Sorryquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
BobbyB is het synoniem voor tof en gaaf en cool enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorryzeg eens wat liefs dan, zet ik dat erin.
Ouwe beflap van me?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BobbyB is het synoniem voor tof en gaaf en cool enzo.
Heten jullie BT?quote:
Krentenbollen?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Op de 2e foto is die redhead best mooi. Als ze d'r buik zou inhouden.
Die redhead is sowieso wel de leukste van die 2. Sowieso redheadsquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Je wordt gans genegeerd!quote:
gak gak gakquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kwak?
Of wat die beesten ook zeggen.
GANSGANS!*?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben nog natter dan de moesson in het verre oosten.
Als ik krentenbol. een keer hoor praten, heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GOEBELGOEBEL
Oh nee, wacht...
IK VIND JE WEL LIEF HOOR.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Volgens mij is ze ouder als 18 dus geen jalbailt?
Kijk je uit voor die grote rots.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zal ik met mijn lange kano die rivier is even bevaren?
Daar zal ik is even flink over wrijven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je uit voor die grote rots.
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofdquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
WAT VIND JIJ VAN MIJN GANS?quote:
[IQM modus]Moest jij niet aan school werken?[/IQM modus]quote:
Gans geil!quote:
hij heeft niet eens tijd om te bevriezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
Het is wel een brede rivier hoor!
Zeker als vaak bevaren?
jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofd?
Ja, maar ik word afgeleid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[IQM modus]Moest jij niet aan school werken?[/IQM modus]
dat is niet spontaan he, zelfde zin als WD gebruiken.quote:
Si.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofd?
Moet je ook niet vrágen om een zin, hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat is niet spontaan he, zelfde zin als WD gebruiken.
That's al lot of woman!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit door moet voor sexy redhead weet ik het ook niet meer hoor!
Nee, door deze toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik word afgeleid.
En nee, niet door deze foto's.
STOPquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, door deze toch?
[ afbeelding ]
Beargumentatie van wat? Zijn we verwikkeld in een discussie dan? Heb ik een stelling geponeerd?quote:
Met die make-up lijkt het net of ze keihard voor d'r oog is geslagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien heb ik lage standaarden, maar op die foto's vind ik die rooie erg lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik zou niet 1,2,3 zeggen dat ze van het kamp komtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik plukte dr van de kamper hyves.
Doe is niet zo duur proaten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Beargumentatie van wat? Zijn we verwikkeld in een discussie dan? Heb ik een stelling geponeerd?
Je zei "gans" hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit hier al de ganse dag huiswerk te maken.
'Verwikkeld' is ook best een lastig woord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is niet zo duur proaten.
Wehehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien heb ik lage standaarden, maar op die foto's vind ik die rooie erg lekker.
hihi dat had ik gans niet door!!1quote:
Vol gas eroverheen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kwam erachter dat die redhead ook Ilse heet!
![]()
En dat ze sexaaaaaay is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik? De dood.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Jezus wat zien jullie in de rode graftakkenkop?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kwam erachter dat die redhead ook Ilse heet!
![]()
En dat ze sexaaaaaay is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we dit de ganse week volhouden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi dat had ik gans niet door!!1
Gans.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan we dit de ganse week volhouden?
GakGak
Hooguit de godganse dag.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan we dit de ganse week volhouden?
GakGak
Ben jij dat? Ziet er wel uit als een stereo type Helmonder.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het aanbod viel tegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet 1,2,3 zeggen dat ze van het kamp komt. Heb je geen betere voorbeelden kunnen vinden op de kamp hyves
?
Hyves.
Zelfs Jos zou haar niet doen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou die rode ook hard nemen hoor
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben dan ook kamper.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ziet er wel uit als een stereo type Helmonder.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ziet er wel uit als een stereo type Helmonder.
hihiihihih dat heb ik 11 maart. Ding moest al in december afquote:
.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihiihihih dat heb ik 11 maart. Ding moest al in december af
Morgen ga ik hem inleveren.
Meld je aan.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het aanbod viel tegenze hadden ook niet zoveel leden jammergenoeg.
Ik had een 8,7quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, die van mij was zo kankerslecht, niet normaal
Ik ben nog niet begonnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihiihihih dat heb ik 11 maart. Ding moest al in december af
Morgen ga ik hem inleveren.
Ze heeft wel een lekkere dikke bootyquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fap on:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben zo terug!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fap on:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lekker ganske!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fap on:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom doe je alsof dat alleen in Helmond isquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het leuke is, dat je in Helmond niet eens op het kamp hoeft te wonen om er zo bij te lopen.
http://www.freewebs.com/reneundmaurits/quote:
Ze weet ook dat ik Stephanie Sadorra fan ben, dus vind ze vast niet erg.quote:
Omdat het zo is?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof dat alleen in Helmond is?
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:30 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
.
En dat vinden ze bij jou op school goed?
quote:
Als je het zelf maar gelooft.quote:
Allure staat op relmodus.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof dat alleen in Helmond is?
Ja logisch, als je er ook zo'n buik bij krijgt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekkere dikke booty!
Nou oke, genoeg van dat wijf. Zo leuk is ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hier is ze wel knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit, kut, die is bewogen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij zijn tenminste zelfgemaakt.
Doe eens rustig, zo snel kan ik niet fappen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
Hier is ze wel knap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van mij niet?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die van mij zijn tenminste zelfgemaakt.
Mijn ganzen wel toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou oke, genoeg van dat wijf. Zo leuk is ze nou ook weer niet.
Maar ik wel soppen BWHEHEHEHEHEquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens rustig, zo snel kan ik niet fappen.
'T is gewoon zo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als je het zelf maar gelooft.
Ik ben wel mênnus lelijk.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Allure_ het volgende:
Toch vind ik haar niet 'lelijk'.
Als jij eens met je grote teen gaat spelen. Misschien vind je daar nog wel een verloren gansje tussen.quote:
BT en zotheid met hun gans en euh... andere domme gans foto'squote:
Hier is je toetje:quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou oke, genoeg van dat wijf. Zo leuk is ze nou ook weer niet.
Ik vanaaf geen gitaarles.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu naar gitaarles!
Kut, nu weten ze dat ik met jou MBO doe.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://www.freewebs.com/reneundmaurits/
Kijk hoe kankerslechtHet enige wat ik gedaan heb, is de titel verzinnen.
Ik volgende week niet.quote:
Jaja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is gewoon zo.
Ik ben er nu wel zo vaak geweest, dat dit vooroordeel meerdere malen bevestigd werd.
bwehhehequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij gaat zeker als hoer met carnaval.
OW NEE DAT BEN JE ALTIJD AL HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Oh, moeten dat auto's voorstellen.quote:
HEUEHU!!1!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, moeten dat auto's voorstellen.
ANANANANANANAAAS.quote:
Sprakeloos.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij gaat zeker als hoer met carnaval.
OW NEE DAT BEN JE ALTIJD AL HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Zeg je argumenten maar even op een rijtje dan, zodat ik me daarop kan fappen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind dat jij stoer geworden bent.
Ik vier geen carnaval.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe ga je met carnaval vrouwtje van me
Stoer.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg je argumenten maar even op een rijtje dan, zodat ik me daarop kan fappen.
Ik ga als frikandel want ik zie er uit om opgegeten te wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval.
Jij gaat als pannekoek?
Ik ga als frituur.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga als frikandel want ik zie er uit om opgegeten te worden
Ik ga als warme snack want iedereen smelt van mij
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Stoer.
Lekker gebekt.
Neukgraag.
Enzo.![]()
Waarom niet als kaassouflequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga als frikandel want ik zie er uit om opgegeten te worden
Ik ga als warme snack want iedereen smelt van mij
Ff quoten en in mijn FoBo zettenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
hey Flo.quote:
Jawel, daar doe ik het voor.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ff quoten en in mijn FoBo zetten
Goeiemorgen zeg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GakGakGak.
Wtf, redactie Frontpage?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
²²²²²²
Spuit 11quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GakGakGak.
Wtf, radacite Frontpage?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
²²²²²²
word er nog 1 wakkerquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Redactie Frontpage wat een kneus!![]()
![]()
FP is best tof. Al ruim 22.000 mensen hebben mijn nieuwsbericht over een verkracht & vermoord meisje van 13 gelezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo op je gezicht.
BWHEHEHEHEHEHEHEHEHE
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef GasTurbine het volgende:
Deel 1 Plaatjesjosti's SC
Deel 2 #2 [KLB-SC] Wie dit leest is een kutuser
Geweldige avatarding gemaakt door moi.
Van NB toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
rvquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
Sorry, ze stribbelde tegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
FP is best tof. Al ruim 22.000 mensen hebben mijn nieuwsbericht over een verkracht & vermoord meisje van 13 gelezen
Wat dacht je van RV, aapquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
En toch blijft het de FP.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
FP is best tof. Al ruim 22.000 mensen hebben mijn nieuwsbericht over een verkracht & vermoord meisje van 13 gelezen
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet als kaassoufle?
Wel picca's maken dan, ik ben benieuwd! Heb nog nooit een kotsende frikandel gezien.
jij ook alquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik heb een stijve van die rooie op die auto
Jij bestaat van binnen ook alleen maar uit gele smurrie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnen
Wil je dan een hapje van me?
Je kan beter als gehaktbal gaan. Hoef je alleen maar een bruine trui aan te trekken, bol ben je alquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnen
Wil je dan een hapje van me?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bestaat van binnen ook alleen maar uit gele smurrie.
Een quatro met BT erbij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij ook al![]()
een trio met die rooie en met stacy
Geel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik me bedacht hoe dat eruit zou zien
quote:
Je haalt zo de n00bs eruit.quote:
Thanks, je bespaart me de moeite om dat te typen.quote:
Jup, 20:45quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Vandaag toch NEC - HSV?
Ik hoef geen baas te wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooit wordt jij ook een baas, wees niet bang
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Silentalarm het volgende:
ik wordt ineens toegevoegd door een hele kudde 13/14 jarige jongetjes die vragen of ik wiet voor ze wil halen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE NOGNOGNOGNOOOOOOG?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat je nu typt is een veul langere zin.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Thanks, je bespaart me de moeite om dat te typen.
Ik las 13/14 jarige meisjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Silentalarm het volgende:
ik wordt ineens toegevoegd door een hele kudde 13/14 jarige jongetjes die vragen of ik wiet voor ze wil halen.
Emimich toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE NOGNOGNOGNOOOOOOG?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb gezegd dat ik voor ze haal voor 7 euro per jointquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.
En ik snap niet waarom ze mij vragen. Ik ben niet eens 18.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat je nu typt is een veul langere zin.
En dan ook nog stoer doen met van die voorgedraaide jointsquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik voor ze haal voor 7 euro per joint
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik las 13/14 jarige meisjesdus ik snapte het probleem niet
alleen het wiet halen dan
iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan ook nog stoer doen met van die voorgedraaide joints_!
Ook een keer gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halen
jij bent echt een kankerlijerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook een keer gehadLiep ik zelf met die peuken weg
_!
ik ben 17. en ik zie eruit als 12.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar de shop
allemaal vmbo-ers zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halen
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.quote:
Als je 18 bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ben 17. en ik zie eruit als 12.
Ach, wat willen ze doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij bent echt een kankerlijer![]()
Ik haal het meestal wel voor ze. Ik kan me tijden herrineren dat ik bij de winkel stond wanhopig wachtend op aardige mensen die flessen drank voor me wilden halen.
is goed. lijkt mij wel vet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je 18 bent![]()
Gaan we beetje poolen, smoken, tv kijken, lachen
gewoon geilquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.
De leraar halen.quote:
ja had ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef Silentalarm het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De leraar halen. [ afbeelding ]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?quote:
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.quote:
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maak een titel met [KLB SC] Alle Baggerusers mogen in dit topic baggeren, niet in andere
en succes gegarrandeerd. Je dreigt wat dat als ze ergens anders baggeren ze een ban krijgen en je hebt nergens meer last van en wij niet meer van de modjes
net of die leraar dat iets boeitquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hulde aan de bedenker en oprichter van de SC
[..]
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !
Aan hebben hebben jullie dit allemaal te danken ! Pijp um !
Vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
klinkt gevaarlijk. Maar voorlopig weet hij nog niet waar ik woon, dus ik ben nog veiligquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.
Oppassen dus!!!!!
maar fok! is toch altijd vet snel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
Fok is weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
oja dat is waar ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar fok! is toch altijd vet snel?
Neehoor. Dat denkt 'ie alleen maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
Ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?
Ik ben een goed mens.
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is dat positief of negatief?
Been there, done that.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertje
Haha dikmooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
die van Jooftquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.
wat de fack is liberty?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerd
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel ergerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen jullie er ook niet tegen als je geen leuke topics in myat hebt staan? '(
quote:elle. geweldig zegt:
HEE JE HORNY BITCH IS ONLINE
Jelle. geweldig zegt:
M.
Timo zegt:
waarom heb jij die op msn?
Jelle. geweldig zegt:
omdat ik die elke eerste maandag van de maand anaal verneder
je hebt mij op msnquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |