Leuk cv pakquote:
quote:
Sure, sure, maar als je dat voorstelt heb je een blauw oog te pakkenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Sander het volgende:
En bedankt voor de fipo vanaf m'n werk
Which reminds me, ik moet nog een knotsen-fipo voor IB hosselen
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, wsquote:
owquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, ws
hej, ben jij niet die ene djquote:
maar woont inmiddels in de regio Nijmegenquote:
Arm jungskequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar woont inmiddels in de regio Nijmegen
Ik mis de Osse rookworstgeur ookquote:
Zo dronken ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef Sander het volgende:
Ik ben op het station, met een kop koffie, op de trein aant wachten. Het had net zo goed 7 uur 's ochtends kunnen zijn
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Mikkie het volgende:
Op zich goed dat 'ie dan aangehouden is, alleen zo jammer van de vertraging inderdaad...
Het mag wat kosten op zo'n late treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:49 schreef Sander het volgende:
[..]
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.
ook saaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Gefeliciteerd! Wanneer kijkavond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef gers het volgende:
[..]
ook saai![]()
me eerste uitnodiging via kamernet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Nou ik msn vrijwel nooit meer, maar op stage vind ik het wel irritant dat ik er niet op kan. Toch een stukje extra afleidingquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:26 schreef Mikkie het volgende:
Zelfs dus.
Maar dat wist ik niet. Over burgerlijk gesproken.
En dat is dus precies waarom je er niet op kanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou ik msn vrijwel nooit meer, maar op stage vind ik het wel irritant dat ik er niet op kan. Toch een stukje extra afleiding
Joh. Op m'n vorige stage was het juist verplicht, via msn moest je ook met je collega's communiceren.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat is dus precies waarom je er niet op kan.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, had ik al gezegd: vakantieieieieie!?
nee, geen plannen, alleen vrijdag naar de motorbeursquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Joh. Op m'n vorige stage was het juist verplicht, via msn moest je ook met je collega's communiceren.
[..]
Nee hoor dat is chill voor jou
Nog plannen?
Ik ook niet, zijn we samen zielig!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:47 schreef Mikkie het volgende:
Hoe komen jullie allemaal aan vakantieVolgens mij heb ik dat helemaal niet?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook niet, zijn we samen zielig!
Gaat ie over?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet van 't weekend de hele inleiding van m'n bachelorscriptie schrijven
Dat heb ik vorige week nog zitten vertellenquote:
Daarvoor moet ik eigenlijk nog even in de dataset kijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe kwantificeer je ouderlijke controle en hechting?
Het moet wel leuk blijvenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh je krijgt een volledige dataset aangeleverd, suf.
Je vindt het onderwerp niks?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zó blij dat ik geen pedagogiek doe
maar succes iig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |