Sorryquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HEUJ. Waarom heb ik het nooit geschopt tot je sig?
BobbyB is het synoniem voor tof en gaaf en cool enzo.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorryzeg eens wat liefs dan, zet ik dat erin.
Ouwe beflap van me?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
BobbyB is het synoniem voor tof en gaaf en cool enzo.
Heten jullie BT?quote:
Krentenbollen?quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Op de 2e foto is die redhead best mooi. Als ze d'r buik zou inhouden.
Die redhead is sowieso wel de leukste van die 2. Sowieso redheadsquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Je wordt gans genegeerd!quote:
gak gak gakquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kwak?
Of wat die beesten ook zeggen.
GANSGANS!*?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben nog natter dan de moesson in het verre oosten.
Als ik krentenbol. een keer hoor praten, heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
GOEBELGOEBEL
Oh nee, wacht...
IK VIND JE WEL LIEF HOOR.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je dat?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Volgens mij is ze ouder als 18 dus geen jalbailt?
Kijk je uit voor die grote rots.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Zal ik met mijn lange kano die rivier is even bevaren?
Daar zal ik is even flink over wrijven!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk je uit voor die grote rots.
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofdquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:16 schreef Allure_ het volgende:
WAT VIND JIJ VAN MIJN GANS?quote:
[IQM modus]Moest jij niet aan school werken?[/IQM modus]quote:
Gans geil!quote:
hij heeft niet eens tijd om te bevriezenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
Het is wel een brede rivier hoor!
Zeker als vaak bevaren?
jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofd?
Ja, maar ik word afgeleid.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[IQM modus]Moest jij niet aan school werken?[/IQM modus]
dat is niet spontaan he, zelfde zin als WD gebruiken.quote:
Si.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, wil je goede foto's van dr hoofd?
Moet je ook niet vrágen om een zin, hè.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat is niet spontaan he, zelfde zin als WD gebruiken.
That's al lot of woman!quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit door moet voor sexy redhead weet ik het ook niet meer hoor!
Nee, door deze toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik word afgeleid.
En nee, niet door deze foto's.
STOPquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, door deze toch?
[ afbeelding ]
Beargumentatie van wat? Zijn we verwikkeld in een discussie dan? Heb ik een stelling geponeerd?quote:
Met die make-up lijkt het net of ze keihard voor d'r oog is geslagen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien heb ik lage standaarden, maar op die foto's vind ik die rooie erg lekker.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik zou niet 1,2,3 zeggen dat ze van het kamp komtquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, ik plukte dr van de kamper hyves.
Doe is niet zo duur proaten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Beargumentatie van wat? Zijn we verwikkeld in een discussie dan? Heb ik een stelling geponeerd?
Je zei "gans" hihiquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit hier al de ganse dag huiswerk te maken.
'Verwikkeld' is ook best een lastig woord.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is niet zo duur proaten.
Wehehehequote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien heb ik lage standaarden, maar op die foto's vind ik die rooie erg lekker.
hihi dat had ik gans niet door!!1quote:
Vol gas eroverheen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kwam erachter dat die redhead ook Ilse heet!
![]()
En dat ze sexaaaaaay is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik? De dood.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Jezus wat zien jullie in de rode graftakkenkop?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kwam erachter dat die redhead ook Ilse heet!
![]()
En dat ze sexaaaaaay is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we dit de ganse week volhouden?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hihi dat had ik gans niet door!!1
Gans.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan we dit de ganse week volhouden?
GakGak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |