Zhe goede voornemensquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ze had tussenuren, en toen ging ze mee naar een college van ons
ga er ook dan aan werken ipv te fokkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
Dank piet![]()
Nu moet ik allemaal dingen gaan regelen voor die studenten die 12 of 13 maart een dag mee komen lopen en ik moet ze iets interessants leren...![]()
ben al 3 maanden met hetzelfde bezig... niet rete boeiend enzo
en ik wil ook nog in maart een beetje gaan reizen... en ik wil eind maart terug naar nl vliegen
en volgende week komt mijn begeleideren over 1,5 week moet mijn verslag af zijn
![]()
![]()
stress
sorry dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
heyheb net de halve dag mensen lopen mailen en berichtjes overal achter gelaten... om nu nog te gaan lezen
Oke dat is wel werkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
hyven...ik ging even zoeken wie er hier komen
... verder 3 mailtjes naar SLB-er , 1 mailtje naar die studenten, mijn POP en research plan aangepast, mailtje naar de big boss... en 1 naar werk stagebegeleidster
nu ben ik maar even literatuur aan het zoeken om niet aan het werk te hoeven en niet te hoeven lezen![]()
gel gerundquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
een beetje werkenheb vanochtend ook al een gel gerunt en zelfs nog iets nuttigs aan me verslag gedaan
![]()
Ik zal wel een vmbo'er zijn want ik snap er geen fuck vanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:40 schreef Californium het volgende:
jahik heb haargel gerund jah
een gel elektroforese om DNA te scheiden op grootte
kan je nagaan dat ik zelfs een fout eruit haalquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Anders ga jij ff over spelling zeiken.
you pot, me ketelquote:
chicks ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:48 schreef Sander het volgende:
Het is iig duidelijk wat in Schotland schaars is
Ja ik weet het niet, ze smsten dat er niks ergs was ofzo dus het zal wel niet.. Rare mensen af en toequote:
Op zich goed nieuws, maar wat meer info voor jou zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik weet het niet, ze smsten dat er niks ergs was ofzo dus het zal wel niet.. Rare mensen af en toe
Waarom voor 't nieuwe topic?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb voor in het nieuwe topic nog een kleine anekdoteover kassameisje dit weekend
Voldoende ruimte voor reacties oid?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom voor 't nieuwe topic?
gelukkig is ie nu volquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:16 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voldoende ruimte voor reacties oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |