gewoon je modrechten gebruiken voor de fipoquote:
Heb je wel eens ruzie gehad met LR? Ik zou alvast gaan rennenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:22 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon je modrechten gebruiken voor de fipo
Piet, wat heb je opquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je wel eens ruzie gehad met LR? Ik zou alvast gaan rennen.
ik ben niet bang voor een meisjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je wel eens ruzie gehad met LR? Ik zou alvast gaan rennen.
Schnitzel met gekruide krieltjes en witte bonenquote:
Schrale bende?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schnitzel met gekruide krieltjes en witte bonen.
De naïviteitquote:
Nee dat niet, je kan 't immers niet allemaal door elkaar heen gooien door de tomatensausquote:
Studentquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schnitzel met gekruide krieltjes en witte bonen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:34 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks nog wokken.. nu nog geen honger.. kipfilet, peultjes, broccoli en oestersaus.. en dan mihoen
Nicequote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
eyz, da's die dame van Buffy! "Willow"
fuck!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga ff koffie drinken met Jack Bauer.
quote:
Toch mooie fipoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah zonde haha.. maar idd goeie fake dan
en dan ga je fokkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog in het restaurant
neuh dat was het niet...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, hoi, waar is die anekdote nouBeetje mensen nieuwschierig maken
Wss wist ze gewoon de prijs van de condooms niet ofzo
Ja, kom op zeg, moet dit nou helemaal bewaard worden voor het nieuwe topic?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders doen jullie ff voorspelbaar.
ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
Vond ik mijn shoarmaboer meisje verhaal leuker
Ja, en dan is het haar fout? Jij moet je move maken! Dat meisje ziet wel meer toffe kerels op een dag. Kortom, aan jou het iniatief! Deed ik ook bij dat meisje van de bakkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
neuh dat was het niet...
Ik heb hier al eens zon korte anekdote gepost over het kassameisje, met het geflirt, wat eigenlijk altijd bij de kassa gebleven isNu was dit weekend men vriendin bij mij, en gingen we zaterdag dus ff naar de super. 3 Keer raden wie er achter de kassa zat, aan de kant waar wij naar binnen liepen
Ze keek me echt aan van
![]()
![]()
hoort zij bij jou ?
Ik moest eventjes aan de kant voor andere mensen, waarna mijn blikken wisselden tussen mijn vriendin, en het kassameisje
Ze keek nog steeds nogal, droevig, verbaasd,
![]()
Toen we richting de kassa gingen, zag ik haar niet meer. Intussen stond ze bij de servicebalie, en ik zag dat ze mij en men vriendin ook al gespot hadtoen ik langs haar liep, bleef ze stil, ik zei nog "Hoi!"
Maar ik kreeg niks meer terug dan een droeve blik.
Eenmaal buiten de winkel moest ik zo hard lachenDie kop, onbetaalbaar
Mja had ze maar haar kans moeten pakken... nu is t te laat en heb ik al iemand leuks
Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:34 schreef Sander het volgende:
Plus, je had haar alsnog kunnen uitvragen
hoiquote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow wacht, ik ben van de block afnvm.
dan pak je de aanstekerquote:
flapflap!quote:
Ik ga er niet eens meer op reagerenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
flapflap!
hoe zit het nu met de gourmet? René had er helemaal zin in, en toen moest ik 'm zeggen, dat het misschien niet doorgaat
ik was serieusquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer op reageren
Ja, niemandquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu even verder teruglezen.. Het is superspannend want ik weet dus nog steeds niet of het vriendje van LR goed is aangekomen
Samson, nu? Jij betaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi!
IB, wanneer gaan we het verdriet weg drinken?
Nuttig voor mij -->quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dit was ook heel nuttig en interessant
Pointquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind CP's toch interessanter dan de 40 baggerposts erna, maar misschien ligt 't aan mij.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind CP's toch interessanter dan de 40 baggerposts erna, maar misschien ligt 't aan mij.
Whatever, jij hebt gister 100 keer lopen verkondigen dat het niet donderdag kon want we zouden het wel een andere keer doen.. Dusquote:
quote:
Thanks, ik duik NU mn bedje in, beste medicijn tegen migraine..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen Dupje!![]()
Heb nu speculaasthee, lekkerrr!
Ja, als jij nog weg moest/wilde ja. Als je niet weg zou hoeven en we de tijd hebben zie ik geen problemen, dus daarom: ga je nog naar dat feest of niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Whatever, jij hebt gister 100 keer lopen verkondigen dat het niet donderdag kon want we zouden het wel een andere keer doen.. Dus
pas 9 maanden ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Er staat een N in je oplopende getalreeks
Niks helaas aan. Die foto zal me jeuken, als ik een foto van m'n auto wil maak ik 'm zelf welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef LastRequest het volgende:
Helaas voor Mikkie: Flitsfoto staat nu op internet
Ging idd om wat in je edit staatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks helaas aan. Die foto zal me jeuken, als ik een foto van m'n auto wil maak ik 'm zelf wel. Het gaat me om de bijbehorende documenten waar regelmatig iets verkeerd mee is.
edit: oh verrek, er staat hier ook bij dat ijkrapporten enzo erbij komen te staan. Dan nog is het zo dat een hardcopy van meer waarde is dan een digitale foto. Wie zegt dat die klopt? En als ik dat print (en photoshop), gelooft de rechter me dan wel? Kortom: ik wil de originele documenten van Justitie.
Wat doe jij in Samson op dinsdagavond?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel grappig hoe druk het is in de samson op dinsdagavond
Drinken met IB Rene en Mobliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij in Samson op dinsdagavond?.
That tops it, definitely.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, volgende week gaan we gourmetten. Dat is burgerlijk.
Nee. Dat maakt jullie alleen kansloos burgerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dan gaan we ook drinken als een malle, maakt dat het weer minder erg?
Beetje laat hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, vanavond open feest bij de ndrgrnd, georganiseerd door IB, allemaal heengaan natuurlijkEntree is 2,50, met een gratis biertje
Wat is het thema?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Morgen weer open feest trouwens![]()
Voor degenen die niks te doen hebben.
Het grote gele wodka feestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Niet dat ik ga ofzo, de volgende ochtend weer werken.
Dat kan ik me haast niet voorstellen, volgens mij ziet ze die lui nog hooguit eens per maand ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het grote gele wodka feest
Overigens eet ik morgen met de jc van die vriendin van jeWeet alleen niet of ze erbij is..
Café De Muis (vlakbij de McDonaldsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef Sander het volgende:
Hey ik moet morgen het avondeten in Nijmegen overbruggen. Waar kan ik het beste goedkoop een hapje eten (rond een uur of 5)? Ik heb echt geen idee. En niet allemaal doner of macdonalds roepen.
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Café De Muis (vlakbij de McDonalds). Schnitzel met friet voor vijf euro op vertoon van je studentenkaart. Drankje en koffie erbij, ben je nog geen tientje kwijt
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef morgane het volgende:
Die (FoodXL bedoel ik) is weg, daar zit nu een Subway. Dat kan ook natuurlijk
'best leuk, in je eentjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekker).
Niks mis met in je eentje eten. Het gaat maar om eten hoor. Genoeg mensen die dat thuis in hun eentje doen, dus waarom is er dan iets mis mee wanneer het niet thuis is?quote:
Oh ja.. volgens mij moest iemand die ik ken daar draaien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:19 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, house feest in de boogy, 1e x vanavond en was nog redelijk gezellig
zal wel net zoals puberpop gaan, elke keer drukker
Ik ken alleen een boeketje bloemenquote:Op woensdag 18 februari 2009 09:29 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!
Weet iemand waar je zo'n 'boeketje bonbons' kan kopen?
Komt 't?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:48 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga hier echt kapot van moeheid
Weet niet.. naja dat ik ziek ben ofzo..quote:
Er kwamen allemaal slechte opmerkingen in me op, maar ik zal ze niet makenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus, ik heb een bult op mijn lip, niet normaal
quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:59 schreef LastRequest het volgende:
Gisteravond voelde ik me echt goed, ik dacht dat het eindelijk over was. Vandaag weer dubbel zo hard terug
Beterschap hoor!quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet niet.. naja dat ik ziek ben ofzo..
Gisteravond voelde ik me echt goed, ik dacht dat het eindelijk over was. Vandaag weer dubbel zo hard terug
quote:
quote:
Danku!quote:
Nee, wel dat ik me amper kan concentreren en je echt moeite moet doen om scherp te zien. Dat je standaard een wazige monitor ziet zeg maar, ga je staren. Maar goed ik val ook nooit voor de tv in slaap, wat ik hier vaak voorbij zie komenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:22 schreef LastRequest het volgende:
Piet heb jij nooit dat je de hele tijd in slaap valt op kantoor?
Mijn afstuderen gaat jammer genoeg niet door. Dat bedrijf deed zo ontzettend lang over alles dat ik besloten heb er maar de stekker uit te trekken. Examencommissie gemaild met een bedankje, en het komende half jaar ben ik "vrij". Ook een half jaar studievertraging maar ik vind het eigenlijk niet zo erg. De volgende keer moet ik er iig op letten dat ik langer bij meerdere bedrijven ga lopen en me niet te vroeg in één bedrijf stort, maar dat is iets voor het aankomende halfjaar.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:31 schreef LastRequest het volgende:
Oh en Sander wat ik me afvroeg; ik zag op Twitter gister of eergister dat je college had... Wat doe jij nu precies dan? Op de RU deed je een minor toch? Die is dan afgelopen neem ik aan.. en aangezien je ging afstuderen ben je in principe klaar met je opleiding. Ben wel benieuwd
Ah ja, ik wist niet zeker of je alles had meegekregen of niet, dus ik deed het in de herhalingquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik begreep dat je afstuderen nu niet doorging, en dat je daarom "vrij" had.. Maar vroeg me dus al af wat je nu aan het doen bent. Wel goed dat je dan doorgaat met het schakelprogrammaDat scheelt je toch later weer ergens tijd neem ik aan? Dan loop je dus niet echt een half jaar vertraging op of wel?
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:39 schreef Sander het volgende:
Informatiekunde, als die dan nog bestaat
Daar heb je geluk meequote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Sander het volgende:
Dankzij dit vrije half jaar kan ik weer een half jaar inhalen met dat schakeljaar. Netto scheelt het dus niks inderdaad.
Dat vind ik serieus goed van je. Het zou mij dan gebeuren dat ik er na een maand ofzo achter kwam dat ik net zo goed meteen het schakeljaar had kunnen oppakken.. waardoor ik wel een netto vertraging zou oplopenquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:40 schreef Sander het volgende:
[..]
Ah ja, ik wist niet zeker of je alles had meegekregen of niet, dus ik deed het in de herhaling
Ja en nee idd. Dankzij dit vrije half jaar kan ik weer een half jaar inhalen met dat schakeljaar. Netto scheelt het dus niks inderdaad.
Ik heb 't wel als zeer nuttig ervaren, de overgang is echt pittig heurquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
schakeljarenik hoop dat ik ontzien word
Yep. Ik volg nu vakken uit zowel het eerste als het tweede jaar (bachelor vakken). Het schakeljaar is een soort verkapte bachelor-snelcursusquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?
Ik begreep het eerst niet, ik dacht waarom zou ik in godsnaam een jaar besteden aan leren hoe ik op de uni aan de slag moet, terwijl ik van het vwo kom en dus in principe rechtstreeks daarvanaf ook had kunnen beginnen. Maar ik heb nu door dat in dat schakelprogramma de hele bachelor ook meteen zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't wel als zeer nuttig ervaren, de overgang is echt pittig heur.
Ja het bevalt goed. De uni is professioneler, sneller, en beter met onderwijs op de HAN. Op de HAN waren goede docenten echt als de krenten in de pap (althans, bij de I-kant). Op de uni is dat omgekeerd. Dat het allemaal theoretisch is vind ik niet erg. Heb nu bijna 8 jaar praktijkgericht gedaan, dus dan mag het wel. Het bevalt me dus erg goedquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus goed van je. Het zou mij dan gebeuren dat ik er na een maand ofzo achter kwam dat ik net zo goed meteen het schakeljaar had kunnen oppakken.. waardoor ik wel een netto vertraging zou oplopenMaar nice! Bevalt het goed?
Doen! Nu kan het nog, en je hebt er later erg veel profijt vanquote:Ik wil hierna ook beginnen aan een schakelprogramma, dat duurt 1,25 jaar en dan 1 jaar een master erachteraan
Licht de structuur van lambda Cro protein toe en het helix-turn-helix motifquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:47 schreef Californium het volgende:
jij ook al hostiwaar moet het over gaan
quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:46 schreef LastRequest het volgende:
Piet! Oosterhout in het nieuws! Sesamstraat gejat
Ja alleen die 1500 woorden en het feit dat ik er ook ng een artikel als referentie bij moet gooienquote:
Minor versus week opdracht, wel een verschilletje madamquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
nog 1 artikel
aw poehoe![]()
mijn teller staat al bijna op 50
Het scheelt dat ik op het HBO geen tentamens heb gehad.. Dus het is niet zo dat ik gewend ben het met de samenvatting te doen. Wel een tegenvallertje wordt uberhaupt studeren voor tentamens, omdat ik dus al sinds de middelbare school niet meer hard heb hoeven leren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Instelling en motivatie is echt een heel groot gedeelte om je programma succesvol af te ronden, dat klinkt clichematig, maar je moet echt die uren in de boeken steken (wat je op 't HBO nog wel eens met de samenvatting af kon).
fout, ik zit ook in het 2e jaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 10:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah ok, hetzelfde als moblo en IB dus, moblo zit in de 1e en IB in de 2e / 3e?
[..]
Daar heb je geluk mee.
fotoquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
hey, dat fugly klikwijf zit hier ook weer!
FOK!'en kan je ook gewoon thuis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik ga heul nie voor 2 uur naar huisquote:Op woensdag 18 februari 2009 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
FOK!'en kan je ook gewoon thuis.
Whehe, daar wil ik ook wel weer heen. Btje lastig zonder suus, maar ik zal Jon eens lastig vallenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon hosselen johquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Whehe, daar wil ik ook wel weer heen. Btje lastig zonder suus, maar ik zal Jon eens lastig vallen
Ik stel voor dat Moblo niet meer aan m'n account zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik stel voor dat *glabah* of iets dergelijks een weekban oplevert.
Ms. moet ze IB maar gewoon reggen voor die rommelquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Moblo niet meer aan m'n account zit
gewoon doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 12:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet vanmiddag eigenlijk heel veel doen, maar heb meer zin om een NEC-kroeg op te zoeken.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, wat? Bier drinken of studeren?.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:31 schreef LastRequest het volgende:
Nee ik ben tegen, jij lambal.
Je gaat maar eens wat doen, je zit alleen maar series te kijken en bier te drinken
Sorryquote:
Als je de Sint Geertruidestraat bedoelt, dan nee. Das in mijn buurtquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:38 schreef gers het volgende:
[..]
Sorry![]()
weten jullie of de geerttruidenstraat in een tokkiewijk ligt
Misschien woon ik dan dadelijk bij jouw in de buurtquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je de Sint Geertruidestraat bedoelt, dan nee. Das in mijn buurt
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:53 schreef LastRequest het volgende:
Gezellig
Hoop het voor je, is een prima buurt
Is wel meer dan waar ik nu woonquote:In Nijmegen (regio 6521) woonden op 30 september 2007 6490 mensen, waarvan 355 niet-westerse allochtonen (5.5%).
quote:In Ubbergen (regio 6578) woonden op 30 september 2007 1810 mensen, waarvan 45 niet-westerse allochtonen (2.5%).
Zeker niet, maar die discussie is te lame voor woorden dus ga ik niet aanquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef gers het volgende:
ik zal wel een nep nijmegenaar zijn omdat ik carnaval vier
Ga je het in Nijmegen zelf vieren dan? Naar ik gehoord heb is Nijmegen namelijk niet echt the place to be met dit feest?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:09 schreef gers het volgende:
ik zal wel een nep nijmegenaar zijn omdat ik carnaval vier
Ik ben gewoon stiekem nog een echte ossenaarquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar die discussie is te lame voor woorden dus ga ik niet aan.
Maastricht en het lampegatquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ga je het in Nijmegen zelf vieren dan? Naar ik gehoord heb is Nijmegen namelijk niet echt the place to be met dit feest?
Lampegat , eindhovenquote:
Zou ook niet best zijn anders, dan zouden we namelijk meer dan een topic per dag doenquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle googlesearch leert me dat we idd al meer dan een jaar hier posten, de tering.
Zeg maar niksquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is dan wel weer naisMaar of je daar nou een excuus voor nodig hebt
Zoals het er nu uit ziet hebben Moblo, nog 'n maat en ik maandag een avond whiskey proeven
Doe ff verslag enzo, staat bij ons ook al een paar jaar op de planningquote:Op woensdag 18 februari 2009 14:17 schreef IrishBastard het volgende:
Zoals het er nu uit ziet hebben Moblo, nog 'n maat en ik maandag een avond whiskey proeven
Hoe bedoel je meer dan een jaar? Topic bestaat al langer toch?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een snelle googlesearch leert me dat we idd al meer dan een jaar hier posten, de tering.
Ik ga heeeel misschien ook nog een nachtje naar Maastricht.. maar denk niet dat het 'em gaat worden. Moet ik retourtje betalen en ik kan alleen op zaterdag, dat schijnt niet zo leuk te zijnquote:
Ja ik bedoel een maandje voor meet 1, vanaf 't moment dat 't een beetje begon te lopen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:40 schreef LastRequest het volgende:
Hoe bedoel je meer dan een jaar? Topic bestaat al langer toch?
Ben eigenlijk wel benieuwd waarom het ineens is gaan lopen. Enig idee? Een scherpe analyse oid?quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel een maandje voor meet 1, vanaf 't moment dat 't een beetje begon te lopen.
Jij bent deel van de donderdagmiddagspamcrew, jij mag niks zeggen!quote:
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij bent deel van de donderdagmiddagspamcrew, jij mag niks zeggen!
Volgens mij wel prima!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je BF trouwens?
Oh zeker wel!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
Skihut muziek is wel geniaal op z'n tijd
Goffedomme zeg...vakantie!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goffedomme zeg...vakantie!. Wat een luizenleven
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en nog een tentamen gefaaldmet een 5
Aai.gifquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en nog een tentamen gefaaldmet een 5
Van de laatste, had ook niet echt veel anders verwacht maar stiekem hoop je toch dat het lukt..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
. Een nieuwe of nog een van de laatste tentamenweek?
Ja, wtf, lijkt me ook niet het type om zulke lame acties uit te halen eigquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad.. Ook dat gezeik met dat vriendinnetje van mesnap niet echt wat er aan de hand is.. Gister op de uni was ze ook al best raar tegen me aant doen.. Maar daarna bij haar thuis supergezellig samen gegeten en daarna thee gedronken en shizzle..
En dan ben ik iets aant vertellen en begint ze met een ander vriendinnetje ineens keihard te lachen.. De rest van de tafel keek ook echt zo vanIk heb ook echt zo gezegd van nee echt gezellig wat jullie nu doen
en daarna mijn not amused gezich opgezet
En toen ze uitgelachen waren was het een "onderonsje" ik bedoel als ze een probleem met me heeft moet ze dat gewoon zeggen![]()
Zo
/klaag
Log haar dan uitquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moblo, sterf, met je posten op mijn account
Nee, het voelt echt als zielig middelbaar school gedrag zeg maar.. Anders bel ik dr zo wel even dat het me toch wel dwars zitquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, wtf, lijkt me ook niet het type om zulke lame acties uit te halen eig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |