frikandellen bakken en tv kijken.![]()
Steve, Steve, Steve!![]()
Ohw en cartoon network, hoe leuk was dat!
Gevonden: EO TV Helpdesk Livequote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok dan. Echt een vreselijk programma.. Schaamteloze chirstelijke propaganda. Sad.
Ja het was leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
De goede oude tijd. Ik "hoor" zelfs wat weemoed doorklinken in jouw woorden. Ook omdat je de naam noemt van haar.. Mis je haar of heb je nog contact?
Ik kwam tot 3:12 ofzo, ben een beetje te hyper.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
In mijn werkgeheugen zat nog een ontzettend leuke scene, waarin midden in een zeer ernstig gesprek overdreven werd ingezoomd op producten op tafel, en er werd ook een opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam tot 3:12 ofzo, ben een beetje te hyper.
Het is denk ik beter de herinnering de herinnering te laten.quote:
Mijn reactie:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gevonden: EO TV Helpdesk Live
Topic van een paar weken terug.
Dan moet je geen fragmenten posten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is denk ik beter de herinnering de herinnering te laten.
We zijn weer thuis vond ik nog een klasse beter dan alles van Ederveen eigenlijk, maar het is idd een beetje gedateerd.quote:Net als "We zijn weer thuis", wat geweldig was, maar op de DVD erg tegenviel.
Gelezen, ik zag het topic al in m'n AT lijst omhoogschieten.quote:
Ohw ok! Nah ik kende het hele programma niet, maar jullie zijn natuurlijk ook stukken ouderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De fictieve sponsor van Borreltijd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:20 schreef Twerk het volgende:
Het leek me ook echt zo'n programma (koffietijd) waar zo eind december dagelijks een schaal met 198 oliebollen stond en servetjes met een gouden randje. Merk poedersuiker overduidelijk in beeld. Ondanks dagelijks aandringen nog steeds na 4 dagen er 196 in de schaal.
Nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ok! Nah ik kende het hele programma niet, maar jullie zijn natuurlijk ook stukken ouder
Ohw 1996, toen had ik een leven,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.![]()
1996 zegt wiki, had Hoogezand toen al kabel?
Ik moest heel hard lachen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:24 schreef Peter6000 het volgende:
De Volkskrant staat ook alweer online.
[ afbeelding ]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?quote:
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?
Want als het uitsluitend om het stripje was, kan ik zo`n begeleidende zin voortaan wel achterwege laten.
Wat een verkapte manier om te vragen of jouw grapje geslaagd was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?
Want als het uitsluitend om het stripje was, kan ik zo`n begeleidende zin voortaan wel achterwege laten.
Welke link?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?
Ff een kusje gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?
Pricelessquote:Waar gebeurd:
Ooit belde er eens een man naar ik meen de helpdesk van IBM omdat hij een vraag had omtrend mailen.
Wat bleek nou: Hij vroeg waar hij de envelop in moest doen.. Hij was dus serieus aan het proberen om de envelop in het diskettestation te proppen
Medenachtmensquote:
Thats what fok is for! (Hopeloze gevallen)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Medenachtmens![]()
![]()
Maar ga zo toch maar nog even proberen te slapen. Ben verdorie net een kat, plemp mezelf op de meest onmogelijke tijden neer ergens of ik val in slaap tijdens een film en dan ben ik 's nachts weer klaarwakker. Hopeloos geval eigenlijk
Geweldige artiesten natuurlijk DM.. Mijn plaat van de dag is eigenlijk:quote:
Klik!quote:
Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thats what fok is for! (Hopeloze gevallen)![]()
Ik zei vanavond nog, ik denk wel dat ik vroeg zal slapen vannacht, maar ik ben nog zo wakker
Slaap lekker Morwen!![]()
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef Twerk het volgende:
De melodie net na 4:00 is zo geniaal en meeslepend.. I felt like crying de 1e keer dat ik het hoorde. Absoluut geniaal.
Clip is ook geniaal.
Is een sample uit de film "One got fat'" ... Je zou de film haast gaan kijken. Interessante kids/aapjes..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.
Clip is er wel één waar ik geïntrigeerd naar blijf kijken.
Ben je ook voor City dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Manu! Is het alweer tijd voor de ochtendploeg?
Kopenhagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Klein beetje vreemd met als naam Manu.. Maar tegen wie spelen ze?
Mm dit moeten ze thuis wel af kunnen maken. Spurs wordt lastig.quote:
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik magquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoelang ga je? Zodat we weten wanneer we ons zorgen moeten maken enzo?
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Frits heeft ook altijd leuke muziek.
De tekst is ook niet te vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik mag
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.
Denk je dat het niet mag dan?
Wheheheheh, ik zocht hootie and the blowfih, closingtime.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Uit m'n hoofd dan maar:quote:
Je weet dat als je hier songteksten plaatst op vrijdag je iemand moet bellen (mij in dit geval) om het te zingen?quote:
Zonder orgeltje zou ik het nummer geen recht doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet dat als je hier songteksten plaatst op vrijdag je iemand moet bellen (mij in dit geval) om het te zingen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonder orgeltje zou ik het nummer geen recht doen.
En ik vind dat het nog een kwartier donderdag is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:50 schreef Twerk het volgende:
Mooist moment van de dag is de nacht.
Grrrrrrrrrr...........reclame maken voor PSV?quote:
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester Cityquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrr...........reclame maken voor PSV?
Vind deze AZ freak niet zo'n strak plan.![]()
Goodmurning trouwens.
Ohja, de City-fan met Manu in zijn nickquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester City
Ik loop niet achter hoor maar ik heb nog pijn in mijn hoofd van vorig weekend zeg maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester City
quote:
Gevonden en genoteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:02 schreef Twerk het volgende:
Alles draait om de saus.. Werkelijk alles.
Hoe dat dan niet? Soort crisisgevalletje of zoiets?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen over nieuws van de dag.
Goed topic!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:02 schreef Twerk het volgende:
Alles draait om de saus.. Werkelijk alles.
Voortreffelijke saus iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe dat dan niet? Soort crisisgevalletje of zoiets?![]()
Oh ja, elders al gezet maar bij deze nog maar eens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |