Leuk cv pakquote:
quote:
Sure, sure, maar als je dat voorstelt heb je een blauw oog te pakkenquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Sander het volgende:
En bedankt voor de fipo vanaf m'n werk
Which reminds me, ik moet nog een knotsen-fipo voor IB hosselen
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, wsquote:
owquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Van knotsenburg, het vorige topic. IB wil graag een bijbehorende fipo. Achter een spoiler, ws
hej, ben jij niet die ene djquote:
maar woont inmiddels in de regio Nijmegenquote:
Arm jungskequote:Op donderdag 19 februari 2009 21:10 schreef gers het volgende:
[..]
maar woont inmiddels in de regio Nijmegen
Ik mis de Osse rookworstgeur ookquote:
Zo dronken ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:24 schreef Sander het volgende:
Ik ben op het station, met een kop koffie, op de trein aant wachten. Het had net zo goed 7 uur 's ochtends kunnen zijn
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:42 schreef Mikkie het volgende:
Op zich goed dat 'ie dan aangehouden is, alleen zo jammer van de vertraging inderdaad...
Het mag wat kosten op zo'n late treinquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:49 schreef Sander het volgende:
[..]
allemaal goed afgelopen, ben nu onderweg. Conducteur loopt nu met 3 collega's kaartjes te checken.
ook saaiquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Gefeliciteerd! Wanneer kijkavond?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:15 schreef gers het volgende:
[..]
ook saai![]()
me eerste uitnodiging via kamernet
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, ook Mikkie ontkomt niet aan 't burgerlulletjes bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |