got it.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je je beloftes nakomt.
/cryptisch
het erge is dus dat ik ook al ruzie heb met mijn ouders, de buren, en mijn collegaquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen je hoorDus als ik je moet troosten dan kom je maar langs
ja, volgens mij hoor ik niet bij de eerste deurquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Xiance het volgende:
eerst een idioot, dan een cunt.. men moet mij hier wel weer hebben vandaag
nouja, ga maar in de rij staan IRL zijn er nog een flink aanntal wachtenden voorin de rij!
ohh dat stukje dat TMM heeft geschreven vind ik ook erg goed
Doubt vond ik ook erg goed. D vond hem minder. Ik hou wel van dergelijke spanning.quote:Op donderdag 19 februari 2009 17:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik Doubt dus ook weer een geweldige film vond, beter dan Slumdog milionaire, die ik erg vond tegenvallen
Ik heb Benjamin Button nog niet gezien, maar voor mij blijven Milk en Doubt favorieten, en The reader een oscar voor Kate Winslet
Oh.. is het zo'n dag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
het erge is dus dat ik ook al ruzie heb met mijn ouders, de buren, en mijn collega
maar ben blij dat IEMAND mij toch nopg aardig vind
nou kan ik weer vol goede moed overal tegenin gaan en iedereen aan de kant schuiven
46quote:
het beloofd zo'n weekend te wordenquote:
Eens, achterlijk puberjeugdquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ik kan me echt enorm verbazen over die breezah jeugd die gewoon 500+ "vriendjes" in hun hyves heeft staan..
ik had er 87 waarvan ik meer dan de helft alweer weggeflikkert heb, gay.nl idem.. ik snap echt niet waarom mensen altijd zoveel vriendjes willen hebben, ben je dan hot ofzo?
dus dat wordt niet meer borrelen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
NNEEEEEEEE ZEG JIJ MAAR NIETS MEEEER TEGEN MIJJJJJJ
natuurlijk wel.. je gaat netjes op je knieeen om met je tong mijn cunt te likken..quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus dat wordt niet meer borrelen?
ben toch wel blij dat er nog wel een paar mensen zijn die het leuk vindenquote:
Ik had een kut dagquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
het beloofd zo'n weekend te worden
Nouja, gelukkig heb ik mn yorkie nog.. die is van mening dat ik NOG leuker klink als ik opgefokt ben
jouw dag wel ok Vlarp?
Ik kan me echt enorm verbazen over die breezah jeugd die gewoon 500+ "vriendjes" in hun hyves heeft staan..
ik had er 87 waarvan ik meer dan de helft alweer weggeflikkert heb, gay.nl idem.. ik snap echt niet waarom mensen altijd zoveel vriendjes willen hebben, ben je dan hot ofzo?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
natuurlijk wel.. je gaat netjes op je knieeen om met je tong mijn cunt te likken..
SLIJMEN ZAL JE KRENG![]()
![]()
anders laat je je hier een weekend lang verzorgenquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
het beloofd zo'n weekend te worden
Nouja, gelukkig heb ik mn yorkie nog.. die is van mening dat ik NOG leuker klink als ik opgefokt ben
jouw dag wel ok Vlarp?
Ik vond hem ook leuk!quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben toch wel blij dat er nog wel een paar mensen zijn die het leuk vinden
laat iedereen maar meegenieten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga douchen.. moet de cam nog mee voor Ang3l?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |