Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thats what fok is for! (Hopeloze gevallen)![]()
Ik zei vanavond nog, ik denk wel dat ik vroeg zal slapen vannacht, maar ik ben nog zo wakker
Slaap lekker Morwen!![]()
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef Twerk het volgende:
De melodie net na 4:00 is zo geniaal en meeslepend.. I felt like crying de 1e keer dat ik het hoorde. Absoluut geniaal.
Clip is ook geniaal.
Is een sample uit de film "One got fat'" ... Je zou de film haast gaan kijken. Interessante kids/aapjes..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.
Clip is er wel één waar ik geïntrigeerd naar blijf kijken.
Ben je ook voor City dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Manu! Is het alweer tijd voor de ochtendploeg?
Kopenhagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Klein beetje vreemd met als naam Manu.. Maar tegen wie spelen ze?
Mm dit moeten ze thuis wel af kunnen maken. Spurs wordt lastig.quote:
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik magquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoelang ga je? Zodat we weten wanneer we ons zorgen moeten maken enzo?
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Frits heeft ook altijd leuke muziek.
De tekst is ook niet te vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik mag
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.
Denk je dat het niet mag dan?
Wheheheheh, ik zocht hootie and the blowfih, closingtime.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Uit m'n hoofd dan maar:quote:
Je weet dat als je hier songteksten plaatst op vrijdag je iemand moet bellen (mij in dit geval) om het te zingen?quote:
Zonder orgeltje zou ik het nummer geen recht doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je weet dat als je hier songteksten plaatst op vrijdag je iemand moet bellen (mij in dit geval) om het te zingen?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zonder orgeltje zou ik het nummer geen recht doen.
En ik vind dat het nog een kwartier donderdag is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:50 schreef Twerk het volgende:
Mooist moment van de dag is de nacht.
Grrrrrrrrrr...........reclame maken voor PSV?quote:
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester Cityquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrr...........reclame maken voor PSV?
Vind deze AZ freak niet zo'n strak plan.![]()
Goodmurning trouwens.
Ohja, de City-fan met Manu in zijn nickquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester City
Ik loop niet achter hoor maar ik heb nog pijn in mijn hoofd van vorig weekend zeg maar.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter, gister was Kopenhagen - Manchester City
quote:
Gevonden en genoteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:02 schreef Twerk het volgende:
Alles draait om de saus.. Werkelijk alles.
Hoe dat dan niet? Soort crisisgevalletje of zoiets?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf niets meer te zeggen over nieuws van de dag.
Goed topic!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:02 schreef Twerk het volgende:
Alles draait om de saus.. Werkelijk alles.
Voortreffelijke saus iddquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe dat dan niet? Soort crisisgevalletje of zoiets?![]()
Oh ja, elders al gezet maar bij deze nog maar eens:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is gewoon ondenkbaar. De saus heeft de spaghetti groot gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe zou spaghetti zijn zonder bolognese-saus...
Naar carbonara, of pesto, of kaas?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Volgens mij heb ik ooit wel pasta gehad zonder bolognese sausquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Pesto!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naar carbonara, of pesto, of kaas?
Volgens mij doen ze dat wel vakerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze ook een keertje gezien, toen was Recovering the Sattelites net uit.
Was een beetje kut want alle liedjes van August & Everything after hadden ze min of meer verkracht![]()
Round here tien minuten en dat soort grappen
Ik zit te genieten maar ja, ik ben ook een sausfreak dus dat gaat rap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]En goed voor inspiratie.. Een hele andere kookfilosofie imo.. uitgaan van de saus.
Mjah idd.. maar voor goede saus is altijd tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit te genieten maar ja, ik ben ook een sausfreak dus dat gaat rap.
En dat op de vroege ochtend!![]()
![]()
Pinkpop, eind vorige eeuw ergensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat wel vaker
Waar heb je ze trouwens gezien?
Moet zelf naar Ahoy omdat het concert in Den Bosch gecancelled was...
Ontbijtje op bed met een lekkere pesto-pastamaaltijd?quote:
Aaaaaaaaaaaaltijd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed met een lekkere pesto-pastamaaltijd?
Met saus van de Japanner schijnt het goed te doen te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet hier even kwijt dat spaghetti smerig is.
Je moeder kan niet koken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet hier even kwijt dat spaghetti smerig is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met saus van de Japanner schijnt het goed te doen te zijn

Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |