Zelfs hier ga je door.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
Even een vraagje.
Wordt er nu op zijn zachtst gezegd "vreemd" gemodereerd in NWS naar aanleileiding van het gereutel van ene Lord_Lachmed hier in FB?
Die is daar ook gemod.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, knap heh?
Maar mag dat ook al niet volgens de policy, bashende users de mond snoeren? Iemand als gelly doet de hele dag niet anders.
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Probeer het eens een keer inhoudelijk. Of hou gewoon je muil, dat kan ook.
Net zoals een persoonlijke aanval als "kuthoer" laten staan ook nadat je er attent op gemaakt ben.quote:
Luv' U 2quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals een persoonlijke aanval als "kuthoer" laten staan ook nadat je er attent op gemaakt ben.
Het zegt wel weer genoeg over je.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luv' U 2![]()
Nu weer braaf in NWS op topics gaan reageren.
Rustigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, mijn klacht wordt niet serieus behandeld en met een lachertje weggewuifd, de eigen policy buitenspel gezet.
Dat geeft bij mij het signaal af dat men zonder problemen kan flamen en op persooonlijke toer kan gaan met onbeschoft gedrag.
Al gedaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rustig![]()
FB is nou niet het eerste topic dat ik open op NWS 's ochtendsWordt naar gekeken
sjonge jonge, een vragende opmerking zien als flame.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:43 schreef paddy het volgende:
Ik zie totaal geen verschil tussen het geflame van jou of het geflame van Gelly daar.
Achja, "Als puntje bij paaltje komt 100% op een paar tiende na" als generaliseren zien, weet ik zo een hele hoop aan te dragen.quote:Allebei gemod. +nog een een reactie weggemod die wat mij betreft verder gaat dan generaliseren.
Zet voor je reactie neer. 100% van de Nederlanders zijn incestplegers, op een paar na, en je hebt je antwoord op de edit.
Nee, doe maar niet.quote:Geen zin om hier er over door te discussiėren. Wilde alleen de reden van de note aangeven voordat er hier over de edit geklaagd gaat worden.
Mods!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals een persoonlijke aanval als "kuthoer" laten staan ook nadat je er attent op gemaakt ben.
Het zegt wel weer genoeg over je.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef yvonne het volgende:
Je moet niet zo piepen skeet:
Op maandag 23 februari 2009 12:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
Even een vraagje.
Wordt er nu op zijn zachtst gezegd "vreemd" gemodereerd in NWS naar aanleileiding van het gereutel van ene Lord_Lachmed hier in FB?
Begrijp ik volkomen met die instelling van jou.quote:Je hebt mazzel dat het gemod is, ik had deze zuurkouserij nieteens wķllen modden.
Joh..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik ken genoeg flames quoten van jou die een X factor kwalijker zijn dan mijn persiflage.
als jij nou ook een topic opent over hem dan merge ik het en verplaats ik het naar klaagbaak, is Gelly ook weer tevredenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Joh..
Daar kun je best een thread over openen, kunnen we met gemak doorgaan tot deeltje 101.
Oh, ik zie sommigen users al mopperend achter de geraniums zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij nou ook een topic opent over hem dan merge ik het en verplaats ik het naar klaagbaak, is Gelly ook weer tevreden
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
Gooi dan gewoon jullie NWS topic vanuit het crewforum hierheen dan kunnen we in die reeks doorgaan met mieuwen over users.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Oh, ik zie sommigen users mods al mopperend achter de geraniums zitten
La_Vaardquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Btw moslim mannen hebben iets gevonden op het 'hoer' gedoe, draag een Burka
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.
Dat kan niet, want je bent geen moslim.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |