Van NB toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
rvquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
Sorry, ze stribbelde tegenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
FP is best tof. Al ruim 22.000 mensen hebben mijn nieuwsbericht over een verkracht & vermoord meisje van 13 gelezen
Wat dacht je van RV, aapquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is deze avatar?
[ afbeelding ]
En toch blijft het de FP.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
FP is best tof. Al ruim 22.000 mensen hebben mijn nieuwsbericht over een verkracht & vermoord meisje van 13 gelezen
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet als kaassoufle?
Wel picca's maken dan, ik ben benieuwd! Heb nog nooit een kotsende frikandel gezien.
jij ook alquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
ik heb een stijve van die rooie op die auto
Jij bestaat van binnen ook alleen maar uit gele smurrie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnen
Wil je dan een hapje van me?
Je kan beter als gehaktbal gaan. Hoef je alleen maar een bruine trui aan te trekken, bol ben je alquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan wel als kaassoufflé gaan ja want ik ben wel heet van binnen
Wil je dan een hapje van me?
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bestaat van binnen ook alleen maar uit gele smurrie.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
D_A gaat als kankergezwel, en dat kostuum heeft ie al ruim 20 jaar aan.
Een quatro met BT erbij.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij ook al![]()
een trio met die rooie en met stacy
Geel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik me bedacht hoe dat eruit zou zien
quote:
Je haalt zo de n00bs eruit.quote:
Thanks, je bespaart me de moeite om dat te typen.quote:
Jup, 20:45quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Vandaag toch NEC - HSV?
Ik hoef geen baas te wordenquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ooit wordt jij ook een baas, wees niet bang
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Silentalarm het volgende:
ik wordt ineens toegevoegd door een hele kudde 13/14 jarige jongetjes die vragen of ik wiet voor ze wil halen.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE NOGNOGNOGNOOOOOOG?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat je nu typt is een veul langere zin.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Thanks, je bespaart me de moeite om dat te typen.
Ik las 13/14 jarige meisjesquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:58 schreef Silentalarm het volgende:
ik wordt ineens toegevoegd door een hele kudde 13/14 jarige jongetjes die vragen of ik wiet voor ze wil halen.
Emimich toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:56 schreef Broekpaling het volgende:
KENNEN JULLIE DEZE NOGNOGNOGNOOOOOOG?????
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb gezegd dat ik voor ze haal voor 7 euro per jointquote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.
En ik snap niet waarom ze mij vragen. Ik ben niet eens 18.quote:Op woensdag 18 februari 2009 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon doen, krijg je geld van ze, en dan ga je gewoon weg.
Nee.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar wat je nu typt is een veul langere zin.
En dan ook nog stoer doen met van die voorgedraaide jointsquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik voor ze haal voor 7 euro per joint
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik las 13/14 jarige meisjesdus ik snapte het probleem niet
alleen het wiet halen dan
iddquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan ook nog stoer doen met van die voorgedraaide joints_!
Ook een keer gehadquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halen
jij bent echt een kankerlijerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook een keer gehadLiep ik zelf met die peuken weg
_!
ik ben 17. en ik zie eruit als 12.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar de shop
allemaal vmbo-ers zekerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
die staan altijd in de pauze bij het tankstation en die gaan dan vragen of ik peuken wil halen
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.quote:
Als je 18 bentquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik ben 17. en ik zie eruit als 12.
Ach, wat willen ze doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jij bent echt een kankerlijer![]()
Ik haal het meestal wel voor ze. Ik kan me tijden herrineren dat ik bij de winkel stond wanhopig wachtend op aardige mensen die flessen drank voor me wilden halen.
is goed. lijkt mij wel vet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je 18 bent![]()
Gaan we beetje poolen, smoken, tv kijken, lachen
gewoon geilquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mwah dat kan ik meestal niet ruiken. ze zien er over het algemeen uit als sletjes die pijpen voor een pakje sigaretten. ze hebben meestal een zaadvragendeoog.
De leraar halen.quote:
ja had ik ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef Silentalarm het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De leraar halen. [ afbeelding ]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?quote:
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.quote:
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maak een titel met [KLB SC] Alle Baggerusers mogen in dit topic baggeren, niet in andere
en succes gegarrandeerd. Je dreigt wat dat als ze ergens anders baggeren ze een ban krijgen en je hebt nergens meer last van en wij niet meer van de modjes
net of die leraar dat iets boeitquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
Hulde aan de bedenker en oprichter van de SC
[..]
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !
Aan hebben hebben jullie dit allemaal te danken ! Pijp um !
Vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
klinkt gevaarlijk. Maar voorlopig weet hij nog niet waar ik woon, dus ik ben nog veiligquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor je het weet staat ie aan je deur omdat ie voor niks naar Duitsland is gegaan.
Oppassen dus!!!!!
maar fok! is toch altijd vet snel?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:14 schreef bloodysunday het volgende:
Fok is weer traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
oja dat is waar ook!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
maar fok! is toch altijd vet snel?
Neehoor. Dat denkt 'ie alleen maar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dan? ''Ja, we zijn te jong om sigaretten te kopen, dus vroegen we het aan hem en toen heeft ie onze sigaretten gejat''
Ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. Ik denk dan altijd, hoe voel ik me dan als ik daar sta als 14 jarig sletje, als ik dat bij mezelf zou doen?
Ik ben een goed mens.
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertjequote:Op woensdag 18 februari 2009 20:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
is dat positief of negatief?
Been there, done that.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
weet niet, ik denk negatief geef mij maar een Cubaans lekkertje
Haha dikmooiquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerdquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:20 schreef Silentalarm het volgende:
NG, een vriend van mij kwam trouwens wel de shop in afgelopen zaterdag, en die is ook 17.
dus misschien als ik mn snor en mn baard laat staan, kunnen we binnenkort al dikke party houden.
die van Jooftquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
jamaar dan wel een echte cubaanse. niet zon ranzige vanille sigaar of iets soortgelijks.
wat de fack is liberty?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is goed. Bij Liberty wordt toch nooit gecontroleerd
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel ergerquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
Kunnen jullie er ook niet tegen als je geen leuke topics in myat hebt staan? '(
quote:elle. geweldig zegt:
HEE JE HORNY BITCH IS ONLINE
Jelle. geweldig zegt:
M.
Timo zegt:
waarom heb jij die op msn?
Jelle. geweldig zegt:
omdat ik die elke eerste maandag van de maand anaal verneder
je hebt mij op msnquote:Op woensdag 18 februari 2009 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke mensen op MSN momenteel, dat is veel erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |