ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
Je hebt een leven gered en je klaagt over een deuk in je auto.![]()
![]()
.
Het moet echt niet gekker worden hier.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef balaguer222 het volgende:
kk zooi man ik had laatst ook moest ff naar osso iets leggen weet je kom ik om de bocht zit die motherfucker gewoon midden op het straat , rij ik hem zo tegen gaat ie tof doen hatelijk die kk mensen
Waarom stel je de moeder van dat kind dan niet aansprakelijk ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Corba19 het volgende:
[..]
ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!
Jah ik kan niks bewijzen dat is de punt..denk je dat ik het anders zelf zou betalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Je hebt geen schuld, maar gaat wel zelf betalen
Het is maar een auto hoor. Tjongejonge.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Corba19 het volgende:
[..]
ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!
schadeclaim bij moeder neerleggen zoals al op FP was hehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Je hebt geen schuld, maar gaat wel zelf betalen
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen autoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is maar een auto hoor. Tjongejonge.
Wat voor auto heb je eigenlijk ? Een oude witte mercedes met spinners ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Ik rem voor elke mens maakt niet uit. Ik weet niet hoe jij bent
mensen die klagen over de kredietcrisis..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Corba19 het volgende:
[..]
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen auto
250 kom je niet toe hoor, herspuiten alleen zal al makkelijk 300-350 gaan kosten als je het juiste kleur laat mengen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Corba19 het volgende:
[..]
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |