Truequote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thats what fok is for! (Hopeloze gevallen)![]()
Ik zei vanavond nog, ik denk wel dat ik vroeg zal slapen vannacht, maar ik ben nog zo wakker
Slaap lekker Morwen!![]()
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:00 schreef Twerk het volgende:
De melodie net na 4:00 is zo geniaal en meeslepend.. I felt like crying de 1e keer dat ik het hoorde. Absoluut geniaal.
Clip is ook geniaal.
Is een sample uit de film "One got fat'" ... Je zou de film haast gaan kijken. Interessante kids/aapjes..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Muziek vind ik wel ontspannend, maar raakt me verder niet heel erg.
Clip is er wel één waar ik geïntrigeerd naar blijf kijken.
Ben je ook voor City dan?quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Manu! Is het alweer tijd voor de ochtendploeg?
Kopenhagenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:18 schreef Twerk het volgende:
Klein beetje vreemd met als naam Manu.. Maar tegen wie spelen ze?
Mm dit moeten ze thuis wel af kunnen maken. Spurs wordt lastig.quote:
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik magquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoelang ga je? Zodat we weten wanneer we ons zorgen moeten maken enzo?
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:02 schreef liesje1979 het volgende:
Frits heeft ook altijd leuke muziek.
De tekst is ook niet te vindenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als alles goed gaat van dinsdag t/m zaterdag geloof ik, maar moet straks eerst nog even aan arts vragen of ik mag
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je je zaterdag weer netjes hier meldt, anders ga ik me weer zorgen maken.
Denk je dat het niet mag dan?
Wheheheheh, ik zocht hootie and the blowfih, closingtime.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 05:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bus with no driver van Thelonious Monster staat niet op you-tube.
Uit m'n hoofd dan maar:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |