quote:
Dan had de top3 er heel anders uitgezienquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:09 schreef MASD het volgende:
3FM luisteraars zijn 15-jarige meisjes.
Dat ben ik totaal niet met je eens. Ik kan dat nummer elke dag luisterenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Clocks verveeld snel en is weinig spannend. Ik snap er niks van.
K3quote:
chipsquote:
Sorryquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel spelfouten kun je in een topic tegenkomen
5.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:27 schreef donroyco het volgende:
Hoeveel spelfouten kun je in een topic tegenkomen
Je moet het wel cool schrijven:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/292176quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:12 schreef belsen het volgende:
Heeft iemand de hele lijst?
Ik las dat Coldplay op 1 én 2 (Viva la vida) stond.
quote:
zerozeroos riekwest top hondurtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:49 schreef DrDentz het volgende:
'00s Request Top 100'. Hoe spreek je dat uit?
't Is de eerste zin uit je OP, zodat mensen aan de verpakking ook kunnen zien waar het om gaat.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:51 schreef tong80 het volgende:
Als je mijn TT verandert maak er dan wat van
Omdat die van Joe Satriani isquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:17 schreef Roi het volgende:
ja balagelijk dat clocks het geworden is, waaorm niet viva la vida?!?!?!
ah, ok, maakt idd een heel verschilquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij is het gewoon een lijstje van meest aangevraagde nummers. Mijn inziens is dat nog iets anders als de top 100 kiezen van dit millenium. Natuurlijk zullen er dan wel raakvlakken zijn, maar het uitgangspunt is anders.
En op 2!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:36 schreef cafca het volgende:
Ja belachelijk inderdaad. Kane hoort natuurlijk op 1!
Ik zat laatst Kraftwerk te luisteren en toen kwamen er ook een paar identieke Coldplay-Hits voorbijquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:29 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij is het gewoon een lijstje van meest aangevraagde nummers. Mijn inziens is dat nog iets anders als de top 100 kiezen van dit millenium. Natuurlijk zullen er dan wel raakvlakken zijn, maar het uitgangspunt is anders.
Die lijst werd toch bepaald door hoeveel keer een nummer was aangevraagd?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:06 schreef Larry-Laffer het volgende:
Zijn er mensen hier die daadwerkelijk gestemd hebben eigenlijk? Volgens mij zijn het ook gewoon een bepaald soort mensen dat mee doet aan zulke dingen.
Ja, klopt. Indirect stem je daarmee dus op je favoriete nummer van de 21e eeuw.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die lijst werd toch bepaald door hoeveel keer een nummer was aangevraagd?
Nee, dan stem je enkel op het nummer wat je graag wilt horen. Dat hoeft absoluut niet hetzelfde nummer te zijn wat je het beste nummer van 2000 tot nu vindt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:23 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ja, klopt. Indirect stem je daarmee dus op je favoriete nummer van de 21e eeuw.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dan stem je enkel op het nummer wat je graag wilt horen. Dat hoeft absoluut niet hetzelfde nummer te zijn wat je het beste nummer van 2000 tot nu vindt.
Ik ook!quote:
Beter is het niet te verwoorden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |