Samson, nu? Jij betaaldquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi!
IB, wanneer gaan we het verdriet weg drinken?
Nuttig voor mij -->quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:24 schreef IrishBastard het volgende:
Dit was ook heel nuttig en interessant
Pointquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind CP's toch interessanter dan de 40 baggerposts erna, maar misschien ligt 't aan mij.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind CP's toch interessanter dan de 40 baggerposts erna, maar misschien ligt 't aan mij.
Whatever, jij hebt gister 100 keer lopen verkondigen dat het niet donderdag kon want we zouden het wel een andere keer doen.. Dusquote:
quote:
Thanks, ik duik NU mn bedje in, beste medicijn tegen migraine..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:05 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen Dupje!![]()
Heb nu speculaasthee, lekkerrr!
Ja, als jij nog weg moest/wilde ja. Als je niet weg zou hoeven en we de tijd hebben zie ik geen problemen, dus daarom: ga je nog naar dat feest of niet?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Whatever, jij hebt gister 100 keer lopen verkondigen dat het niet donderdag kon want we zouden het wel een andere keer doen.. Dus
pas 9 maanden ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Er staat een N in je oplopende getalreeks
Niks helaas aan. Die foto zal me jeuken, als ik een foto van m'n auto wil maak ik 'm zelf welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:06 schreef LastRequest het volgende:
Helaas voor Mikkie: Flitsfoto staat nu op internet
Ging idd om wat in je edit staatquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niks helaas aan. Die foto zal me jeuken, als ik een foto van m'n auto wil maak ik 'm zelf wel. Het gaat me om de bijbehorende documenten waar regelmatig iets verkeerd mee is.
edit: oh verrek, er staat hier ook bij dat ijkrapporten enzo erbij komen te staan. Dan nog is het zo dat een hardcopy van meer waarde is dan een digitale foto. Wie zegt dat die klopt? En als ik dat print (en photoshop), gelooft de rechter me dan wel? Kortom: ik wil de originele documenten van Justitie.
Wat doe jij in Samson op dinsdagavond?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel grappig hoe druk het is in de samson op dinsdagavond
Drinken met IB Rene en Mobliquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij in Samson op dinsdagavond?.
That tops it, definitely.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, volgende week gaan we gourmetten. Dat is burgerlijk.
Nee. Dat maakt jullie alleen kansloos burgerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dan gaan we ook drinken als een malle, maakt dat het weer minder erg?
Beetje laat hequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, vanavond open feest bij de ndrgrnd, georganiseerd door IB, allemaal heengaan natuurlijkEntree is 2,50, met een gratis biertje
Wat is het thema?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Morgen weer open feest trouwens![]()
Voor degenen die niks te doen hebben.
Het grote gele wodka feestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Niet dat ik ga ofzo, de volgende ochtend weer werken.
Dat kan ik me haast niet voorstellen, volgens mij ziet ze die lui nog hooguit eens per maand ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het grote gele wodka feest
Overigens eet ik morgen met de jc van die vriendin van jeWeet alleen niet of ze erbij is..
Café De Muis (vlakbij de McDonaldsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef Sander het volgende:
Hey ik moet morgen het avondeten in Nijmegen overbruggen. Waar kan ik het beste goedkoop een hapje eten (rond een uur of 5)? Ik heb echt geen idee. En niet allemaal doner of macdonalds roepen.
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Café De Muis (vlakbij de McDonalds). Schnitzel met friet voor vijf euro op vertoon van je studentenkaart. Drankje en koffie erbij, ben je nog geen tientje kwijt
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef morgane het volgende:
Die (FoodXL bedoel ik) is weg, daar zit nu een Subway. Dat kan ook natuurlijk
'best leuk, in je eentjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekker).
Niks mis met in je eentje eten. Het gaat maar om eten hoor. Genoeg mensen die dat thuis in hun eentje doen, dus waarom is er dan iets mis mee wanneer het niet thuis is?quote:
Oh ja.. volgens mij moest iemand die ik ken daar draaien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:19 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, house feest in de boogy, 1e x vanavond en was nog redelijk gezellig
zal wel net zoals puberpop gaan, elke keer drukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |