Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist ja..
![]()
Heb je nooit echt vrij?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, dag is een groot woord. Ik werd vrij laat wakker.
Maar ik heb een top avond gehad!![]()
Respect.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.![]()
Maar aan de andere kant is het wel een dankbaar beroep want je haalt altijd een ander uit de sores . .
Idd, voor m'n gevoel meer dan 40 uur per werkdag .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Respect.![]()
Dan werk je in de praktijk vast ook wel meer dan 40 uur p.w.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog uit eten geweest ofzo?
Gezellig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja eten!!!![]()
Nee, we hebben alleen in de kroeg gezeten!
Ja!quote:
Lekker uitgeslapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!We kregen bij het 2e wijntje al spontaan een glas water erbij van de ober!
![]()
![]()
En jij? leuke dag gehad? Nog net zo vrolijk als gister?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen.![]()
Dat was er gisteren bij ingeschoten, ik had een een dutje gedaan van een paar uur in bijna twee dagen
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ohja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:17 schreef Twerk het volgende:
Was dat ooit niet zo'n programma vroeger? Staat me iets van bij dat mijn ma dat weleens aan het koekeloeren was.
Ligt er natuurlijk wel aan van wie die opemerkingen komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakken
Nietszeggende, kleine opmerkingen of woorden kunnen al een chaos in hun brein creeeren.. It just has to be this way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |