wat dan weer ons domein isquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees dat ie nu het pand weer door de achterdeur verlaten heeft
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkom![]()
Goedemorgen putas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trance Energy is op 7 maart tochtrouwens die dag heb je toko voor jezelf want ga al vrij vroeg met bf weg hebben dan ons weekendje weg
5 juli heb ik al plannen... en het is zeker op 4 juli...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is CSD weekend in Keulen 1e week van juli
en hoe meer zielen hoe leuker
TMM wil ook al mee
hu wat is hu nu weerquote:
zie pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?
ja eigenlijk was het achrteraf gezien super gezellig! Maar dat lag NIEt ana het feest zelf en de locatie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
De dropjes ja. ehmHet was wel een leuk avondje he
![]()
Oeh!quote:Binnenkort is ook Pann maastricht hoorde ik!
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hoi.
Welkom enzo. Veel plezier hier dan maar.
Je zult vanzelf merken dat we het gewoon over van alles en nog wat hebben. Klets gezellig mee, laat je niet teveel uit de tent lokken en heb vooral veel plezier hoer!
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.
"zulk soort dingen"quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?quote:
het is allemaal kansloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?
Of valt klagen over de kansloosheid van de posts in een topic onder de 10% non-kansloze en handige info in dit topic?
Soms vergeet ik het he, al die hokjes.
Dat moet je me maar vergeven. Ben al oud.
Ow, en Yma wil Mitchell zatvoeren
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Truequote:
Sure. Moet ook nog borrelen met Mitch. Heb hem sinds C-Me bijna niet meer gezien. Ben niet zo vaak meer in de Pallaz eigenlijk en we wonen niet meer om de hoek bij elkaar. Dus hij SMS'te al om iets af te spreken.quote:ik sprak mitchie gister nog ff, we gaan snel weer es borrelen! join us?!
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?
Dat laatste lijkt me echt zo nastyquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
Zonder suiker graag! Lekker!quote:
Lijkt me ook niet echt een pretje neequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt zo nasty
Die eerste 2 ook wel, maar een spijkerbom *visualiseert*... BRRR!
ik mis jullie strijdleid nog in het overzichtjequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Tomasso het volgende:
Spijkerpoepen krijgt dan opeens een hele nieuwe betekenis.
In ieder geval dienen ze spijkerdicht te zijn. Of wwaterdicht. Nou ja, dicht in ieder geval!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
vraagt het plaatsen van een spijkerbom dan ook om spijkerharde afspraken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |