Heb wel de livee at montreux dvd gekocht vorige week.quote:
ik hoop het niet, wel uitspoelen graagquote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja wou eigenlijk al eerder uit bed komen maar bleef liggen
Daar heb ik noit last van als ik er uit moet dan ga ik ook wel maar als ik niet echt een rede heb dan blijf ik gewoon liggenquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
haha ken het!
Soms ram ik heel vaak op die snooze-knop dat degene die naast me ligt er gek van wordt. Ga er uit gvd, krijg ik dan te horen. haha
Zit jij 's nachts ook online te gamen? Anthony zit met Jan en Alleman online te gamen ook 's nachts. De buren hadden al een keer geklaagd dat het te hard stond. hahaquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb ik noit last van als ik er uit moet dan ga ik ook wel maar als ik niet echt een rede heb dan blijf ik gewoon liggenhoob wel dat ik er mogen ochtend wel uit kan komen.
Ja das waar maar dan nog....quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik hoop het niet, wel uitspoelen graag
Zelfs voor een 10 minuten sessie spoel ik uit. Daar ben ik heel 'anal' in. No pun intended.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ja das waar maar dan nog....
als je lang genoeg door gaat en geen 10 minuten hop klaar...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zelfs voor een 10 minuten sessie spoel ik uit. Daar ben ik heel 'anal' in. No pun intended.
Met Eliza toch?quote:
Yepquote:
Somsquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zit jij 's nachts ook online te gamen? Anthony zit met Jan en Alleman online te gamen ook 's nachts. De buren hadden al een keer geklaagd dat het te hard stond. haha
Wat moet je morgenochtend dan doen?
Wat ga je doen daar?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Somsalleen de laatste tijd game ik niet zoveel.
Moet morgen naar amsterdam
jawel hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij thee heet dat toch niet zwart ?
Ik heb sinds gister WOW weer opgepaktquote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet morgen naar amsterdam
Heb een rendezvousquote:
Nee misschien een hybrid, haar vader is misschien Daniel- Seven maar dat zien we binnenkort wel.quote:Yuri ik wist niet dat je gek was op BSG![]()
Vraag me nog steeds af, of Starbuck toch een Cylon is
quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook als je pickwick Witte thee drinkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |