...Slaat hem op z'n dingesnneus? Het was gewoon het begin van een liedjequote:Op donderdag 19 februari 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik mis jullie strijdleid nog in het overzichtje
Je loopt nu nog steeds een beetje kreupelquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Auw.
Wat had ik DAAR trouwens een gruwelijke hekel aan vroeger, aan dat spel!
Een ijzersterke mentaliteit schijnt al voldoende te zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
vraagt het plaatsen van een spijkerbom dan ook om spijkerharde afspraken ?
Ja ik schoot met bips en al steeds over die fles heen, maar dat werd gezien als valsspelenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je loopt nu nog steeds een beetje kreupel![]()
Nee dank u. Zwart!quote:
Nee lees maar niet, gewoon face down.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen
De vaart zit er weer lekker in.
Hoef zeker niet terug te lezen? same shit, different day?
and my ass up?quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee lees maar niet, gewoon face down.
kansloos klagen is altijd een no-go. sowieso klagen vind ik een jammerlijke aangelegenheid tegenwoordig. evenals de virjheid van meningsuiting zwaar overrated is geworden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TrueMaar wat is kansloser?
Kansloos ouwehoeren of kansloos klagen over de kansloosheid?
To kansloos or not to kansloos, that is the question!
[..]
Sure. Moet ook nog borrelen met Mitch. Heb hem sinds C-Me bijna niet meer gezien. Ben niet zo vaak meer in de Pallaz eigenlijk en we wonen niet meer om de hoek bij elkaar. Dus hij SMS'te al om iets af te spreken.
Denk trouwens dat ie dit weekend wel in de pallaz te vinden is. Carnaval
hehe, leuk doen he, nep verbaasd doenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Een vriendin van me heeft me voor mijn verjaardag kaartjes gekocht voor het concert van Anouk op 5 juli in het Westerpark.Alleen weet zij niet dat ik weet dat zij het gekocht heeft, dus moet ik nu heel verbaasd gaan doen
![]()
Je moet niet tegen mij gaan roepen dat ik 5 juli alles vrij moet gaan houden, want dan ga ik opzoeken wat er dan te doen is
" Oh!.... OHH!.... omg! OMG! Kaartjes voor Anouk?! Ooooohhh! Oh wat leuk! O woooow! O en ik had die dag toevallig helemaal vrij gehouden ja.... O super! Noooooit gedacht! Zeker omdat ik helemaal niet van Anouk hou! ... Ooooh, dank je weeeel!"quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:37 schreef MisterO het volgende:
Een vriendin van me heeft me voor mijn verjaardag kaartjes gekocht voor het concert van Anouk op 5 juli in het Westerpark.Alleen weet zij niet dat ik weet dat zij het gekocht heeft, dus moet ik nu heel verbaasd gaan doen
![]()
Je moet niet tegen mij gaan roepen dat ik 5 juli alles vrij moet gaan houden, want dan ga ik opzoeken wat er dan te doen is
dan houd je geld over voor het nieuwe album van Toriquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
" Oh!.... OHH!.... omg! OMG! Kaartjes voor Anouk?! Ooooohhh! Oh wat leuk! O woooow! O en ik had die dag toevallig helemaal vrij gehouden ja.... O super! Noooooit gedacht! Zeker omdat ik helemaal niet van Anouk hou! ... Ooooh, dank je weeeel!"
dat hou ik dan weer kort vol, want ik krijg nogal snel last van metaalmoeheidquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een ijzersterke mentaliteit schijnt al voldoende te zijn.
nep?quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
En Mike, das een nepperd album cover.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:05 schreef MisterO het volgende:
Hee ik vind Anouk super tof jaik wilde haar altijd al een keer zien (heb haar al 2 keer gezien, maar dat waren optredens waarbij ze maar 3 nummers zong ofzo bleeugh). Anouk
![]()
Maar ik ben slecht in nep doen, dus ik hoop dat ze mijn verbaasde omg blik zal geloven
quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"ohhhh...my...god.... anouk!... I'm so happy I must cry!.....LEAVE MY TICKETS ALONE!!!"
o ja, ik zag net de updatequote:Op donderdag 19 februari 2009 14:06 schreef MisterO het volgende:
En Mike, das een nepperd album cover.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dan houd je geld over voor het nieuwe album van Tori![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |