Koop wel een berg gevulde koekenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Soury! Dat meen je niet! Ik heb hem ook niet zien liggen bij het weggaan?
Maar gelukkig was ie er nog!!![]()
Had je onze ober ervoor?!
Goedenavond Fok!![]()
Thnx Fritsie ik wilde al naar bed. Effe de finish kijken en dan....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cali-for-ni-yah?
Ze zijn al binnen. Nu herhaling op ES.
Beter een goede wijn dan een verre buur . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
Peter top OP!![]()
Openluchtmuseum? Wat?![]()
We kregen ook nog een wijntje van de buren
Ja hahahaha! Maar nu kunnen we dus geen foto's op fok zetten he?quote:
Precies dat had....euh.....hoe heette hij nou? heel goed bedacht voor ons!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Beter een goede wijn dan een verre buur . . .
Hing gelijk inde foon... Ik ga morgenmiddag wel op en neer. Geen probleem ik ben opgelucht. Kreeg het spaans benauwd toen ik de foto's wilde zienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hahahaha! Maar nu kunnen we dus geen foto's op fok zetten he?![]()
Maar wat fijn dat hij gevonden is man!
Ja eigenlijk best lomp, we zijn ook zo weggelopen zonder achterom te kijken!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hing gelijk inde foon... Ik ga morgenmiddag wel op en neer. Geen probleem ik ben opgelucht. Kreeg het spaans benauwd toen ik de foto's wilde zien
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik gaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk best lomp, we zijn ook zo weggelopen zonder achterom te kijken!
Ohw en ik stapte gewoon bij 1 van de deuren van de tram in. In den haag kan dat gewoon, daar heb je niet van die stomme hekjes. En toen zat ik vast, want ik had geen ov chipkaart, en met een strippenkaart moet je dus voorin stappen blijkbaar
Slaap lekker Soury!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik ga
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap het niet ik ben meestal wel allert.. Maar de camera lag vast niet op tafel ???? Maar goed eind goed al goed .. Ik ga
Uiteindelijk wel. Maar ik drink er eerst nog ééntje op. Wat drink jij? Een witte?quote:
Ja ik twijfel nog tussen een wit wijntje, of water.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar ik drink er eerst nog ééntje op. Wat drink jij? Een witte?
Als je maar niet van mij verwacht dat ik water bij de wijn ga doen . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog tussen een wit wijntje, of water.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:02 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je maar niet van mij verwacht dat ik water bij de wijn ga doen . . .
ZIt in de 24 uurs dienst maar als ik niet wordt opgeroepen kan ik net zo goed gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je zei net nog goedemorgen toch?
Oké. Hoe veel uur sta je nog stand-by?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:10 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
ZIt in de 24 uurs dienst maar als ik niet wordt opgeroepen kan ik net zo goed gaan slapen.
Hier niet . . . Tenminste niet trager dan anders . . .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie!
Wat is Fok traag? of ligt het aan mij? Ik heb geen zin om overnieuw op te starten.
24/7quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké. Hoe veel uur sta je nog stand-by?
Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Juist ja..
![]()
Heb je nooit echt vrij?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, dag is een groot woord. Ik werd vrij laat wakker.
Maar ik heb een top avond gehad!![]()
Respect.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:17 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Nope, ben slotenmaker van beroep en de enige in de regio. Eigenlijk is het dus 24/7/52.![]()
Maar aan de andere kant is het wel een dankbaar beroep want je haalt altijd een ander uit de sores . .
Idd, voor m'n gevoel meer dan 40 uur per werkdag .quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Respect.![]()
Dan werk je in de praktijk vast ook wel meer dan 40 uur p.w.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog uit eten geweest ofzo?
Gezellig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja eten!!!![]()
Nee, we hebben alleen in de kroeg gezeten!
Ja!quote:
Lekker uitgeslapen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!We kregen bij het 2e wijntje al spontaan een glas water erbij van de ober!
![]()
![]()
En jij? leuke dag gehad? Nog net zo vrolijk als gister?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 02:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen.![]()
Dat was er gisteren bij ingeschoten, ik had een een dutje gedaan van een paar uur in bijna twee dagen
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ohja!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Betrek het 's op je zelf voor de verandering.
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:17 schreef Twerk het volgende:
Was dat ooit niet zo'n programma vroeger? Staat me iets van bij dat mijn ma dat weleens aan het koekeloeren was.
Ligt er natuurlijk wel aan van wie die opemerkingen komen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:18 schreef Twerk het volgende:
[..]
Vrouwen zijn best schattig, maar toch wel enorm onzekere wezens diep van binnen. Probeer er niet zo op in te hakken
Nietszeggende, kleine opmerkingen of woorden kunnen al een chaos in hun brein creeeren.. It just has to be this way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |