dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach HIW... lekker boeie... dat heb jij toch ook zo vaak gezegd?
Flikker op, lulquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef rodebes het volgende:
Ik had meer gegaan Homo # 2318 waarin Roel zijn kop (en kont) weer laat zien
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat klopt, neemt niet weg dat ik toch mag vragen waarom hij weer terug is?
Klonen verdient een ban toch?quote:
Posten met een kloon tijdens een ban is een ban.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Komt op het zelfde neerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor dat vroeg je helemaal niet. Je, retorische, vraag was of hij niet voorgoed weg zou blijven.
Ik lees flikker en lul, klinkt lekker!quote:
Alleen tijdens een banquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Klonen verdient een ban toch?
Kinderachtig gedrag is gewoon sneu... maar verder niks aan te doen
Een troost, tot nu toe ziet het er naar uit dat ik binnenkort een week geen internet heb...quote:
Doctor Who.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Nou nee... De manier waarop jij het "vroeg" was meer om hem er even aan te herinneren met als ondertoon dat je em liever weg wenst.quote:
Nah omdat jij et bent in ieder geval de 4999 vorige posts dan...quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Kan iemand het even toelichten?
En AUB zeg niet dat ik de vorige 5000 topics dan even moet lezen.
Ik heb een leven.
Dat, je komt vanzelf alle roddels wel te weten hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
Niet belangrijk. Gewoon vanaf nu meelezen, dan wordt alles vanzelf duidelijk.
VLNR: Ang3l & Rikquote:
Hoiquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik ben nieuw in dit homo topic, ik snap geen enkele van de posts in dit topic so far.
Ik heb een leven.
Soms zijn running gags leuk.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:31 schreef rodebes het volgende:
Ik had meer gegaan Homo # 2318 waarin Roel zijn kop (en kont) weer laat zien
een woordspeling mag wel toch?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn running gags leuk.
Soms echter ook niet.
Dit is geen running gag, dit is gewoon kinderachtigquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms zijn running gags leuk.
Soms echter ook niet.
Welkom Jak, in het homo hoekje.quote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik heb een leven.
klinkt het niet gezellig huiselijk dan?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees dat ie nu het pand weer door de achterdeur verlaten heeft
Oh ja en af en toe, gaan we met het hele cluppie, soms zelfs meerdere keren per jaar, leuke homodingen doen zoals naar de roze maandag, de gayparade of de huishoudbeurs, nou ja bij dat laatste ben ik meestal alleenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Welkom Jak, in het homo hoekje.
Ik ben de topicmoeder, zoals Stroekie de topic opa is
Ik geef je wel even een rondleiding, 2de deur links in de gang daar vind u de toiletten, meestal het domein van HIW, of hij is aan het knutselen in zijn nieuwe huisje, maar geloof me daar hoor je nog heel veel van.
Vergis je niet in de eerste deur want die leidt naar de kelder, alwaar Gellarbooy, Pieter en Mike hun ruigere fantasieen ruim baan geven.
Nu ben je nog in de woonkamer, die jongen daar met die koptelefoon en dat Celine Dion shirt is Xiance, vaak zit ie ook met Stroekie achter de TV startrek of Netwerk te kijken.
Die jongen die in de tuin bezig is, al dan niet met de tuin of het plakken van zijn band is Vlarp.
De keuken is mijn domein.
Bartjebart is altijd gericht naar het oosten.
Als we naar boven gaan vind je links de badkamer, alwaar standaard een laptop met cam staat alwaar Ang3l met zijn mexicaanse droom aan het cammen is tijdens het douchen,
Deze eerste slaapkamer is van Wonderer, die slaapt veel overdag omdat die een nachtwezen is, of omdat die denkt dat die in Amerika woont.
De studeerkamer is ook Wonderers domein, omdat die tijdens de vele spiertrainingen ook vanalles opschrijft over homo fantasiën, tja ik snap dat ook maar half.
Cairon's grafkist staat op zolder, keizerpinguin is op zoek naar zijn valentijnskaart,
Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Cdp zit ook vaak op zolder waar die een piratenradiostation heeft, soms ook struint hij tot diep in de nacht de straten af naar celeberty's.
Heb je hier wat aan?
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wil je die arme jongen meteen wegjagen of zo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh ja en af en toe, gaan we met het hele cluppie, soms zelfs meerdere keren per jaar, leuke homodingen doen zoals naar de roze maandag, de gayparade of de huishoudbeurs, nou ja bij dat laatste ben ik meestal alleen
Nou vind ik sowieso veel humor kinderachtig, dus dat scheeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit is geen running gag, dit is gewoon kinderachtig
Wat klinkt dat enorm TROS!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zelfgekroond?quote:Ik ben de topicmoeder,
Omdat ie de oudste is jaquote:zoals Stroekie de topic opa is
Een aantal van die zijn echt aj heeeeeeeel lang niet meer geweest. Volgens mij moet Cairon de doodskost op zolder maar eens aan hen afstaanquote:Nuvole, Beaverhausen, G_E, Wizarddragon, sunjammer, samjustme, pjorourke, blubberzwijn, Jost ,Xman, Waxxer, Andijvie en Great_Expectations staan in dozen op zolder, maar af en toe komen sommigen daarvan nog wel eens naar beneden.
Heul niet waarquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ie de oudste is ja
Een aantal van die zijn echt aj heeeeeeeel lang niet meer geweest. Volgens mij moet Cairon de doodskost op zolder maar eens aan hen afstaan
TMM lust niets dat scherp/pittig is ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ow TMM, ik heb gister die zak van de fair trade saus geopend en gebruikt. Smaakt goed
Is meer zoet dan pittig, had je best gelust.
geen last meer van je rug ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:38 schreef Pieter. het volgende:
En goedemorgen trouwens!
Ik stap weer vrolijk in mijn autootje om een uurtje naar mn werk te tuffen. Tot later.
Nope. Het is een kookmietje. Hij mag dan veel koken en eten, maar scherp kan ie niet verdragen. Tenzij ie natuurlijk zijn delicate smaakpapillen wil beschermen!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TMM lust niets dat scherp/pittig is ?
Welkom bij deze vrolijke bendequote:Op donderdag 19 februari 2009 00:57 schreef Jak het volgende:
Ik heb een leven.
Die moet je toch juist regelmatig trainen zodat ze niet lui worden of dat er stof op komt te liggen ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Het is een kookmietje. Hij mag dan veel koken en eten, maar scherp kan ie niet verdragen. Tenzij ie natuurlijk zijn delicate smaakpapillen wil beschermen!Dat zal het zijn!
Ik denk niet dat er stof op de smaakpapillen van TMM komtquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die moet je toch juist regelmatig trainen zodat ze niet lui worden of dat er stof op komt te liggen ?
Gebeurde het elke week maarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:22 schreef samjustme het volgende:
Heeft iemand weer zichzelf voor de trein gesprongen in Delft, heb een dagje vrij hierdoor
3 januari was het toch? Ik ga het onthouden*quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:53 schreef Ang3l het volgende:
O en MisterO, erg schattig dat met D
Enne, vergeet nooit waar jullie je eerste nacht hebben doorgebracht he!
Als jullie er maar niet nostalgisch je huwelijksnacht gaan doorbrengen
Was dat net na Nieuwjaar ja?quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
3 januari was het toch? Ik ga het onthouden*![]()
*zet het in mn agenda.
Opa had het vast niet volgehouden tot 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:18 schreef Stroekie het volgende:
@ MisterO
ik moet helaas afzeggen voor Trance Engery
Opa gaat met de rest van de familie nu braaf mee naar een huisje in Noord Limburg dat weekend
Ja ik zag het net staan in mn agendaquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat net na Nieuwjaar ja?
Ik weet het al niet meer. Wel dat het de Mezz was in Breda
vind je het vreemd als je een paar postings eerder aangeeft dat je D om verkering gaat vragenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:39 schreef MisterO het volgende:
Mooi, ik krijg niet eens een omschrijving voor dit topic door TMM. Ik ben ook inderdaad niet echt homoboeiend genoeg
Dat we al weer zo fit en fief waren na Nieuwjaarquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik zag het net staan in mn agenda
Het NH zit niet voor niets om de hoek van Jaarbeursquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Opa had het vast niet volgehouden tot 8 uur 's ochtends![]()
Volgens mij ben jij beter in culinair eten in gezellige restaurantjes
Hallo, wij zijn nog jong, fris en fruitigquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we al weer zo fit en fief waren na Nieuwjaar
Ik twijfelde al na jou afzegging, maar mn andere 15 vrienden/kennissen uit Assen gaan nog wel dus heb ik toch besloten om er wel naartoe te gaan. En D gaat misschien ook meequote:Op donderdag 19 februari 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vind je het vreemd als je een paar postings eerder aangeeft dat je D om verkering gaat vragen
daarmee heb je jezelf natuurlijk weer van de markt af gehaald![]()
![]()
en gaat Trance Energy nu wel door nu ik niet kom ?
Zeg, spreek voor jezelfquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn nog jong, fris en fruitig![]()
quote:Zonder de witte wijn kon ik het ook niet aan hoor... en de frituur hielp natuurlijk ook
en Sensation White is geen alternatief omdat ik dan al rondhuppel op Sensation Pink in Keulenquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik twijfelde al na jou afzegging, maar mn andere 15 vrienden/kennissen uit Assen gaan nog wel dus heb ik toch besloten om er wel naartoe te gaan. En D gaat misschien ook mee
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkomquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
--- Lijst van users ---
De dropjes ja. ehmquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:53 schreef Ang3l het volgende:De frituur was meesterlijk! De dropjes waren minder.
En natuurlijk Michel, Mark en Babs! En die leuke dames bij de in/uitgang van de Mezz!
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vetquote:Op donderdag 19 februari 2009 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Sensation White is geen alternatief omdat ik dan al rondhuppel op Sensation Pink in Keulen![]()
Maar zoek jij nog eens snel naar een gelegenheid om met mij s nachts te dansen?
www.depink.com, kan jij naderhand heerlijk gaan slapen in de armen van D
jij bent zo uniek dat jij op geen enkel lijstje pastquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkom![]()
Goedemorgen putas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trance Energy is op 7 maart tochquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vethoe kom je erbij om daar naartoe te gaan?
Ik wil ook
is CSD weekend in Keulen 1e week van juliquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sensation Pink, moet iedereen dan pink gekleed? hoe vethoe kom je erbij om daar naartoe te gaan?
Ik wil ook
wat dan weer ons domein isquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet ik nu blij of boos zijn dat ik net op die lijstjes voorkom![]()
Goedemorgen putas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:24 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trance Energy is op 7 maart tochtrouwens die dag heb je toko voor jezelf want ga al vrij vroeg met bf weg hebben dan ons weekendje weg
5 juli heb ik al plannen... en het is zeker op 4 juli...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is CSD weekend in Keulen 1e week van juli
en hoe meer zielen hoe leuker
TMM wil ook al mee
hu wat is hu nu weerquote:
zie pmquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toko voor mijzelf? waar heb je het over als ik vragen mag?
ja eigenlijk was het achrteraf gezien super gezellig! Maar dat lag NIEt ana het feest zelf en de locatie!quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
De dropjes ja. ehmHet was wel een leuk avondje he
![]()
Oeh!quote:Binnenkort is ook Pann maastricht hoorde ik!
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 07:26 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Hoi.
Welkom enzo. Veel plezier hier dan maar.
Je zult vanzelf merken dat we het gewoon over van alles en nog wat hebben. Klets gezellig mee, laat je niet teveel uit de tent lokken en heb vooral veel plezier hoer!
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het gaat vooral heel kansloos over seks, drama-queens en zulk soort dingen.
"zulk soort dingen"quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?quote:
het is allemaal kansloosquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel kansloze zulk soort dingen dan?
Of valt klagen over de kansloosheid van de posts in een topic onder de 10% non-kansloze en handige info in dit topic?
Soms vergeet ik het he, al die hokjes.
Dat moet je me maar vergeven. Ben al oud.
Ow, en Yma wil Mitchell zatvoeren
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder welke categorie vallen jouw bijdragen?
Truequote:
Sure. Moet ook nog borrelen met Mitch. Heb hem sinds C-Me bijna niet meer gezien. Ben niet zo vaak meer in de Pallaz eigenlijk en we wonen niet meer om de hoek bij elkaar. Dus hij SMS'te al om iets af te spreken.quote:ik sprak mitchie gister nog ff, we gaan snel weer es borrelen! join us?!
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tomasso was toch de hooligan van ons groepje ?
Dat laatste lijkt me echt zo nastyquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
Zonder suiker graag! Lekker!quote:
Lijkt me ook niet echt een pretje neequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me echt zo nasty
Die eerste 2 ook wel, maar een spijkerbom *visualiseert*... BRRR!
ik mis jullie strijdleid nog in het overzichtjequote:Op donderdag 19 februari 2009 12:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Honkbalknuppel, stanleymes, spijkerbom...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:01 schreef Tomasso het volgende:
Spijkerpoepen krijgt dan opeens een hele nieuwe betekenis.
In ieder geval dienen ze spijkerdicht te zijn. Of wwaterdicht. Nou ja, dicht in ieder geval!quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
vraagt het plaatsen van een spijkerbom dan ook om spijkerharde afspraken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |