ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
http://www.pinkinthecity.nl/weblog/viewpost/25
zow.. mijn gespui over lijstjes
nee, maar je kan wel zien of je nog bij iemand in zn lijst staatquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?
ansich wel.. maar ik acht de kans vrij klein dat iemand waar ik al lang geen contact meer heb, nog iets wil vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het wel handig om iedereen bij elkaar te hebben. Als je dan iemand iets wil vragen, dan heb je ze bij de hand.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb het gelezen. En een vraag heb ik. Als ik mensen uit mijn msn lijst delete, krijgen zij daarvan bericht?
ik ben sowieso nauwelijks op msn tegenwoordigquote:
Ik ben een erg "voor het geval dat" persoonquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
ansich wel.. maar ik acht de kans vrij klein dat iemand waar ik al lang geen contact meer heb, nog iets wil vragen
de mensen waar ik WEL wat aan zou kunnen willen vragen zijn doorgaans de mensen die ik toch minimaal 1x in de maand wel spreek.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Ik denk dat ie zo verkleedt gaat.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Uhm.. die klant betaalt veel, en als het mij vraagt veel te veel, geld per maand om extra support van ons te krijgen.. dus als hij vraagt of wij zo'n kont willen afvegen, dan hebben wij dat maar te doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:41 schreef Xiance het volgende:
Vlarp:
gewoon van je af schreeuwen! fuck die klant, je bent toch zeker geen voetveeg, een beetje respect zal ie tonen![]()
En zo hoort het! Je wordt voor betaald!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. die klant betaalt veel, en als het mij vraagt veel te veel, geld per maand om extra support van ons te krijgen.. dus als hij vraagt of wij zo'n kont willen afvegen, dan hebben wij dat maar te doen
Houd jij nou gewoon je mond maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
En zo hoort het! Je wordt voor betaald!
quote:
Wat ga jij toch altijd extreem vroeg naar bed!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:09 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker homo's!
Ik drop in bed en ga nog even TV kijken
je wordt soft liefje.. dat doet je imago geen goedquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Pieter. het volgende:
Ik heb vandaag UPC gebeld. Die nam op met zijn naam en dat hij er was om mij te helpen. Op het eind vroeg hij me of hij me nog een vraag mocht stellen. Dat mocht.
Toen zei hij dat hij in he tbegin van het gesprek had gezegd dat hij er was om mij te helpen en nu vroeg hij dus of hij dat inderdaad had gedaan..
Ik was zowaar tevreden en heb hem nog een compliment gemaakt, erg he!![]()
![]()
Dont worry, ik heb vorige week het schoonmaakbedrijf nog even de strot doorgebeten. Zo erg dat ze deze week niet langs durfden te komen voor een gesprek. Weer een reden om met fakkels daar de boel plat te branden. Als ze morgen geen contact hebben opgenomen neem ik een ander!quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
je wordt soft liefje.. dat doet je imago geen goed
Pssstt.. mijn wekker gaat ook om 6:20 al weerquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ga jij toch altijd extreem vroeg naar bed!
Dat valt me echt op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |