Leuk cv pakquote:
quote:
Sure, sure, maar als je dat voorstelt heb je een blauw oog te pakkenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Sander het volgende:
En bedankt voor de fipo vanaf m'n werk
Which reminds me, ik moet nog een knotsen-fipo voor IB hosselen
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, wsquote:
owquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, ws
hej, ben jij niet die ene djquote:
maar woont inmiddels in de regio Nijmegenquote:
Arm jungskequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar woont inmiddels in de regio Nijmegen
Ik mis de Osse rookworstgeur ookquote:
Zo dronken ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef Sander het volgende:
Ik ben op het station, met een kop koffie, op de trein aant wachten. Het had net zo goed 7 uur 's ochtends kunnen zijn
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Mikkie het volgende:
Op zich goed dat 'ie dan aangehouden is, alleen zo jammer van de vertraging inderdaad...
Het mag wat kosten op zo'n late treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:49 schreef Sander het volgende:
[..]
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.
ook saaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Gefeliciteerd! Wanneer kijkavond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef gers het volgende:
[..]
ook saai![]()
me eerste uitnodiging via kamernet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Nou ik msn vrijwel nooit meer, maar op stage vind ik het wel irritant dat ik er niet op kan. Toch een stukje extra afleidingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
Zelfs dus.
Maar dat wist ik niet. Over burgerlijk gesproken.
En dat is dus precies waarom je er niet op kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou ik msn vrijwel nooit meer, maar op stage vind ik het wel irritant dat ik er niet op kan. Toch een stukje extra afleiding
Joh. Op m'n vorige stage was het juist verplicht, via msn moest je ook met je collega's communiceren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom je er niet op kan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, had ik al gezegd: vakantieieieieie!?
nee, geen plannen, alleen vrijdag naar de motorbeursquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joh. Op m'n vorige stage was het juist verplicht, via msn moest je ook met je collega's communiceren.
[..]
Nee hoor dat is chill voor jou
Nog plannen?
Ik ook niet, zijn we samen zielig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan vakantieVolgens mij heb ik dat helemaal niet?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook niet, zijn we samen zielig!
Gaat ie over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet van 't weekend de hele inleiding van m'n bachelorscriptie schrijven
Dat heb ik vorige week nog zitten vertellenquote:
Daarvoor moet ik eigenlijk nog even in de dataset kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kwantificeer je ouderlijke controle en hechting?
Het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh je krijgt een volledige dataset aangeleverd, suf.
Je vindt het onderwerp niks?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zó blij dat ik geen pedagogiek doe
maar succes iig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef LastRequest het volgende:
Nou ik ben er vandoor
Heb voor stage een afspraak in Den Bosch oeteldonk
oeteldonk, echt waar debiele brabandse gewoontequote:
Voor het grootste deel ben je met statistiek bezig en niet met 't pedagogische deel van 't probleem, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
Je vindt het onderwerp niks?Het enige dat mij trekt is de delinquentie en de eventuele risicofactoren. Ik heb nu dus een paar risicofactoren eruit geplukt, en da's wel interessant om onderzoek mee te doen
. Driekwart van de pedagogiek vind ik ook ruk. Dat gezeik met kinderen met leesproblemen, leerproblemen, autisme e.d., dat ze me allemaal aan m'n reet rotten.
Dat ben ik helemaal met je eens. In de inleiding verdiep je je wel in het probleem, dan lees je ook allemaal achtergrondliteratuur en daar doe je nog wel een hoop kennis uit op, maar het onderzoek zelf zuigt inderdaad big time. De methode beschrijven is kut, die analyses zijn driewerf kut. Alleen in de conclusie/discussie ben je nog met je eigen uitkomsten bezig, maar verder is het voornamelijk statistiek inderdaad. Ontzettend jammer, aangezien ik in de toekomst toch niks met onderzoek wil gaan doen...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor het grootste deel ben je met statistiek bezig en niet met 't pedagogische deel van 't probleem, dat is wel jammer.
ik ben gewoon niet zo maatschappelijk ingesteldquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vindt het onderwerp niks?Het enige dat mij trekt is de delinquentie en de eventuele risicofactoren. Ik heb nu dus een paar risicofactoren eruit geplukt, en da's wel interessant om onderzoek mee te doen
. Driekwart van de pedagogiek vind ik ook ruk. Dat gezeik met kinderen met leesproblemen, leerproblemen, autisme e.d., dat ze me allemaal aan m'n reet rotten.
Ik heb het ook niet verzonnenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
oeteldonk, echt waar debiele brabandse gewoonte
Ik geef je ook nergens de schuld van hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet verzonnen
En eik vind ik het nog niet eens leuk ook
Ja en nee, je kan niet dat 't ontzettend nuttig is om alle facetten van zo'n onderzoek te zien, te analyseren en een keer zelf uit te voeren. Als je andere onderzoeken leest (bijv. in de krant) ben je meteen een stuk kritischer en vraag je je af hoe ze eea opgezet hebben (merk ik iig).quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:57 schreef Mikkie het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens. In de inleiding verdiep je je wel in het probleem, dan lees je ook allemaal achtergrondliteratuur en daar doe je nog wel een hoop kennis uit op, maar het onderzoek zelf zuigt inderdaad big time. De methode beschrijven is kut, die analyses zijn driewerf kut. Alleen in de conclusie/discussie ben je nog met je eigen uitkomsten bezig, maar verder is het voornamelijk statistiek inderdaad. Ontzettend jammer, aangezien ik in de toekomst toch niks met onderzoek wil gaan doen...
You got good marks!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaring dingdingdingding*
En je had hoofdpijn zeker?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, er was iets verkeerd gevallen en was mega-misselijk
Dat is zeker waar, maar dat is een attitude die je je aanleert in de loop van je opleiding. Die heb ik al best wel voor een deel. Het onderzoeken zélf, al die statistiek ook echt uitvoeren, daar heb ik niks meequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan niet dat 't ontzettend nuttig is om alle facetten van zo'n onderzoek te zien, te analyseren en een keer zelf uit te voeren. Als je andere onderzoeken leest (bijv. in de krant) ben je meteen een stuk kritischer en vraag je je af hoe ze eea opgezet hebben (merk ik iig).
Neequote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:12 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie je stage is rond begrijp ik of
Nou, iets brakker dan ik dacht, zullen we het daarop houden? Verdomme ook helemaal vanaf heyendaal naar huis moeten wandelen met mijn zatte kutkopquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt weer eens een zware kater?
ah okquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
NeeM'n brieven zijn nog niet eens de deur uit
. Dit gaat enkel over m'n bachelorscriptie, dat staat bij ons helemaal los van stage
.
Dollars!quote:
Welke vriend? Jon de laydeesman?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Dollars!
Vriend van me hosselt een nummer. Ik van 'hey, doe dat nummer eens?'. En d'r dan gauw smsen. Whehe
Nee, niels, jonge gast.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welke vriend? Jon de laydeesman?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Dollars!
Vriend van me hosselt een nummer. Ik van 'hey, doe dat nummer eens?'. En d'r dan gauw smsen. Whehe
Ik snap 'm niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:21 schreef Sander het volgende:
[..]
Dollars!
ik ben studentquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent student of je bent t niet
True thatquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... Java is af en toe echt te ingewikkeld
Go NetBeans
Echte studenten hebben allang geen OV meerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:56 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben studentmaar ik hab dan ook OV
tenminstequote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echte studenten hebben allang geen OV meer
ik heb alweer 3 nieuwe bronnen bijgeschrevenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
Zit hier nu betaald te hacken/muziek te luisteren/te fokken/ koffie te drinken en nog heb ik geen zin om hier te zijn
quote:
insert flauwe opmerkingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef IrishBastard het volgende:
IB groep
Ik voel me op en top na een dikke anderhalf uur slaapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zit te denken of ik me beter voel als ik een uurtje ga slapen
Klopt ja. Met een beetje mazzel krijg je compensatie voor opgelopen studievertraging. Het is niet schokkend, maar toch mooi een paar maanden beursquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:50 schreef IrishBastard het volgende:
Gister trouwens gesprek met studieadviseur gehad, en in overleg besloten dat ik alleen de 1e jaarsvakken ga doen dit semester (moet er nog 3, zijn redelijk pittig), omdat het me sowieso nu niet gaat lukken om alles te doen. Daarbij loop ik alweer redelijk achter, en dat zie ik niet zo één, twee, drie veranderen. Waarschijnlijk doe ik er 1 tweedejaars vak bij, omdat het erg leuk, en niet te moeilijk is.
Al met al een beste studievertraging dus. Overigens wel wat te regelen met bijvoorbeeld IB groep, maar moet dus melding gaan maken bij Dienst Studentenzaken, zodat dat niet een 'achteraf verhaal' wordt.
Niet te druk om maken. Volgend jaar weer een kans, die studie loopt niet wegquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, houdt echter ook in, dat ik mijn herkansingen niet ga doen/halen, wat er op neerkomt dat ik dit jaar érg weinig punten binnen zal harken
mijn zusje heeft pancakes gemaaktquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga lekker deze tortilla maken nu
wel met wat meer groente dan er in het recept staat, dat wel
Drukquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:37 schreef gers het volgende:
hoe was eigenlijk het gangfeest ?
Woarst fleisch?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga lekker deze tortilla maken nu
wel met wat meer groente dan er in het recept staat, dat wel
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is echt niet elke maaltijd nodig hoor
Als iedereen op de wereld 1 dag per week geen vlees zou eten zou de CO2 uitstoot al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zijn dan nu het geval is.quote:
Fuck dat, dat is toch geen argument johquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Als iedereen op de wereld 1 dag per week geen vlees zou eten zou de CO2 uitstoot al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zijn dan nu het geval is.
je kan er natuurlijk altijd zelf gehakt doorheen gooienquote:
noesquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:42 schreef Dupje het volgende:
[..]
Als iedereen op de wereld 1 dag per week geen vlees zou eten zou de CO2 uitstoot al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder zijn dan nu het geval is.
Wel voor mij om geen vlees te eten. Ben al jaar of 8 vegetarierquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, dat is toch geen argument joh
Ow, je bent er zo eenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wel voor mij om geen vlees te eten. Ben al jaar of 8 vegetarier
ow jij bent diegene waarvoor ik al 8 jaar 2 stuks vlees eetquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Wel voor mij om geen vlees te eten. Ben al jaar of 8 vegetarier
Nimmerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
na die gourmet van gisteren heb ik wel even genoeg vlees op
Perfect gebruik maken van je tijdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
Net ff naar de turk op de Graafseweg geweest, 6 pack HJ grand prestige, nieuwe stash wiri gehaald en toen ik weer bij de turk kwam was mijn voer klaar... multitasken ftw
Yupzquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Perfect gebruik maken van je tijd
En Grand Prestige![]()
Is ook niet mijn eerste redenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, je bent er zo een![]()
Nou ja, moet kunnen jouw keuze, maar het feit het CO2 uitstoot zou voorkomen is mijns inziens een debiele reden om geen vlees te eten zeker gezien het feit dat de CO2 uitstoot van de bioindustrie maar een fractie is van de hoeveelheid broeikas gassen die dagelijks wereldwijd in de biosfeer terechtkomen.
Als je dan toch een eco hippie wil zijn zul je echt met iets beters moeten aankomen![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow jij bent diegene waarvoor ik al 8 jaar 2 stuks vlees eet
and i love itquote:
Want die dieren zijn zielig zekerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Is ook niet mijn eerste redenHet begon met een gesprek met iemand die wist hoe dieren dood gemaakt werden
Jaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want die dieren zijn zielig zeker
waar komt de rest vandaan ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:06 schreef Sander het volgende:
Meh, de huidige door mensen veroorzaakte CO2 uitstoot is dacht ik 3% van de totale uitstoot aan CO2.
autos zijn ook door de mens veroorzaakt lijkt mequote:
Ik vind wel dat er wat beter met die beesten om gegaan kan worden.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want die dieren zijn zielig zeker
Hehe daar ben ik al!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
yeah, kom je ook naar het XFA forum?
Goedzooooooooooo gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:48 schreef Sander het volgende:
Onderzoeksmethoden gehaald!30 studiepunten baby, yeah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet lezen als je de film nog wil zien, en t is een aanrader
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
vertelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Sander het volgende:
Fuck, ik had net een briljante en overwachte avond uit!
Om kort te gaan: over het algemeen is de schade voor eigen rekening. Zwakkere deelnemer, kind, geen inzicht, verwachting, etc.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
godverdomme, typ ik een mooi topic geeft ie n error kutfok
dan maar simpel: mikkie wie is er schuldig als ik uitwijk omdat iemand zomaar de straat opspringt, en ik maak door mijn uitwijkmaneuvre schade (ik reed niet te hard en die maneuvre van die persoon lag niet in de lijn der verwachtingen om t zo te zeggen)
en t is niet bij mij gebeurd maar las het hier min of meer
Daar gaat mijn geld!
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:18 schreef Sander het volgende:
Fuck, ik had gister een briljante en overwachte avond uit!
zeker.... Was ook wel 'onverwacht leuk' was namelijk totaal ongeplanned en we gingen salsa dansenquote:
Op een gegeven moment kun je de laptop toch laten lopen, terwijl je gaat sporten?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Ik zit nog te twijfelen wat ik ga doen:
Clean install van Windows op m'n laptop (geeft errors, en wordt traag als dikke stront), of straks even een uurtje sporten
Nouja, als ik nou begin met laptop, kan ik misschien ook nog sporten
Herkenbaar, maar ook een heel goed teken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, gister vrienden hier en voor je 't weet is het alweer half 4
. Wel gezellig
.
awwwwwwwquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
zojuist ff plaatjes vanmezelf in US gepost... nooit gedacht dat ik zoiets zou doen
Tandpastaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:21 schreef Dupje het volgende:
Iemand een idee hoe dat spul heet waarmee je gaatjes in de muur dicht kan smeren?
Dat is echt waar hoor, weet je hoeveel mensen dat doenquote:
Onverwachte armoede ineens?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:35 schreef Californium het volgende:
volgens mij is er iets niet goed gegaan met mijn erasmusbeurs betaling
failquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:32 schreef Mikkie het volgende:
Mikkiefail, trouwens. Ik had al twee weken geen geluid bij Youtube en andere Flash-sites. Spellen, Winamp en andere software enzo werkten echter wel allemaal. Ik allemaal softwarematige aanpassingen zitten doen, flash opnieuw installeren etc. Kijk ik net naar de controlunit van m'n speakerset, blijkt dat één van de vier stekkertjes er maar half in zit
.
Mikkiepwnd.
onverwacht rijkquote:
Die dingen storten ze toch heel vaak in één keer? Zou dat bedrag kunnen kloppen? Zo niet, geld wegzetten, je bek houden, en wachten tot ze het terug komen halenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
onverwacht rijkze hebben mijn volledige erasmusbeurs in 1 keer overgemaakt, of ze hebben per ongeluk bij de betaling een nulletje te veel gezet
Alabastine? Okquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt waar hoor, weet je hoeveel mensen dat doen. Maar anders zoek je waarschijnlijk van die Alabastine-shit
.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:57 schreef De_Ananas het volgende:
800 miljard dollar is 623.17 euro en omgerekend naar frikandellen is dat (bij een prijs van 1.39 voor 20 stuks bij de AH) 8966 miljard frikandellen. Dat is 1280 frikandellen per persoon (ga uit van 7 miljard mensen) waardoor je dus bijna 4 jaar lang elke dag een frikandel kan eten.In een frikandel zitten ongeveer 200 kcal. Dat betekend dat je dan dus elke persoon 10% van hun dagelijkse behoefte geeft als ze 1 frikandel per dag eten.
Omgerekend naar Afrika:
8966 miljard frikandellen gedeeld door 900 miljoen inwoners is 10.000 frikandellen per persoon. Als je 10 frikandellen per dag eet dan zit je al aan voldoende Kcal. 10.000/365/10 = 2.7 jaar. Van 800 miljard dollar kan heel Afrika dus voldoende frikandellen eten voor 2.7 jaar.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
In IJsland schijn je een leuke rente te kunnen krijgen.
ik heb nu 5,8 voor een half jaarquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
De verpakking is oranje. Succesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Alabastine? OkGa ik dat even in een winkel zoeken
CEB is niet IJslands, maar levert nog steeds 5% op. Of MoneyYou geloof ik 5,1%...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier komen ze ook over de dijk, argh!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en ik hoor hier continu carnavalsherrie
Komt net ook zo'n gare wagen voorbij rijden
Carnaval
ja, nee, want daar ben je veiligquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hier komen ze ook over de dijk, argh!
Ik denk dat ik zo naar de stad vlucht
Daarom ookquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, nee, want daar ben je veilig![]()
nee, jij irriteert je aan onsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, men irriteert zich het hele jaar aan jullie. Nu een keer andersom.
Ik snap mquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. ik bedoelde niet dat je daar niet veilig bent...
Dat zei ik niet snollebol, en nee dat dacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
nee, jij irriteert je aan onsda's wat anders
Sterktequote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik snap m
Maar ben nu toch naar de stad!
alleen Yashi mag mij snolliebol noemenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet snollebol, en nee dat dacht ik ook niet.
Sinds snollebol.nl vind ik 't een prachtig woordquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen Yashi mag mij snolliebol noemen
En poedeliewoepsie dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen Yashi mag mij snolliebol noemen
Waarom denk ik nu meteen aan fielewapsie?quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ik stem voor het woord van 2009 op fielewapsie, serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |