dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach HIW... lekker boeie... dat heb jij toch ook zo vaak gezegd?
Flikker op, lulquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef rodebes het volgende:
Ik had meer gegaan Homo # 2318 waarin Roel zijn kop (en kont) weer laat zien
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?
Klonen verdient een ban toch?quote:
Posten met een kloon tijdens een ban is een ban.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Komt op het zelfde neerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.
Ik lees flikker en lul, klinkt lekker!quote:
Alleen tijdens een banquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Een troost, tot nu toe ziet het er naar uit dat ik binnenkort een week geen internet heb...quote:
Doctor Who.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Nou nee... De manier waarop jij het "vroeg" was meer om hem er even aan te herinneren met als ondertoon dat je em liever weg wenst.quote:
Nah omdat jij et bent in ieder geval de 4999 vorige posts dan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Kan iemand het even toelichten?
En AUB zeg niet dat ik de vorige 5000 topics dan even moet lezen.
Ik heb een leven.
Dat, je komt vanzelf alle roddels wel te weten hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
Niet belangrijk. Gewoon vanaf nu meelezen, dan wordt alles vanzelf duidelijk.
VLNR: Ang3l & Rikquote:
Hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Ik heb een leven.
Soms zijn running gags leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef rodebes het volgende:
Ik had meer gegaan Homo # 2318 waarin Roel zijn kop (en kont) weer laat zien
een woordspeling mag wel toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn running gags leuk.
Soms echter ook niet.
Dit is geen running gag, dit is gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn running gags leuk.
Soms echter ook niet.
Welkom Jak, in het homo hoekje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik heb een leven.
klinkt het niet gezellig huiselijk dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees dat ie nu het pand weer door de achterdeur verlaten heeft
Oh ja en af en toe, gaan we met het hele cluppie, soms zelfs meerdere keren per jaar, leuke homodingen doen zoals naar de roze maandag, de gayparade of de huishoudbeurs, nou ja bij dat laatste ben ik meestal alleenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Welkom Jak, in het homo hoekje.
Ik ben de topicmoeder, zoals Stroekie de topic opa is
Ik geef je wel even een rondleiding, 2de deur links in de gang daar vind u de toiletten, meestal het domein van HIW, of hij is aan het knutselen in zijn nieuwe huisje, maar geloof me daar hoor je nog heel veel van.
Vergis je niet in de eerste deur want die leidt naar de kelder, alwaar Gellarbooy, Pieter en Mike hun ruigere fantasieen ruim baan geven.
Nu ben je nog in de woonkamer, die jongen daar met die koptelefoon en dat Celine Dion shirt is Xiance, vaak zit ie ook met Stroekie achter de TV startrek of Netwerk te kijken.
Die jongen die in de tuin bezig is, al dan niet met de tuin of het plakken van zijn band is Vlarp.
De keuken is mijn domein.
Bartjebart is altijd gericht naar het oosten.
Als we naar boven gaan vind je links de badkamer, alwaar standaard een laptop met cam staat alwaar Ang3l met zijn mexicaanse droom aan het cammen is tijdens het douchen,
Deze eerste slaapkamer is van Wonderer, die slaapt veel overdag omdat die een nachtwezen is, of omdat die denkt dat die in Amerika woont.
De studeerkamer is ook Wonderers domein, omdat die tijdens de vele spiertrainingen ook vanalles opschrijft over homo fantasiën, tja ik snap dat ook maar half.
Cairon's grafkist staat op zolder, keizerpinguin is op zoek naar zijn valentijnskaart,
Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Cdp zit ook vaak op zolder waar die een piratenradiostation heeft, soms ook struint hij tot diep in de nacht de straten af naar celeberty's.
Heb je hier wat aan?
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wil je die arme jongen meteen wegjagen of zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja en af en toe, gaan we met het hele cluppie, soms zelfs meerdere keren per jaar, leuke homodingen doen zoals naar de roze maandag, de gayparade of de huishoudbeurs, nou ja bij dat laatste ben ik meestal alleen
Nou vind ik sowieso veel humor kinderachtig, dus dat scheeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is geen running gag, dit is gewoon kinderachtig
Wat klinkt dat enorm TROS!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zelfgekroond?quote:Ik ben de topicmoeder,
Omdat ie de oudste is jaquote:zoals Stroekie de topic opa is
Een aantal van die zijn echt aj heeeeeeeel lang niet meer geweest. Volgens mij moet Cairon de doodskost op zolder maar eens aan hen afstaanquote:Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Heul niet waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ie de oudste is ja
Een aantal van die zijn echt aj heeeeeeeel lang niet meer geweest. Volgens mij moet Cairon de doodskost op zolder maar eens aan hen afstaan
TMM lust niets dat scherp/pittig is ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ow TMM, ik heb gister die zak van de fair trade saus geopend en gebruikt. Smaakt goed
Is meer zoet dan pittig, had je best gelust.
geen last meer van je rug ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:38 schreef Pieter. het volgende:
En goedemorgen trouwens!
Ik stap weer vrolijk in mijn autootje om een uurtje naar mn werk te tuffen. Tot later.
Nope. Het is een kookmietje. Hij mag dan veel koken en eten, maar scherp kan ie niet verdragen. Tenzij ie natuurlijk zijn delicate smaakpapillen wil beschermen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TMM lust niets dat scherp/pittig is ?
Welkom bij deze vrolijke bendequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik heb een leven.
Die moet je toch juist regelmatig trainen zodat ze niet lui worden of dat er stof op komt te liggen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Het is een kookmietje. Hij mag dan veel koken en eten, maar scherp kan ie niet verdragen. Tenzij ie natuurlijk zijn delicate smaakpapillen wil beschermen!Dat zal het zijn!
Ik denk niet dat er stof op de smaakpapillen van TMM komtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die moet je toch juist regelmatig trainen zodat ze niet lui worden of dat er stof op komt te liggen ?
Gebeurde het elke week maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef samjustme het volgende:
Heeft iemand weer zichzelf voor de trein gesprongen in Delft, heb een dagje vrij hierdoor
3 januari was het toch? Ik ga het onthouden*quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:53 schreef Ang3l het volgende:
O en MisterO, erg schattig dat met D
Enne, vergeet nooit waar jullie je eerste nacht hebben doorgebracht he!
Als jullie er maar niet nostalgisch je huwelijksnacht gaan doorbrengen
Was dat net na Nieuwjaar ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
3 januari was het toch? Ik ga het onthouden*![]()
*zet het in mn agenda.
Opa had het vast niet volgehouden tot 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef Stroekie het volgende:
@ MisterO
ik moet helaas afzeggen voor Trance Engery
Opa gaat met de rest van de familie nu braaf mee naar een huisje in Noord Limburg dat weekend
Ja ik zag het net staan in mn agendaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat net na Nieuwjaar ja?
Ik weet het al niet meer. Wel dat het de Mezz was in Breda
vind je het vreemd als je een paar postings eerder aangeeft dat je D om verkering gaat vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef MisterO het volgende:
Mooi, ik krijg niet eens een omschrijving voor dit topic door TMM. Ik ben ook inderdaad niet echt homoboeiend genoeg
Dat we al weer zo fit en fief waren na Nieuwjaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik zag het net staan in mn agenda
Het NH zit niet voor niets om de hoek van Jaarbeursquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Opa had het vast niet volgehouden tot 8 uur 's ochtends![]()
Volgens mij ben jij beter in culinair eten in gezellige restaurantjes
Hallo, wij zijn nog jong, fris en fruitigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we al weer zo fit en fief waren na Nieuwjaar
Ik twijfelde al na jou afzegging, maar mn andere 15 vrienden/kennissen uit Assen gaan nog wel dus heb ik toch besloten om er wel naartoe te gaan. En D gaat misschien ook meequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vind je het vreemd als je een paar postings eerder aangeeft dat je D om verkering gaat vragen
daarmee heb je jezelf natuurlijk weer van de markt af gehaald![]()
![]()
en gaat Trance Energy nu wel door nu ik niet kom ?
Zeg, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn nog jong, fris en fruitig![]()
quote:Zonder de witte wijn kon ik het ook niet aan hoor... en de frituur hielp natuurlijk ook
en Sensation White is geen alternatief omdat ik dan al rondhuppel op Sensation Pink in Keulenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik twijfelde al na jou afzegging, maar mn andere 15 vrienden/kennissen uit Assen gaan nog wel dus heb ik toch besloten om er wel naartoe te gaan. En D gaat misschien ook mee
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkomquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
--- Lijst van users ---
De dropjes ja. ehmquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:De frituur was meesterlijk! De dropjes waren minder.
En natuurlijk Michel, Mark en Babs! En die leuke dames bij de in/uitgang van de Mezz!
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Sensation White is geen alternatief omdat ik dan al rondhuppel op Sensation Pink in Keulen![]()
Maar zoek jij nog eens snel naar een gelegenheid om met mij s nachts te dansen?
www.depink.com, kan jij naderhand heerlijk gaan slapen in de armen van D
jij bent zo uniek dat jij op geen enkel lijstje pastquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkom![]()
Goedemorgen putas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trance Energy is op 7 maart tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vethoe kom je erbij om daar naartoe te gaan?
Ik wil ook
is CSD weekend in Keulen 1e week van juliquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vethoe kom je erbij om daar naartoe te gaan?
Ik wil ook
wat dan weer ons domein isquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkom![]()
Goedemorgen putas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trance Energy is op 7 maart tochtrouwens die dag heb je toko voor jezelf want ga al vrij vroeg met bf weg hebben dan ons weekendje weg
5 juli heb ik al plannen... en het is zeker op 4 juli...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is CSD weekend in Keulen 1e week van juli
en hoe meer zielen hoe leuker
TMM wil ook al mee
hu wat is hu nu weerquote:
zie pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?
ja eigenlijk was het achrteraf gezien super gezellig! Maar dat lag NIEt ana het feest zelf en de locatie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
De dropjes ja. ehmHet was wel een leuk avondje he
![]()
Oeh!quote:Binnenkort is ook Pann maastricht hoorde ik!
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hoi.
Welkom enzo. Veel plezier hier dan maar.
Je zult vanzelf merken dat we het gewoon over van alles en nog wat hebben. Klets gezellig mee, laat je niet teveel uit de tent lokken en heb vooral veel plezier hoer!
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.
"zulk soort dingen"quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?quote:
het is allemaal kansloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?
Of valt klagen over de kansloosheid van de posts in een topic onder de 10% non-kansloze en handige info in dit topic?
Soms vergeet ik het he, al die hokjes.
Dat moet je me maar vergeven. Ben al oud.
Ow, en Yma wil Mitchell zatvoeren
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Truequote:
Sure. Moet ook nog borrelen met Mitch. Heb hem sinds C-Me bijna niet meer gezien. Ben niet zo vaak meer in de Pallaz eigenlijk en we wonen niet meer om de hoek bij elkaar. Dus hij SMS'te al om iets af te spreken.quote:ik sprak mitchie gister nog ff, we gaan snel weer es borrelen! join us?!
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?
Dat laatste lijkt me echt zo nastyquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
Zonder suiker graag! Lekker!quote:
Lijkt me ook niet echt een pretje neequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt zo nasty
Die eerste 2 ook wel, maar een spijkerbom *visualiseert*... BRRR!
ik mis jullie strijdleid nog in het overzichtjequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Tomasso het volgende:
Spijkerpoepen krijgt dan opeens een hele nieuwe betekenis.
In ieder geval dienen ze spijkerdicht te zijn. Of wwaterdicht. Nou ja, dicht in ieder geval!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
vraagt het plaatsen van een spijkerbom dan ook om spijkerharde afspraken ?
...Slaat hem op z'n dingesnneus? Het was gewoon het begin van een liedjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis jullie strijdleid nog in het overzichtje
Je loopt nu nog steeds een beetje kreupelquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Auw.
Wat had ik DAAR trouwens een gruwelijke hekel aan vroeger, aan dat spel!
Een ijzersterke mentaliteit schijnt al voldoende te zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
vraagt het plaatsen van een spijkerbom dan ook om spijkerharde afspraken ?
Ja ik schoot met bips en al steeds over die fles heen, maar dat werd gezien als valsspelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je loopt nu nog steeds een beetje kreupel![]()
Nee dank u. Zwart!quote:
Nee lees maar niet, gewoon face down.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen
De vaart zit er weer lekker in.
Hoef zeker niet terug te lezen? same shit, different day?
and my ass up?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lees maar niet, gewoon face down.
kansloos klagen is altijd een no-go. sowieso klagen vind ik een jammerlijke aangelegenheid tegenwoordig. evenals de virjheid van meningsuiting zwaar overrated is geworden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TrueMaar wat is kansloser?
Kansloos ouwehoeren of kansloos klagen over de kansloosheid?
To kansloos or not to kansloos, that is the question!
[..]
Sure. Moet ook nog borrelen met Mitch. Heb hem sinds C-Me bijna niet meer gezien. Ben niet zo vaak meer in de Pallaz eigenlijk en we wonen niet meer om de hoek bij elkaar. Dus hij SMS'te al om iets af te spreken.
Denk trouwens dat ie dit weekend wel in de pallaz te vinden is. Carnaval
hehe, leuk doen he, nep verbaasd doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Een vriendin van me heeft me voor mijn verjaardag kaartjes gekocht voor het concert van Anouk op 5 juli in het Westerpark.Alleen weet zij niet dat ik weet dat zij het gekocht heeft, dus moet ik nu heel verbaasd gaan doen
![]()
Je moet niet tegen mij gaan roepen dat ik 5 juli alles vrij moet gaan houden, want dan ga ik opzoeken wat er dan te doen is
" Oh!.... OHH!.... omg! OMG! Kaartjes voor Anouk?! Ooooohhh! Oh wat leuk! O woooow! O en ik had die dag toevallig helemaal vrij gehouden ja.... O super! Noooooit gedacht! Zeker omdat ik helemaal niet van Anouk hou! ... Ooooh, dank je weeeel!"quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Een vriendin van me heeft me voor mijn verjaardag kaartjes gekocht voor het concert van Anouk op 5 juli in het Westerpark.Alleen weet zij niet dat ik weet dat zij het gekocht heeft, dus moet ik nu heel verbaasd gaan doen
![]()
Je moet niet tegen mij gaan roepen dat ik 5 juli alles vrij moet gaan houden, want dan ga ik opzoeken wat er dan te doen is
dan houd je geld over voor het nieuwe album van Toriquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Oh!.... OHH!.... omg! OMG! Kaartjes voor Anouk?! Ooooohhh! Oh wat leuk! O woooow! O en ik had die dag toevallig helemaal vrij gehouden ja.... O super! Noooooit gedacht! Zeker omdat ik helemaal niet van Anouk hou! ... Ooooh, dank je weeeel!"
dat hou ik dan weer kort vol, want ik krijg nogal snel last van metaalmoeheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een ijzersterke mentaliteit schijnt al voldoende te zijn.
nep?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
En Mike, das een nepperd album cover.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef MisterO het volgende:
Hee ik vind Anouk super tof jaik wilde haar altijd al een keer zien (heb haar al 2 keer gezien, maar dat waren optredens waarbij ze maar 3 nummers zong ofzo bleeugh). Anouk
![]()
Maar ik ben slecht in nep doen, dus ik hoop dat ze mijn verbaasde omg blik zal geloven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ohhhh...my...god.... anouk!... I'm so happy I must cry!.....LEAVE MY TICKETS ALONE!!!"
o ja, ik zag net de updatequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
En Mike, das een nepperd album cover.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan houd je geld over voor het nieuwe album van Tori![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb wel de livee at montreux dvd gekocht vorige week.quote:
ik hoop het niet, wel uitspoelen graagquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja wou eigenlijk al eerder uit bed komen maar bleef liggen
Daar heb ik noit last van als ik er uit moet dan ga ik ook wel maar als ik niet echt een rede heb dan blijf ik gewoon liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
haha ken het!
Soms ram ik heel vaak op die snooze-knop dat degene die naast me ligt er gek van wordt. Ga er uit gvd, krijg ik dan te horen. haha
Zit jij 's nachts ook online te gamen? Anthony zit met Jan en Alleman online te gamen ook 's nachts. De buren hadden al een keer geklaagd dat het te hard stond. hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb ik noit last van als ik er uit moet dan ga ik ook wel maar als ik niet echt een rede heb dan blijf ik gewoon liggenhoob wel dat ik er mogen ochtend wel uit kan komen.
Ja das waar maar dan nog....quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik hoop het niet, wel uitspoelen graag
Zelfs voor een 10 minuten sessie spoel ik uit. Daar ben ik heel 'anal' in. No pun intended.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ja das waar maar dan nog....
als je lang genoeg door gaat en geen 10 minuten hop klaar...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelfs voor een 10 minuten sessie spoel ik uit. Daar ben ik heel 'anal' in. No pun intended.
Met Eliza toch?quote:
Yepquote:
Somsquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit jij 's nachts ook online te gamen? Anthony zit met Jan en Alleman online te gamen ook 's nachts. De buren hadden al een keer geklaagd dat het te hard stond. haha
Wat moet je morgenochtend dan doen?
Wat ga je doen daar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Somsalleen de laatste tijd game ik niet zoveel.
Moet morgen naar amsterdam
jawel hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij thee heet dat toch niet zwart ?
Ik heb sinds gister WOW weer opgepaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet morgen naar amsterdam
Heb een rendezvousquote:
Nee misschien een hybrid, haar vader is misschien Daniel- Seven maar dat zien we binnenkort wel.quote:Yuri ik wist niet dat je gek was op BSG![]()
Vraag me nog steeds af, of Starbuck toch een Cylon is
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook als je pickwick Witte thee drinkt ?
Welke B?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?
naar MrB.?![]()
Dat heb ik nooit gespeeldquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister WOW weer opgepakt
rendezvousquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb een rendezvous![]()
[..]
Nee misschien een hybrid, haar vader is misschien Daniel- Seven maar dat zien we binnenkort wel.
Werken blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die zit hier niet in het apparaat
das een winkelquote:
Hier zijn er theofielen die allemaal de meest exotische vormen thee van thuis meebrengenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]Die zit hier niet in het apparaat
koffiequote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zijn er theofielen die allemaal de meest exotische vormen thee van thuis meebrengen
Ik heb simscity volgens mij voor 't laatst gespeeld toen ze bij 1 warenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gespeeldhoewel ik nu af entoe simcity4 speel
Hier niet meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier zijn er theofielen die allemaal de meest exotische vormen thee van thuis meebrengen
have fun met je date morgen;)quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan wel ben niet echt bekend in amsterdam
dus voor lekkere thee moet je nu aan de andere kant van de straat zijn ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet meer
Die zijn vertrokken.
Nog ff wachten hoor, maar dan krijg je ook wat!quote:NEW ALBUM ACCOMPANIED BY GROUNDBREAKING NEW VISUAL COMPONENT DUE IN SPRING/SUMMER OF '09
(New York, NY) Innovative; influential; poetic; bombastic - indefinable multiple Grammy nominee, Tori Amos, has teamed up with Universal Republic Records, it was announced today by Monte Lipman, Co-President and COO of Universal Republic Records. "We're honored to welcome Tori Amos into the Universal Republic family," stated Mr. Lipman. "It was Doug Morris (Chairman & CEO, Universal Music) who originally signed Ms. Amos to her first recording deal, and we're excited that they will be able to continue their association via Universal Republic. Tori has always exemplified the truest spirit of the independent artist, blazing a path for nearly two decades with a legacy of incomparable conceptual breakthroughs; as singer/songwriter; as social commentator; and as one of our most thought provoking visual performers. We're thrilled to be in a position to help facilitate the next chapter of her amazing career."
quote:Her upcoming Universal Republic debut (her tenth studio album), is currently scheduled for a late spring/early summer 2009 unveiling. Every track on the album will be accompanied by a corresponding 'visualette,' featuring footage that has been captured over the past year. Shot in HD and Super 8, the visualettes will incorporate a documentary style.
quote:Nominated for multiple awards, including ten Grammy's, Ms. Amos has been working on a musical for London's British National Theatre called The Light Princess tentatively scheduled to debut in 2010.
*Kop op steekt en homohooligan kreet schreeuwtquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent zo uniek dat jij op geen enkel lijstje past
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ow, mike?
[..]
Nog ff wachten hoor, maar dan krijg je ook wat!
[..]
Da's toch echt supervet?quote:
Witte thee? Wat is dát nou weer?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook als je pickwick Witte thee drinkt ?
He he dat comment was voor mijquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Kop op steekt en homohooligan kreet schreeuwt
![]()
![]()
Houd jij van voetbal?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Xiance het volgende:
soeaking about..
volgens FOK! mogen ajax - fijenoord geen supportes meer meenemen als ze tegen elkaar spelen..
omdat de supportes zon puinhoop vn alles maken, mag 5jr niet meer
Leer eerst maar eens Feyenoord goed te schrijven. Daarnaast is er geen ene fuck gebeurd en zochten de PvdA-burgemeesters iets om stemmen mee te winnen van het simpele publiek, dus de thuiszittende debiel die geen bal van voetbal snapt. Ze maken het probleem zo alleen maar erger en hebben voor sowieso 2 jaar de enige echte Klassieker die de Nederlandse voetbalgeschiedenis kent vermoord. Een inktzwarte dag in de voetbalgeschiedenis, dankzij een stel over het paard getilde socialisten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:42 schreef Xiance het volgende:
soeaking about..
volgens FOK! mogen ajax - fijenoord geen supportes meer meenemen als ze tegen elkaar spelen..
omdat de supportes zon puinhoop vn alles maken, mag 5jr niet meer
Dat ze de nichten eens aanpakken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Houd jij van voetbal?
Die supporters zijn echt ordinair. Als je ze op tv ziet. fout fout
wie? de supporters?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat ze de nichten eens aanpakken.
i know!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:21 schreef wonderer het volgende:
Midden in de nacht wakkerworden met buikpijn is gewoon niet leuk
Ja, damn. Zo groggy van de slaap maar niet in slaap kunnen komen... Bah, ik haat dat. Het komt ook zo onverwacht. Eerst lig je heerlijk te slapen en dan word je wakker en dan BENG. Verraad!quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
i know!
dat had ik dus vandeweek maar dan met kiespijn!
je weet gewoon niet hoe je moet gaan liggen![]()
hi wiwquote:
het voordeel is wel (althans voor mij..) dat je de volgende X echt HEERLIJK slaaptquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, damn. Zo groggy van de slaap maar niet in slaap kunnen komen... Bah, ik haat dat. Het komt ook zo onverwacht. Eerst lig je heerlijk te slapen en dan word je wakker en dan BENG. Verraad!
Linebearquote:Op donderdag 19 februari 2009 16:01 schreef Lightyear het volgende:
[..]
*Kop op steekt en homohooligan kreet schreeuwt
![]()
![]()
Je bedoelt jong 020 - jong Feyenoord van een aantal jaar terug? Tuurlijk is dat niet normaal, idioot. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:05 schreef Xiance het volgende:
Tomasso, jij vind vuurwerk afsteken richting de voetballers normaal?
dat is "geen ene fuck" in jouw ogen?
dat alweer genoeg..
Ga eens naar een Tour de France of een pop-feestje. Staat er ook een horde aan politie hoor. Daarnaast, de gemeente krijgt geld zat binnen voor iedereen voetbalwedstrijd in de vorm van hotelovernachtingen en horeca. Dat is veel meer dan het moet betalen om wat sukkels te paard neer te zetten. En wat nou elke keer vernielingen?quote:Het is een feit dat steeds meer politie op de been moet voor een "simpel" potje voetbal..
En elke keer al die vernielingen, wie denk je dat dat betaald?
Geef eerst het probleem eens aan, dan ga ik wel weer op reageren.quote:Zo simpel als jij het weg wuift betekend gewoon dat je ofwel zo oliedom bent als de gemiddelde hooligan (maar dat geloof ik niet) of je snapt de ernst van het probleem niet helemaal!
Boehoequote:En het boeit mij geen ene reet hoe je feienoord schrijft.. voetbal is een waardeloze sport all together.
die lui worden veel teveel betaald als je het mij vraagt.
Nee, die nichten met hun wapperende handjes en zeikstemmetjes. Die verpesten het voor mij. Net als dat ik ook geen hooligan ben, zelfde laken een pak. Ik ben fanatiek voetbalsupporter, maar uit dit altijd in de vorm van steun richting m'n eigen club.quote:
Moet je maar geen woorden in m'n mond gaan leggen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:30 schreef Xiance het volgende:
idioot?
je vriendje is mischien een idioot, maar ik zeker niet.
oh, da's heel makkelijk hoor, daar zou ik de popcorn niet voor pakken als ik jou wasquote:
ik zou niet durven, mijn moeder heeft me al heel vroeg geleerd niet met mongolen in discussie te gaanquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Moet je maar geen woorden in m'n mond gaan leggen.
Jij laat je echt heel erg kennen zeg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik zou niet durven, mijn moeder heeft me al heel vroeg geleerd niet met mongolen in discussie te gaan
dus bij deze, einde discussie wat mij betreft.
heeft weinig met niveau te maken..quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, die nichten met hun wapperende handjes en zeikstemmetjes. Die verpesten het voor mij. Net als dat ik ook geen hooligan ben, zelfde laken een pak. Ik ben fanatiek voetbalsupporter, maar uit dit altijd in de vorm van steun richting m'n eigen club.
met welk naamje heeft hij dan naar jou gegooidquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
heeft weinig met niveau te maken..
maar als we met naamkaartjes gaan strooien kan ik ook meedoen..
ben van alle markten thuis hoor
gaa het met jou alweer beter dan vandeweek?
anders lees je even terug?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met welk naamje heeft hij dan naar jou gegooid
en jij gaat als tampon?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat een vriend van me carnaval gaat vieren en hij gaat verkleed als een maandverband.![]()
haha nee ik vier geen carnaval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
en jij gaat als tampon?
of als string?
ik ben te druk om aan al dat gelal mee te doen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee ik vier geen carnaval.
Ga jij wel carnaval vieren? Jij zit toch ook in die hoek?
dat heb ik uitvoerig gedaan en ik heb behalve het woord nicht niets ernstigs gevondenquote:
pretentieuze cunt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben te druk om aan al dat gelal mee te doen..
daarbij gaat het steeds meer om de alcohol, en steeds minder om het echte feest.
ik vier wel een feestje met mezelf en de wodka
ik weet niet wie dat is, maar gefeliciteerd!quote:
Daar kom je vanzelf achter als je je beloftes nakomt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, maar gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben de topicmoeder, zoals Stroekie de topic opa is
Ik geef je wel even een rondleiding, 2de deur links in de gang daar vind u de toiletten, meestal het domein van HIW, of hij is aan het knutselen in zijn nieuwe huisje, maar geloof me daar hoor je nog heel veel van.
Vergis je niet in de eerste deur want die leidt naar de kelder, alwaar Gellarbooy, Pieter en Mike hun ruigere fantasieen ruim baan geven.
Nu ben je nog in de woonkamer, die jongen daar met die koptelefoon en dat Celine Dion shirt is Xiance, vaak zit ie ook met Stroekie achter de TV startrek of Netwerk te kijken.
Die jongen die in de tuin bezig is, al dan niet met de tuin of het plakken van zijn band is Vlarp.
De keuken is mijn domein.
Bartjebart is altijd gericht naar het oosten.
Als we naar boven gaan vind je links de badkamer, alwaar standaard een laptop met cam staat alwaar Ang3l met zijn mexicaanse droom aan het cammen is tijdens het douchen,
Deze eerste slaapkamer is van Wonderer, die slaapt veel overdag omdat die een nachtwezen is, of omdat die denkt dat die in Amerika woont.
De studeerkamer is ook Wonderers domein, omdat die tijdens de vele spiertrainingen ook vanalles opschrijft over homo fantasiën, tja ik snap dat ook maar half.
Cairon's grafkist staat op zolder, keizerpinguin is op zoek naar zijn valentijnskaart,
Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Cdp zit ook vaak op zolder waar die een piratenradiostation heeft, soms ook struint hij tot diep in de nacht de straten af naar celeberty's.
Heb je hier wat aan?
Ik vond hem ook wel goed jaquote:
Vandaag als een oud mannetje door het bedrijf gewankeld. Als ik wat beweeg valt het mee. Maar vandaag had ik wat meetings waardoor ik veel stil heb gezeten en ik verrek dus weer van de pijn.quote:
Geen idee.. maar er waren allerlei mensen die iets aan het melden waren over waar ze heen gingen en hoe.. dus...quote:
Ik heb niks tegen je hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Xiance het volgende:
eerst een idioot, dan een cunt.. men moet mij hier wel weer hebben vandaag
nouja, ga maar in de rij staan IRL zijn er nog een flink aanntal wachtenden voorin de rij!
ohh dat stukje dat TMM heeft geschreven vind ik ook erg goed
got it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je je beloftes nakomt.
/cryptisch
het erge is dus dat ik ook al ruzie heb met mijn ouders, de buren, en mijn collegaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je hoorDus als ik je moet troosten dan kom je maar langs
ja, volgens mij hoor ik niet bij de eerste deurquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Xiance het volgende:
eerst een idioot, dan een cunt.. men moet mij hier wel weer hebben vandaag
nouja, ga maar in de rij staan IRL zijn er nog een flink aanntal wachtenden voorin de rij!
ohh dat stukje dat TMM heeft geschreven vind ik ook erg goed
Doubt vond ik ook erg goed. D vond hem minder. Ik hou wel van dergelijke spanning.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik Doubt dus ook weer een geweldige film vond, beter dan Slumdog milionaire, die ik erg vond tegenvallen
Ik heb Benjamin Button nog niet gezien, maar voor mij blijven Milk en Doubt favorieten, en The reader een oscar voor Kate Winslet
Oh.. is het zo'n dag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik ook al ruzie heb met mijn ouders, de buren, en mijn collega
maar ben blij dat IEMAND mij toch nopg aardig vind
nou kan ik weer vol goede moed overal tegenin gaan en iedereen aan de kant schuiven
46quote:
het beloofd zo'n weekend te wordenquote:
Eens, achterlijk puberjeugdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ik kan me echt enorm verbazen over die breezah jeugd die gewoon 500+ "vriendjes" in hun hyves heeft staan..
ik had er 87 waarvan ik meer dan de helft alweer weggeflikkert heb, gay.nl idem.. ik snap echt niet waarom mensen altijd zoveel vriendjes willen hebben, ben je dan hot ofzo?
dus dat wordt niet meer borrelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
NNEEEEEEEE ZEG JIJ MAAR NIETS MEEEER TEGEN MIJJJJJJ
natuurlijk wel.. je gaat netjes op je knieeen om met je tong mijn cunt te likken..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus dat wordt niet meer borrelen?
ben toch wel blij dat er nog wel een paar mensen zijn die het leuk vindenquote:
Ik had een kut dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
het beloofd zo'n weekend te worden
Nouja, gelukkig heb ik mn yorkie nog.. die is van mening dat ik NOG leuker klink als ik opgefokt ben
jouw dag wel ok Vlarp?
Ik kan me echt enorm verbazen over die breezah jeugd die gewoon 500+ "vriendjes" in hun hyves heeft staan..
ik had er 87 waarvan ik meer dan de helft alweer weggeflikkert heb, gay.nl idem.. ik snap echt niet waarom mensen altijd zoveel vriendjes willen hebben, ben je dan hot ofzo?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
natuurlijk wel.. je gaat netjes op je knieeen om met je tong mijn cunt te likken..
SLIJMEN ZAL JE KRENG![]()
![]()
anders laat je je hier een weekend lang verzorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
het beloofd zo'n weekend te worden
Nouja, gelukkig heb ik mn yorkie nog.. die is van mening dat ik NOG leuker klink als ik opgefokt ben
jouw dag wel ok Vlarp?
Ik vond hem ook leuk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben toch wel blij dat er nog wel een paar mensen zijn die het leuk vinden
laat iedereen maar meegenieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga douchen.. moet de cam nog mee voor Ang3l?
ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
http://www.pinkinthecity.nl/weblog/viewpost/25
zow.. mijn gespui over lijstjes
nee, maar je kan wel zien of je nog bij iemand in zn lijst staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?
ansich wel.. maar ik acht de kans vrij klein dat iemand waar ik al lang geen contact meer heb, nog iets wil vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel handig om iedereen bij elkaar te hebben. Als je dan iemand iets wil vragen, dan heb je ze bij de hand.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?
ik ben sowieso nauwelijks op msn tegenwoordigquote:
Ik ben een erg "voor het geval dat" persoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich wel.. maar ik acht de kans vrij klein dat iemand waar ik al lang geen contact meer heb, nog iets wil vragen
de mensen waar ik WEL wat aan zou kunnen willen vragen zijn doorgaans de mensen die ik toch minimaal 1x in de maand wel spreek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Ik denk dat ie zo verkleedt gaat.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uhm.. die klant betaalt veel, en als het mij vraagt veel te veel, geld per maand om extra support van ons te krijgen.. dus als hij vraagt of wij zo'n kont willen afvegen, dan hebben wij dat maar te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
Vlarp:
gewoon van je af schreeuwen! fuck die klant, je bent toch zeker geen voetveeg, een beetje respect zal ie tonen![]()
En zo hoort het! Je wordt voor betaald!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. die klant betaalt veel, en als het mij vraagt veel te veel, geld per maand om extra support van ons te krijgen.. dus als hij vraagt of wij zo'n kont willen afvegen, dan hebben wij dat maar te doen
Houd jij nou gewoon je mond maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
En zo hoort het! Je wordt voor betaald!
quote:
Wat ga jij toch altijd extreem vroeg naar bed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker homo's!
Ik drop in bed en ga nog even TV kijken
je wordt soft liefje.. dat doet je imago geen goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb vandaag UPC gebeld. Die nam op met zijn naam en dat hij er was om mij te helpen. Op het eind vroeg hij me of hij me nog een vraag mocht stellen. Dat mocht.
Toen zei hij dat hij in he tbegin van het gesprek had gezegd dat hij er was om mij te helpen en nu vroeg hij dus of hij dat inderdaad had gedaan..
Ik was zowaar tevreden en heb hem nog een compliment gemaakt, erg he!![]()
![]()
Dont worry, ik heb vorige week het schoonmaakbedrijf nog even de strot doorgebeten. Zo erg dat ze deze week niet langs durfden te komen voor een gesprek. Weer een reden om met fakkels daar de boel plat te branden. Als ze morgen geen contact hebben opgenomen neem ik een ander!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
je wordt soft liefje.. dat doet je imago geen goed
Pssstt.. mijn wekker gaat ook om 6:20 al weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ga jij toch altijd extreem vroeg naar bed!
Dat valt me echt op
Hij zat je te versierenquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb vandaag UPC gebeld. Die nam op met zijn naam en dat hij er was om mij te helpen. Op het eind vroeg hij me of hij me nog een vraag mocht stellen. Dat mocht.
Toen zei hij dat hij in he tbegin van het gesprek had gezegd dat hij er was om mij te helpen en nu vroeg hij dus of hij dat inderdaad had gedaan..
Ik was zowaar tevreden en heb hem nog een compliment gemaakt, erg he!![]()
![]()
ZO kenj ik je weer!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:40 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Dont worry, ik heb vorige week het schoonmaakbedrijf nog even de strot doorgebeten. Zo erg dat ze deze week niet langs durfden te komen voor een gesprek. Weer een reden om met fakkels daar de boel plat te branden. Als ze morgen geen contact hebben opgenomen neem ik een ander!
Grrrrrowwllll !!!
weet je nog.. de tijd dat forums nog onbekend terrein waren, terrein dat men verkende vanuit het veilige IRC..quote:
Maar wel mooie tijdenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
weet je nog.. de tijd dat forums nog onbekend terrein waren, terrein dat men verkende vanuit het veilige IRC..
AHHHH de dagen van weleer... DAN ben je pas oud
ja en gewoon opstaan en doorwerkenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Pssstt.. mijn wekker gaat ook om 6:20 al weer
Maar ik heb lekker TV liggen kijken hoor
That's my line.quote:
#gay.jongeren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
weet je nog.. de tijd dat forums nog onbekend terrein waren, terrein dat men verkende vanuit het veilige IRC..
AHHHH de dagen van weleer... DAN ben je pas oud
Ik word 't GE. Jij bent 't alquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
That's my line..
[..]
#gay.jongeren?.
Ontsmetten met betadine en dan watjes eronderschuiven. En als het kan een v-tje in de nagel te knippen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Kut... ik heb een ingegroeide teennagel...
Een watje onder de huid schuiven?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ontsmetten met betadine en dan watjes eronderschuiven. En als het kan een v-tje in de nagel te knippen.
Watje tussen de nagel en de huid, en zorgt ervoor dat nagel omhoog gedrukt word. Het v-tje zorgt ervoor dat de druk eraf gaat en zodoende de druk op de ingegroeide stukken.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een watje onder de huid schuiven?
Waarom een V erin knippen?
Naar de dokter, lekker laten verdoven, vervolgens een ronduit heer-lijk bloedbad omdat je nagel dan wordt verwijderd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ontsmetten met betadine en dan watjes eronderschuiven. En als het kan een v-tje in de nagel te knippen.
De praktijk van Dokter Waxxer.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naar de dokter, lekker laten verdoven, vervolgens een ronduit heer-lijk bloedbad omdat je nagel dan wordt verwijderd.
Ja, brommend zeggen "hmm, dat gaat vanzelf wel over" kan funést zijn bij een ingegroeide teennagel. Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
De praktijk van Dokter Hendrik..
Bedoel je een watje ONDER de nagelquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Watje tussen de nagel en de huid, en zorgt ervoor dat nagel omhoog gedrukt word. Het v-tje zorgt ervoor dat de druk eraf gaat en zodoende de druk op de ingegroeide stukken.
It's psychosomatic. You need a lobotomy. I'll get a saw.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, brommend zeggen "hmm, dat gaat vanzelf wel over" kan funést zijn bij een ingegroeide teennagel. Geen woorden maar daden.
Wat kijk jij voor enge films?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
It's psychosomatic. You need a lobotomy. I'll get a saw.
Ja dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bedoel je een watje ONDER de nagel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |