Het is denk ik beter de herinnering de herinnering te laten.quote:
Mijn reactie:quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gevonden: EO TV Helpdesk Live
Topic van een paar weken terug.
Dan moet je geen fragmenten posten.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is denk ik beter de herinnering de herinnering te laten.
We zijn weer thuis vond ik nog een klasse beter dan alles van Ederveen eigenlijk, maar het is idd een beetje gedateerd.quote:Net als "We zijn weer thuis", wat geweldig was, maar op de DVD erg tegenviel.
Gelezen, ik zag het topic al in m'n AT lijst omhoogschieten.quote:
Ohw ok! Nah ik kende het hele programma niet, maar jullie zijn natuurlijk ook stukken ouderquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De fictieve sponsor van Borreltijd.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:20 schreef Twerk het volgende:
Het leek me ook echt zo'n programma (koffietijd) waar zo eind december dagelijks een schaal met 198 oliebollen stond en servetjes met een gouden randje. Merk poedersuiker overduidelijk in beeld. Ondanks dagelijks aandringen nog steeds na 4 dagen er 196 in de schaal.
Nou zeg dat wel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ok! Nah ik kende het hele programma niet, maar jullie zijn natuurlijk ook stukken ouder
Ohw 1996, toen had ik een leven,quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel.![]()
1996 zegt wiki, had Hoogezand toen al kabel?
Ik moest heel hard lachen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:24 schreef Peter6000 het volgende:
De Volkskrant staat ook alweer online.
[ afbeelding ]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?quote:
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?
Want als het uitsluitend om het stripje was, kan ik zo`n begeleidende zin voortaan wel achterwege laten.
Wat een verkapte manier om te vragen of jouw grapje geslaagd was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, of ook om de link met de kwaliteitskrant die ik legde?
Want als het uitsluitend om het stripje was, kan ik zo`n begeleidende zin voortaan wel achterwege laten.
Welke link?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?
Ff een kusje gevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uitsluitend om het stripje, maar hé, misschien dat andere mensen wel op de link klikken?
Pricelessquote:Waar gebeurd:
Ooit belde er eens een man naar ik meen de helpdesk van IBM omdat hij een vraag had omtrend mailen.
Wat bleek nou: Hij vroeg waar hij de envelop in moest doen.. Hij was dus serieus aan het proberen om de envelop in het diskettestation te proppen
Medenachtmensquote:
Thats what fok is for! (Hopeloze gevallen)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 04:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Medenachtmens![]()
![]()
Maar ga zo toch maar nog even proberen te slapen. Ben verdorie net een kat, plemp mezelf op de meest onmogelijke tijden neer ergens of ik val in slaap tijdens een film en dan ben ik 's nachts weer klaarwakker. Hopeloos geval eigenlijk
Geweldige artiesten natuurlijk DM.. Mijn plaat van de dag is eigenlijk:quote:
Klik!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |