ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
Je hebt een leven gered en je klaagt over een deuk in je auto.![]()
![]()
.
Het moet echt niet gekker worden hier.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef balaguer222 het volgende:
kk zooi man ik had laatst ook moest ff naar osso iets leggen weet je kom ik om de bocht zit die motherfucker gewoon midden op het straat , rij ik hem zo tegen gaat ie tof doen hatelijk die kk mensen
Waarom stel je de moeder van dat kind dan niet aansprakelijk ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Corba19 het volgende:
[..]
ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!
Jah ik kan niks bewijzen dat is de punt..denk je dat ik het anders zelf zou betalenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Je hebt geen schuld, maar gaat wel zelf betalen
Het is maar een auto hoor. Tjongejonge.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Corba19 het volgende:
[..]
ik ontwijk toch voor dat kind dat ie niet dood gaat Godver..dan mag ik best klagen daarna over me auto!
schadeclaim bij moeder neerleggen zoals al op FP was hehequote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen autoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is maar een auto hoor. Tjongejonge.
Wat voor auto heb je eigenlijk ? Een oude witte mercedes met spinners ?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:16 schreef Corba19 het volgende:
[..]
Ik rem voor elke mens maakt niet uit. Ik weet niet hoe jij bent
mensen die klagen over de kredietcrisis..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Corba19 het volgende:
[..]
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen auto
250 kom je niet toe hoor, herspuiten alleen zal al makkelijk 300-350 gaan kosten als je het juiste kleur laat mengen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Corba19 het volgende:
[..]
jah joh haal jij maar 250 euro uit je zak voor die kk deuk en paintjob..Ik weet nu in ieder geval jij hebt geen auto
Nope een trotse eigenaar van een Opel Corsa Sportquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je eigenlijk ? Een oude witte mercedes met spinners ?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef balaguer222 het volgende:
kk zooi man ik had laatst ook moest ff naar osso iets leggen weet je kom ik om de bocht zit die motherfucker gewoon midden op het straat , rij ik hem zo tegen gaat ie tof doen hatelijk die kk mensen
Jah links vooraanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:22 schreef Athmozz het volgende:
Waar zit de deuk juist? Indien links vooraan, gewoon heel de tijd rondjes rijden op een druk rond punt, gegarandeerd ramt er na een rondje of 5 zich iemand in die dan toch voor alle schade moet opdraaienzo kom jij er nog mooi onderuit.
zéér terechte klachtquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:09 schreef Corba19 het volgende:
Net ik zit te rijden en ik heb letterlijk 1 straat te gaan dan ben ik lekker thuis.
Ik moet nog eerst een bocht nemen maar daar gebeurt het!
kk hoer let niet op haar zoontje en die zoontje is pas 2 a 3 jaar dus hij weet niet veel
k die bocht nemen opeens rent haar zoontje de straat op, ik als de motherfucker gelijk me stuur naar links draaien...en ja hoor hoor me linkervoorzijkant zit in de kleine paaltjes..![]()
Gelukkig waren er bouwvakkers die me even hielpen om de auto ff op te tillen en hem beetje op straat te zetten![]()
Nu zit er 1 deuk in me zijkant..de kk![]()
Klacht: Autoschade![]()
Klacht 2: Geld weg![]()
Klacht 3: kk hoer die niet op haar kind let
kk moeder geen kut moeder kk moeder...let op je kk kind..maar beste is van daarna zegt ze van jah sry ik zag je niet aankomenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:28 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
zéér terechte klacht
het kind heeft mij niks misdaan maar toch heb ik zin om z'n nek te breken....
kut kind en kut moeder![]()
![]()
hwhahahhahaquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik denk leuk! Weer een reltopic over SHE!![]()
valt dat vies tegen.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef MrDrako het volgende:
mij is altijd geleerd bij overstekend wild nooit uit te wijken, hooguit remmen.
is ook goedquote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Corba19 het volgende:
[..]
kk moeder geen kut moeder kk moeder...let op je kk kind..maar beste is van daarna zegt ze van jah sry ik zag je niet aankomenik gelijk maar heb je niet geleerd om eerst uit tekijke voordat je oversteekt..
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:17 schreef Jenglejack het volgende:
Zo kk man, echt kk gefokt. kk shit.
nu kan je kk veel gaan betalen door die kk hoer.
Buitenlander.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:31 schreef Corba19 het volgende:
[..]
kk moeder geen kut moeder kk moeder...let op je kk kind..maar beste is van daarna zegt ze van jah sry ik zag je niet aankomenik gelijk maar heb je niet geleerd om eerst uit tekijke voordat je oversteekt..
Wedden? Hij moet z'n snelheid zo aanpassen dat hij onverwachte situaties op veilige wijze kan neutraliseren. Met een peuter op de snelweg kun je nog twijfel hebben maar in een dorp en zeker in een woonwijk is TS gewoon schuldig.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:13 schreef Tja..1986 het volgende:
ts zei toch koerdquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:50 schreef Bomil het volgende:
TS zegt nergens dat de vrouw een allochtoon is en jullie klagen allemaal over allochtonen hier, wtfte triest voor woorden.
Maar klacht gegrond, let gvd op je kind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |