Verschrikkelijk programma!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, elke dag om tien uur op rtl 4, na de herhaling van GTST. Vaak gezien in m'n studententijd, lekker camp.
Met het boodschappenspel en de intro van de gast altijd: "Hij presenteert het nieuwe programma bla bla en hij is hier vandaag bla bla, en hoe drink hij z'n koffie?"

Vertel!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaker ik die leader hoor des te genialer ik 'm vind,.
Zo dubbelzinnig![]()

Gezelschap en tijd voor jezelf?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vertel!Wat is er nou precies zo dubbelzinnig aan?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk programma!![]()
Maar ik keek het wel. soms![]()
Wie presenteerde dat ook alweer?

Het is min of meer zowel jullie sterkte als zwakte.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan van wie die opemerkingen komen.![]()
Maar verder heb je wel een punt.

Dan ben ik nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:38 schreef Twerk het volgende:
Dat kopje koffie wordt natuurlijk als dat gezelschap gezien

Als diehard koffieleut idd niet nee.quote:

Bedoel je dan niet tegenstrijdig ipv dubbelzinning?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gezelschap en tijd voor jezelf?![]()
Ohwja Hans en Marije/Mirije/Iets wat er op lijkt.quote:![]()

quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet tegenstrijdig ipv dubbelzinning?
Mireillequote:Ohwja Hans en Marije/Mirije/Iets wat er op lijkt.
Ik keek ook altijd Jerry Springer.

Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
Lieve mensen, het onderwerp van vanavond gaat over vakantie, kent u iemand die weleens op vakantie geweest is, of bent u misschien zelf weleens op vakantie geweest, bel dan, en vertel ons uw leuke vakantie-anekdote, want u kunt er een heerlijke huzarensalade mee winnen, die op een onverwacht moment bij u thuisbezorgd wordt, dus das een dubbele verrassing.

Ik keek het altijd met Janien! Stappen, dronken thuiskomen, frikandellen bakken en tv kijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
MireilleJerry Springer heb ik ook te vaak gezien
broertjes en zusjes met wansmaak

Volgens mij heb ik al wel eens in een dergelijk topic gepost.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.

Ok dan. Echt een vreselijk programma.. Schaamteloze chirstelijke propaganda. Sad.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al wel eens in een dergelijk topic gepost.

Ik hoop dat LS een keertje gaat bellen!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dit soort nietszeggend geneuzel idd helpt me er aan herinneren dat er ook nog een klaag-topic moet komen over het programma Helpdesk van de EO.

De goede oude tijd. Ik "hoor" zelfs wat weemoed doorklinken in jouw woorden. Ook omdat je de naam noemt van haar.. Mis je haar of heb je nog contact?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik keek het altijd met Janien! Stappen, dronken thuiskomen, frikandellen bakken en tv kijken.![]()
Steve, Steve, Steve!![]()
Ohw en cartoon network, hoe leuk was dat!

Gevonden: EO TV Helpdesk Livequote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:52 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ok dan. Echt een vreselijk programma.. Schaamteloze chirstelijke propaganda. Sad.

Ja het was leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:53 schreef Twerk het volgende:
[..]
De goede oude tijd. Ik "hoor" zelfs wat weemoed doorklinken in jouw woorden. Ook omdat je de naam noemt van haar.. Mis je haar of heb je nog contact?

Ik kwam tot 3:12 ofzo, ben een beetje te hyper.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:45 schreef Peter6000 het volgende:

In mijn werkgeheugen zat nog een ontzettend leuke scene, waarin midden in een zeer ernstig gesprek overdreven werd ingezoomd op producten op tafel, en er werd ook een opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 03:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kwam tot 3:12 ofzo, ben een beetje te hyper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |