heeft weinig met niveau te maken..quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, die nichten met hun wapperende handjes en zeikstemmetjes. Die verpesten het voor mij. Net als dat ik ook geen hooligan ben, zelfde laken een pak. Ik ben fanatiek voetbalsupporter, maar uit dit altijd in de vorm van steun richting m'n eigen club.
met welk naamje heeft hij dan naar jou gegooidquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
heeft weinig met niveau te maken..
maar als we met naamkaartjes gaan strooien kan ik ook meedoen..
ben van alle markten thuis hoor
gaa het met jou alweer beter dan vandeweek?
anders lees je even terug?quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met welk naamje heeft hij dan naar jou gegooid
en jij gaat als tampon?quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
Ik hoor net dat een vriend van me carnaval gaat vieren en hij gaat verkleed als een maandverband.![]()
haha nee ik vier geen carnaval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:09 schreef Xiance het volgende:
[..]
en jij gaat als tampon?
of als string?
ik ben te druk om aan al dat gelal mee te doen..quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee ik vier geen carnaval.
Ga jij wel carnaval vieren? Jij zit toch ook in die hoek?
dat heb ik uitvoerig gedaan en ik heb behalve het woord nicht niets ernstigs gevondenquote:
pretentieuze cunt!quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben te druk om aan al dat gelal mee te doen..
daarbij gaat het steeds meer om de alcohol, en steeds minder om het echte feest.
ik vier wel een feestje met mezelf en de wodka
ik weet niet wie dat is, maar gefeliciteerd!quote:
Daar kom je vanzelf achter als je je beloftes nakomt.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat is, maar gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Welkom Jak, in het homo hoekje.
Ik ben de topicmoeder, zoals Stroekie de topic opa is
Ik geef je wel even een rondleiding, 2de deur links in de gang daar vind u de toiletten, meestal het domein van HIW, of hij is aan het knutselen in zijn nieuwe huisje, maar geloof me daar hoor je nog heel veel van.
Vergis je niet in de eerste deur want die leidt naar de kelder, alwaar Gellarbooy, Pieter en Mike hun ruigere fantasieen ruim baan geven.
Nu ben je nog in de woonkamer, die jongen daar met die koptelefoon en dat Celine Dion shirt is Xiance, vaak zit ie ook met Stroekie achter de TV startrek of Netwerk te kijken.
Die jongen die in de tuin bezig is, al dan niet met de tuin of het plakken van zijn band is Vlarp.
De keuken is mijn domein.
Bartjebart is altijd gericht naar het oosten.
Als we naar boven gaan vind je links de badkamer, alwaar standaard een laptop met cam staat alwaar Ang3l met zijn mexicaanse droom aan het cammen is tijdens het douchen,
Deze eerste slaapkamer is van Wonderer, die slaapt veel overdag omdat die een nachtwezen is, of omdat die denkt dat die in Amerika woont.
De studeerkamer is ook Wonderers domein, omdat die tijdens de vele spiertrainingen ook vanalles opschrijft over homo fantasiën, tja ik snap dat ook maar half.
Cairon's grafkist staat op zolder, keizerpinguin is op zoek naar zijn valentijnskaart,
Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Cdp zit ook vaak op zolder waar die een piratenradiostation heeft, soms ook struint hij tot diep in de nacht de straten af naar celeberty's.
Heb je hier wat aan?
Ik vond hem ook wel goed jaquote:
Vandaag als een oud mannetje door het bedrijf gewankeld. Als ik wat beweeg valt het mee. Maar vandaag had ik wat meetings waardoor ik veel stil heb gezeten en ik verrek dus weer van de pijn.quote:
Geen idee.. maar er waren allerlei mensen die iets aan het melden waren over waar ze heen gingen en hoe.. dus...quote:
Ik heb niks tegen je hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:07 schreef Xiance het volgende:
eerst een idioot, dan een cunt.. men moet mij hier wel weer hebben vandaag
nouja, ga maar in de rij staan IRL zijn er nog een flink aanntal wachtenden voorin de rij!
ohh dat stukje dat TMM heeft geschreven vind ik ook erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |