quote:
Dat is gewoon ondenkbaar. De saus heeft de spaghetti groot gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoe zou spaghetti zijn zonder bolognese-saus...
Naar carbonara, of pesto, of kaas?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Volgens mij heb ik ooit wel pasta gehad zonder bolognese sausquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Pesto!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naar carbonara, of pesto, of kaas?
Volgens mij doen ze dat wel vakerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze ook een keertje gezien, toen was Recovering the Sattelites net uit.
Was een beetje kut want alle liedjes van August & Everything after hadden ze min of meer verkracht![]()
Round here tien minuten en dat soort grappen
Ik zit te genieten maar ja, ik ben ook een sausfreak dus dat gaat rap.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:08 schreef Twerk het volgende:
[..]En goed voor inspiratie.. Een hele andere kookfilosofie imo.. uitgaan van de saus.
Mjah idd.. maar voor goede saus is altijd tijd.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik zit te genieten maar ja, ik ben ook een sausfreak dus dat gaat rap.
En dat op de vroege ochtend!![]()
![]()
Pinkpop, eind vorige eeuw ergensquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat wel vaker
Waar heb je ze trouwens gezien?
Moet zelf naar Ahoy omdat het concert in Den Bosch gecancelled was...
Ontbijtje op bed met een lekkere pesto-pastamaaltijd?quote:
Aaaaaaaaaaaaltijd!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ontbijtje op bed met een lekkere pesto-pastamaaltijd?
Met saus van de Japanner schijnt het goed te doen te zijnquote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet hier even kwijt dat spaghetti smerig is.
Je moeder kan niet koken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet hier even kwijt dat spaghetti smerig is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 06:31 schreef Twerk het volgende:
[..]
Met saus van de Japanner schijnt het goed te doen te zijn

Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |