Wat is het thema?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:16 schreef LastRequest het volgende:
Morgen weer open feest trouwens![]()
Voor degenen die niks te doen hebben.
Het grote gele wodka feestquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Niet dat ik ga ofzo, de volgende ochtend weer werken.
Dat kan ik me haast niet voorstellen, volgens mij ziet ze die lui nog hooguit eens per maand ofzoquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het grote gele wodka feest
Overigens eet ik morgen met de jc van die vriendin van jeWeet alleen niet of ze erbij is..
Café De Muis (vlakbij de McDonaldsquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:46 schreef Sander het volgende:
Hey ik moet morgen het avondeten in Nijmegen overbruggen. Waar kan ik het beste goedkoop een hapje eten (rond een uur of 5)? Ik heb echt geen idee. En niet allemaal doner of macdonalds roepen.
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekkerquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Café De Muis (vlakbij de McDonalds). Schnitzel met friet voor vijf euro op vertoon van je studentenkaart. Drankje en koffie erbij, ben je nog geen tientje kwijt
.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:49 schreef morgane het volgende:
Die (FoodXL bedoel ik) is weg, daar zit nu een Subway. Dat kan ook natuurlijk
'best leuk, in je eentjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Oh ja, daar heb ik weleens gegeten, met Thalia. Goed idee, daar vond ik het wel gezellig (en lekker).
Niks mis met in je eentje eten. Het gaat maar om eten hoor. Genoeg mensen die dat thuis in hun eentje doen, dus waarom is er dan iets mis mee wanneer het niet thuis is?quote:
Oh ja.. volgens mij moest iemand die ik ken daar draaien.quote:Op woensdag 18 februari 2009 02:19 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, house feest in de boogy, 1e x vanavond en was nog redelijk gezellig
zal wel net zoals puberpop gaan, elke keer drukker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |